Selamm. Yine dayanamadım bölüm yazayım dedim.
Akınımız 1 hafta daha evinde yatacağı için bende dedim neden Emir ile fazzzzzlaca konuşturmayayım. Emir'inde ayağı alışsın gelecekteki mikkemmel aşka. Hehehehe neyse iyi okumalar canlar.💜(Emir ile Akın wp konuşması)
*İbne adlı kişiyi Akın olarak kaydettiniz.*Emir: Akın baksana bi.
*Akın çevrimiçi*
Akın: oha oha oha oha ohaaa normal başladı konuşmayaa ilk kez laf sokmadı ohağğ |
Emir: Akın ne yazıyorsun iki saattir birşey sorucam sadece ya.
Akın: Ya of ettin tüm heyecanıma, sevincime ya. 2 dk suratım gülmesin mi benim? O da mı yasak bana?
Emir: Ne sevinci ya altı üstü birşey dicektim.
Akın: Sen ilk kez bana böyle düz, normal, laf sokmadan yazıyorsunda onun sevinciydi. Neyse ne dicektin sen?
Emir: Vay amk o kadar mı kötü davrandım ya buna seviniyorsun |
Emir: Şey dicektim ben. Nasıl oldun kaburgan falan onu soracaktım.
Akın: Ne
Emir: Ya kafana çok mu vurdular amk ne bu anlamamazlığın? İyi misin diye soruyorum ya. Boşuna dayak yedin bu sefer onlar haksızdı diye. 10 dkkadır bir soruya cevap alamadım.
Akın: Asıl senin kafana falan mı vurdular sen beni umursamazsın şaşırmam normal. Sevdiğim kişiden böyle mesajlar alınca şaşırdım bi.
Akın: Bazen iyi bazen kötü oluyorum. Ani hareket yapınca fazla acıyor kaburgam ama karnım daha fazla ağrıyor. Ve şey sırtım ağrıyor. Fazla ağrıyor tüm gün ağlayıp duruyorum resmen sen mesaj atınca sevindim ama sağol merakın için.
Emir: Annen bakmadı mı yaralarına neden o kadar ağrıyor?
Akın: Ben annemle yaşamıyorum. Babamla ayrıldılar babamla kalıyorum ben. Hastanede annem beni görünce çok korktu yaralarımada baktı zaten dinlen çıkma evden dedi kontrolede gidiyoruz babamla. Ama yinede ağrıyor az yara yok 3 kişiden dayak yedim bide. Allah'tan Arda vurmuyor.
Emir: Şey dikkat et sen yinede. Derslerden de fazla geri kaldın resmen tüm derslerde yeni üniteye geçtik. Nermin Hoca senin hastanede olduğunu duyduğundan beri hocalardan notları istiyor, geri kaldığın notların hepsini vericekmiş öyle demiş sınıfınızda haberin olsun.
Akın: Sağol söyledğin için kimse demedi bana 1 haftadır nasıl toparlıcam diye düşünüyordum bende.
Emir: Sizin sınıftan Furkan dedi bizede halısahada sınıf grununuza yazmışlar zaten cidden bilmiyor muydun?
Akın: Bilmiyordum. Benim eşcinsel olduğumu duyunca gruplardan çıkardılar beni hepside engelledi sanırım. Nermin Hoca grupta olmadığı için haberi yok sınıf başkanlarına söylüyor onlarda gruba yazıyor direk.
Emir: Neden sınıf değiştirmedin ki? Ödevlerden de haberin olmuyordur kesin.
Akın: Evet olmuyor. Neyse ki sınıftada sorduğumda söyleyenler oluyor. Sınıfı değiştiremem. Şuan sınıfımda beni sadece görmezden geliyorlar. Yok sayıyorlar. Diğer sınıflarda öyle değil onlar sürekli itip kakıyorlar. O yüzden yok sayılmak daha iyi bence.
Emir: Niye katlanıyorsun? Git başka okula işte bu okulda sürekli aşağılanıp nefret görüyorsun. Niye hala başka okullarda yeni bi hayat kurmuyorsun?
Akın: Ben yapamam işte. Babama diyemem eşcinselim diye zorbalık görüyorum diyemem. Babam zaten konuşmuyor benimle. Aynı evde iki yabancı gibiyiz. Hafta boyunca sadece 4 cümle falan kuruyor anca. Babamda annemde nefret ederler benden. Seni seviyorum şimdi sen nefret ediyorsun. Bi kez tattım bu duyguyu şimdi ailemde aynı tepkiyi verirse ben asla dayanamam. Yıkılır kalırım.
Emir: Ailen daha bilmiyor mu yani? Belki nefret etmezler ailen sonuçta onlar. Söyle gitsin.
*Ne yaptığımı farkettiğimde gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Kesin aileme söyliceklerdi. Resmen bemden nefret edenlerin eline ben koz veriyorum kullansınlar diye. Korkudan hızla yazmaya başladım.*
Akın: Siktir. Emir söyleme lütfen aileme söylemeyin lütfen ben bi an kapıldım öyle normal sandım herşeyi bi an söyledim boş bulundum. Bir daha yapmam konuşmam seninle böyle lütfen söyleme aileme lütfen.
Emir: Sakin ol ben söylemicem. Anlatmam ben karışmıyorum orasına. Ben senden nefret ediyor olabilirim ama ailene söylemek bana düşmez.
*Neden sürekli bunu hatırlatıyor ki. Yeterince canımı yakıyor zaten. Bide gelmiş senden nefret ediyor olabilrim diyip duruyor. Cidden bilerek mi yapıyor. Kalbimde ki sızıyla kedimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım bile. Böyleyim işte ben iki lafa kırılıp küçük çocuklar gibi ağlıyorum. Neden güçlü kalamıyorum ki? Ekranı görebildiğimce yazmaya çalıştım.*
Akın: Sapol yşnede. Keşke sürejli mefretinxen bahseymwsen. Neuse iyi fecelet uykum feldi gideuim ben.
Emir: Kusura bakma Akın. İyi geceler sana. Fazla ağlama zaten canın yanıyor uyu direk.
Akın: Canjmı swnin kafsr hiç bitşey yakmıypr. |
Akın: Taman uyutum heben.
'Çevrimdışı''Emir çevrimdışı'
Şimdi neler oldu bilmiyorum vallah bölüm böyle oldu birden. Minnak Akınım yine ağlıyor. Olsun olsun yakında geçecek hepsi. Umarım. Oy ve yorumu unutmayın. Görüşürüzz.👋💜😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnopinatum (b×b)
Teen Fiction○ T A M A M L A N D I ○ •İnopinatum: Beklenmedik. Kitapta ters köşe yapabilirim. Shiplerinizi bozmuş olursam sövmeyin. 🌈🌈 Homofobikler kitaptan uzak durun sg başka kitaplara yorumlarımı pisletmeyin o aptal zihniyetinizle!!