İyi okumalar.
Akın'dan...
05***: Emir cidden yeter artık!!
Emir: Ne saçmalıyorsun ?
05***: Şu arkadaşların varya hani bana düşman olanlar, şuan onlardan kaçıyorum. Lanet olsun ara işte onları birşey yap.05***: Derse geç kaldım, sınav vardı bugün.
05***: Lütfen ara onları dursunlar. Seni dinliyorlar. Çok sinirliler.
Emir: Bu numara senin demek Akın. İbneliğin yüzündendir. İyi yapıyorlar umrumda değilsin.
Emir: Senin yüzünden arkadaşlarımı karşıma alıcak değilim. Kendin uğraş.
*'05***' adlı numarayı 'İbne' olarak değiştirdiniz.*
İbne: Ne? Senden yardım istiyorum. Seni seviyorum mesajlarımdan değil bunlar.İbne: Emir bak arkadaşların kafeteryada birisi ile kavga etti bende ortalıkta görünmeyeyim tuvalete gideyim dedim belki sınıfa giderler sonra diye.
İbne: Ama buradalar Mert yumruk yemiş sanırım dudağını yıkamak için gelmişler. Ve beni gördüler aşırı sinirliler. Sinirlerini benden çıkartıcaklar.
Emir: Umrumda değil işim var yazma bana.
İbne: Emir dur. Ara onları bak lütfen kabine kilitledim kendimi yinede gitmiyorlar. Son çare olarak sen kaldın. Onları arayıp durmalarını söylersen giderler.
Emir: Nerden biliyorsun. Belki bende seni dövmelerini istiyorum. Neden benden yardım dileniyorsun.
İbneysen başının çaresine bakmayıda öğrenmeliydin. Başından belliydi herkes tarafından zorbalığa uğrayacağın.İbne: Emir lütfen son kez yardım istiyorum senden. Bir daha hiç birşey istemem. Yine değiştiririm numaramı aynı sınıfta bile değiliz zaten.
İbne: Tüm gün sınıfımdan çıkmam. En son ben çıkarım okuldan, en erken ben gelirim okula lise hayatın boyunca görmezsin beni. Ama bu sefer yardım et çok sinirliler şuan banada sinirliler.
Emir: Umrumda değilsin.
'Çevrimdışı'İbne: Emir duyr gitne Emir lüjfem
'Çevrimdışı'
(14.10)'Emir çevrimiçi '
Emir: Cidden bide kız gibi ağlıyor musun?
Puhahajhahha
(14.13)Nereye gittin?
(14.59)Hey!! Yazmıcak mısın??
(15.57)İyimisin|
Ah neyse|
Çevrimdışı (16.21)Mesajın sonunda | işareti olursa yazıp sildiği, mesajı göndermediği anlamında. Umarım hikayeyi beğenirsiniz... 😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnopinatum (b×b)
Genç Kurgu○ T A M A M L A N D I ○ •İnopinatum: Beklenmedik. Kitapta ters köşe yapabilirim. Shiplerinizi bozmuş olursam sövmeyin. 🌈🌈 Homofobikler kitaptan uzak durun sg başka kitaplara yorumlarımı pisletmeyin o aptal zihniyetinizle!!