~~~~~~Bozkurt~~~~~~
Çok sinirlenmiştim nasıl yapardı bunu o kadar sinirlenmiştim ki işkence odasındaki sandalyeye bağladım kenarlara benzin döktüm bi elime çakmak bi elime de kerpeten aldım evet lan öldürecektim onu pişman edecektim nasıl yapardı bunu yok sevemezdi kimseyi benim gibi evet bende çocukken aşık olmuştum ama bitmişti yoktu artık gitti hep rüyamda görüyorum onun döndüğünü neden ki of boşver Dilara'nın hakkı yok sevmeye ve sevilmeye Yiğit onu da öldüreceğim ama şunu bi halledeyim. Yaklaştım ''ne hakkın var lan sevmeye'' dedim. Çıkıştı yok efendim Yiğit çok iyi biriymiş ona deli gibi aşıkmış. Tam aldım parmağını kesecektim ki bana şu sözü söyledi durdum gözlerim doldu maskeyi çıkardım ve bir daha takmamaya söz verdim söylediği söz şuydu ''ben ailenden tek geri kalanım''. Oradan kaçtım lavaboya girdim evet lan ağladım şşt erkek adam ağlamaz sus sadece bir söz seni ne kadar yıpratabilir ki. Evet yıpratmıştı 1 hafta odamdan çıkmamıştım uyuyamıyordum. Gözlerimi her kapattığımda onu görüyordum, yoksa gelecek mi? Beni bulacak mı? Saçmalama Bozkurt of düşünme ve uyu kapat gözlerini o senin için öldü tamam mı? O senin için yok.
~~~~~~Dilara~~~~~~
Nasıl inandım ben abime nasıl yaptım. Ya beni öldürseydi, ya bana zarar verseydi. Of keşke zarar verseydi de o kelimeyi söyleyip abimi üzmeseydim ne yaptım ben? Nasıl bir kardeşim, neden ya? Ama o da sevdi o aşık olmadı mı? Oldu, onu bunu boşver ve abinin gönlünü al. Gittim yanına kapıda durdum kapıyı çaldım ''abi müsait misin?'' vereceği cevap belliydi ''hayır değilim'' ısrarla konuşmak istedim ''abi lütfen aç kapıyı konuşalım çok önemli bir konu'' merakla sordu tabi ''neyle ilgili bu konu'' ne yapayım yalan söyleyecektim ''Gizem ile ilgili'' içeriden bir ses geldi ''ne!! Dilara dalgamı geçiyorsun sen'' bir yalan daha ''hayır onunla ilgili kapıyı aç konuşalım'' açtı odasına girdim ve yalvarmaya başladım ''abi nolur affet beni özür dilerim o kelimeyi kullanmamalıydım aptalım ben hadi affet beni sen iyi yüreklisin kardeşine kıyamazsın nolur abi evet bi salaklık yapıp aşık oldum neden ki dimi benim hakkım yok tamam ne yaparsan yap döv vur hatta öldür ama bu kadar yıpratma kendini abi nolur Yiğit'in bi suçu yok onunla arkadaşlığını bozma ben onu sevmeye mecbur bıraktım abi nolurr'' lan çok konuştum yoruldum. Abim bana kızgın gözlerle bakıyordu of ben neden Gizem ile ilgili dedim ki abim beni kolumdan tuttu olamaz kesin kolumu kırıcak ha? Sarıldı lan, abim hayatımda ilk kez bana sarıldı ne oluyor ya kıyamet mi kopuyor? Hayır abi ağlama be ya bu sözü söyledikten sonra pek bi duygusallaştı of abi naptım ben sana.
~~~~~~Merve~~~~~~
Off sıkıldım gerçekten nerede bu Dilara? Heh orada abisine mi sarılıyor o? Bana abisinin çok katı biri olduğunu ve ona asla sarılmayacağını söylemişti noluyor ya kıyamet mi kopuyor? Ya da her kötü insanın içinde bir iyi insan vardır ama dur biraz Bozkurt maskeyi çıkarmış yoksa yine terledi mi? Dur bi sorayım ''Bozkurt maske?'' çok garip bir cevap verdi ''artık maske yok Merve'' çıkarmıştıi kendine geliyor herhalde neyse merakla sordum ''ee Yiğit'le birlikte olmasına izin verecek misin?'' ops bana çok kötümü baktı yoksa bana mı öyle geldi hemen düzeltmeye çalıştım ''hahah şaka canım şaka yaptım sakin olun'' Bozkurt duruşunu değiştirmedi ve cevapladı ''eğer gerçekten seviyorsa neden olmasın?'' Dilara hemen atladı ''bu sefer değil abi bu sefer kanmam'' ama Bozkurt çok ciddiydi ''ben ciddiyim'' dedi. Dilara ''yuppi'' diyerek uzaklaştı Bozkurt gülümseyerek bana baktı olamaz bu siyah gözler daha önce dikkat etmedim depoda da dikkat etmedim ben bu gözleri Bozkurt'la tanışmadan önce rüyamda görmüştüm gözlerin içi gülüyordu ve bana yaklaşıyordu ama ben istem dışı kaçıyordum çocukluk aşkımdan zorla kaçarmış gibi bir saniye hadi canım benim çocukluk aşkımın adı da Bozkurt'tu şş dur dur git ve sor Bozkurt'a 'senin hiç çocukluk aşkın oldu mu?' diye gerçekten sormuştum ''Bozkurt senin hiç çocukluk aşkın oldu mu?''
~~~~~~Bozkurt~~~~~~
Evet sarıldım kardeşime, bunca yıl sonra kardeşime sarıldım aynı annem gibi kokuyordu sanki anneme sarılıyorum gibi yinemi ağlıyorum ya of. Neyse Merve geldi maskeyi çıkarmama şaşırdı galiba, sordu ama maskeyi takmayacağımı söyleyince şaştı kaldı. Ve bana Yiğit'le Dilara'yı bırakıp bırakmayacağımı sordu bırakacağımı söyleyince tabi ilk başta anlamadı Dilara yine yalan attığımı sandı ama gerçek olduğunu anlayınca sevinçle gitti seviyorum lan ben kardeşimi. Dilara gittikten sonra Merve bana çocukken sevgilim olup olmadığını sordu neden ki? ''Hayır olmadı'' dedim saf mıyım sırrımı milletin kızıyla paylaşayım? Kesin bu kız bana aşık oldu ağzımı arıyor ama benden laf alamaz asla.
~~~~~~~Merve~~~~~~
Eğer vardı derse benim asıl adım Gizem senin çocukluk aşkının adı da Gizem miydi? diyeceğim. Anlatacağım, ailem diğer adımı kullanmamı istedi o yüzden adımı değiştirdim diyeceğim. Ama diyemedim ''yok'' dedi. Demek ki tesadüfmüş of Merve saçmalıyorsun, aradan yıllar geçmiş sen hala onu arıyorsun. Zaten onunla birbirimize aşık olduğumuzda 10 yaşındaydık. Neyse Dilara şimdi sevinçten havalara uçuyordur. Yanına gittim ama Dilara ağlıyordu ''mutluluktan mı?'' diye sordum ''hayır!!'' dedi. Ne olmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Gülümse
Teen FictionBir çift düşünün. Çocukken birbirlerini seven bir çift. Engeller yüzünden ayrılırlar. Peki ya yıllar sonra karşılaşıp birbirlerine tekrar aşık olurlarsa? Birbirlerinin o küçük çocuk olduklarını bilmeden sevgili olurlarsa? Öğrendiklerinde ne tepki ve...