Plecarea

270 17 1
                                    

Ultima zi la Hogwards a fost destul de agitata avand in vedere ca eram printre ultimii elevi ramasi.Cu 2 ore inainte de plecare,cand toate bagajele erau pregatite si toti copii Weasley si Potter ,impreuna cu mine asteptam venirea lui Harry care ne va duce undeva unde Morgana sa nu ne poata gasii cel putin o perioada de timp,am fost chemata pentru ultima data in biroul directoarei.

-Thea,esti constienta ca s-ar putea sa fie ultima noastra intalnire.

Ma gandeam la ce poate fii in mintea ei stiind ca Hogwards s-ar putea sa dispara de pe fata pamantului daca Morgana ar fi venit sa ma caute si cu siguranta o va omori.

-Nu sunt pregatita pentru a o infrunta,daca nu o sa reusesc,lumea vrajitoreasca va disparea pentru totdeauna.

Eram socata cum putea directoarea sa ramana atat de calma.

-Esti mai puternica decat crezi.Eu nu te pot invata magie druida,insa tu stii.Esti mai puternica si decat Morgana insa trebuie sa mai iti exersezi magia.Visele tale,transformarea ta in Phoenix.

-Cum fac asta?

Era absurd,ideea ca un vrajitor se poate transforma intr-un Phoenix.Animagii puteau lua orice forma daca erau destul de experimentati insa niciodata forma unui Phornix.Insa simteam ca eu pot,o stiam de ceva vreme.

-Trebuie sa simti cum iese din tine,trebuie sa vrei.

Am incercat de cateva ori dar tot ce am reusit a fost sa scot un strigat pe care oamenii nu il pot scoate.

-Morgana are dragonii,a invatat cum sa vorbesca cu ei si o sa foloseasca puterea lor impotriva ta.Insa tu,la fel ca Merlin,in calitate de Printesa Vrajitoare,esti cea de care vor asculta,insa numai daca stii cum sa te  faci ascultata.Si poti face asta doar daca inveti cum sa iti controlezi Phoenix-ul.Dragonii nu sunt sclavi,nu le poti poruncii,Morgana foloseste vraji puternice ca sa o asculte,insa tu,ca Phoenix esti inrudita cu ei.

-Dragnii si pasarile Phoenix sunt inrudite.

-Sunt nascuti din foc.

-Eu nu m-am nascut din foc.

-Nu ,nu esti,de aceea inca nu esti Phoenix.Trebuie sa pleci,Harry a ajuns.Hermione o sa te ajute insa tu trebuie sa faci totul.

-Daca nu o sa reusesc?

-O sa reusesti,nu esti singura.

......................

Harry impreuna cu toti cei 12 copii Wasley asteptau in holul de la intrare.Aveam putine bagaje...nu aveam nevoie de prea multe lucruri.

Erau speriati...si eu eram trebuie sa recunosc,insa m-am uitat la James care s-a uitat la mine si a incercat sa imi zambeasca.

Am vorbit putin dupa ce mi-a facut promisiunea,insa atunci cand era in preajma ma simteam ciudat.Nu puteam sa ma abtin din a sta aproape de el si tot ce primeam era surasul lui de copil rasfatat pe care il adoram.

Afara ne asteptau Ron si George.Dupa ce ne-am adisurat ca suntem bine prinsi unul de celalalt am disparut.

...............

Simteam vantul sarat si caldut al serii biciuindu-mi fata si sunetul marii undeva aproape.

Pana sa realizez ce se intampla cu totii au fugit spre luminitele ce straluceau la cativa metrii de locul unde ne aflam.

-Ce se inrampla?de ce alergam?am intrebat desi nu vedeam cine era persoana care a ramas langa mine.

-Trebuie sa ne grabim!suntem in afara zonei de aparare.Repede!

James m-a luat de mana si am inceput sa fugim spre cabana.

   

Deci cam asta e...cartea mai are cam 3 capitole...a fost o incercare de a scrie...vreau sa ma apuc de alta carte...asta a fost destul de prost realizata dar voi incerca sa ma perfectionez. :*


Calea (Harry Potter fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum