Cand am deschis ochii primul lucru pe care l-am vazut au fost ochii caprui ai lui Rose si parul ei castaniu deschis imi cadea pe fata si ma gadila.
-Ooo! Slava Domnului! Si-a revenit!
M-am ridicat cu greu in capul oaselor,incercand sa ignor durerea groaznica de cap,ca sa vad ca ma aflam in dormitorul nostru din camera cercetasilor.
Rose,Amber,Khaty,Lily si Roxane,sora geamana a lui Fred Weasley, erau stranse in jurul patului pe care eram intinsa.Nala,pisica mea mi-a sarit in brate uar eu am inceput sa o mangai in timp ce ma uitam in gol.
-Scuze Thea,te-am fi dus in aripa spitalului dar ne-ar fi pus Madame Pomfrey prea multe intrebari, si riscam sa afle de Cerc.
-Acum exista o intrebare,ce cauta un Dementor in Padurea Interzisa?a rostit Khaty.
-Mai mult ca sigur are legatura cu toate evenimentele recente.a spus Lily cu o voce subtire.
Capul incepea sa ma doara tot mai tare in consecinta tot mai multor informatii pe care le digeram cu greu.Eram in ceata,mai in ceata ca niciodata,singura care imi era alaturi era Rose care reusea doar sa ma bage si mai mult in ceata.
Am incercat sa fac o recapitulare: Disparitia,Tom,Hogwards,noua familie,visul,scrisoarea,Cercul si dementorul.Era deja prea mult pentru mine si in consecinta singura intrebare care mi-a mai ramas era cea mai stupida posibila.
-Rose,cine a rostit incantatia?
S-au uitat unele la altele pentru o clipa dupa care Amber a rostit visatoare
-James,evident!e foarte bun la astfel de vraji!Si Tom a incercat dar...
-Dar James a fost mai rapid!intervenii Roxane.
Rose s-a uitat la mine ingrijorata,nu am avut nici o reactie dar adevarata batalie se ducea acum in interiorul meu.
"Ei asta mai lipsea,acum trebuie sa ii mai si multumesc,parca ii si vad expresia inganfata,cat pot sa il urasc!Dar stai...si Tom stia vraja,de ce a fost James cel care a rostit-o."
Debusolata dar totusi simtindu-ma mai bine am hotarat sa cobor in camera de zi pentru a vorbii si cu baietii care probabil erau ingrijorati si ei.
Asa cum banuiam toti erau acolo,Tom,Scorpio,Albus si Fred stateau pe o canapea fara a avea vre-o expresie.
In cel mai indepartat colt se vedea umbra unui baiat inalt a carei fata parea atat de plina de griji cum nu am mai vazut-o pana acum.Cand m-a vazut James a ridicat privirea care a devenit brusc vesela si amuzata ca de obicei.
Albus a venit si m-a imbratisat ,iar Fred mi-a strans mana facand o gluma despre dementori pe care numai el putea sa o spuna astfel incat toti saincepem sa radem.
Tom nu a zis nimic insa mi-am imaginat ca e din vina lui Scorpio,iar James a revenit la vesnicele rasete si glume rautacioase cu care dorea sa oimpresioneze pe Kahty.
Toti ma intrebau cum ma simt sau daca ma mai doare capul insa eu eram prea atenta la James care parea sa aiba o vanataie in jurul ochiului.Aveam impresia ca il priveste rautacios din cand in cand pe Tom care era foarte abatut.
Cand ceasul arata deja ora 2 toti au inceput sa se imprastie stabilind ca sambata aceasta sa nu ne mai inalnim la pestera din motive de securitate si pentru ca Rose avea un eseu de terminat la Istoria Magiei.Inainte sa plece Scorpius ii soptii ceva la ureche lui Rose care rosii instantaneu dupa care il intreba pe Tom daca vine in camera viperinilor insa acesta a refuzat spunand ca mai are putina treaba.
Ultimii care au ramas au fost Amber Louis care de un timp stateau doar impreuna.
Tom s-a apropiat de mine incet luandu-ma prin surprindere.
-Trebuie sa vorbesc cu tine,ne intalnim langa cabana lui Hagrid in 10 minute.Dupa care a plecat.
Am inceput sa imi pun tot felul de intrebari.Ce vroia sa imi spuna,oare are legatura cu cearta noastra?
Dupa ce Amber a plecat in dormitor si Louis la fel,m-am strecurat prin gaura din portret si am pornit spre locul stabilit.Aveam un nod in stomac dar nu stiam daca de frica sa nu fiu prinsa sau de curioasa sa aflu ce vrea Tom sa imi spuna.Recunosc ca din prima zi cand l-am intalnit mi-au placut ochii lui dar faptul ca am devenit prieteni atat de buni ma facea sa imi doresc ca el sa nu ma placa deloc pentru ca riscam prietenia noastra.
In 10 minute eram in spatele cabanei lui Hagrid care se afla primejdios de aproape de Padurea Interzisa.
Mi-am amintit de dementor si am simtit acea teroare,am auzit frunzele dar am crezut ca e vantul.
Ceva m-a prins de mana dar inainte sa apuc sa scot vreun sunet am vazut doua luminite albastre si parul negru a lui Tom care mi-a facut semn sa tac si m-a tras dupa el.
Aveam mereu impresia ca suntem urmariti dar cand ma uitam in spate nu era nimic.
Cand am ajuns langa copacul de langa lac ne-am asezat si,pentru un momen,am stat si am privit luminile castelului reflectate in apa neagra a lacului.
-Thea,cum te simti?
-Bine..cred?de ce esti asa tacut Tom?
-Imi pare rau ca nu am fost primul care a rostit incantatia si ingamfatul de Potter mi-a luat-o inainte.
Am stat putin sa ma gandesc la ce tocmai mi-a spus Tom.
-Nici nu i-am multumit daca asta te face sa te simti mai bine.
-I-am multumit eu pentru tine,nu-i asa ca ti-a placut capodopra mea?
-Stai!despre ce vorbesti Tom?
-Ochiul lui Potter,ooh!tu nu stiai.
M-am uitat la el putin derutata si nu stiam cum sa reactionez simtindu-ma amuzata si nervoasa in acelasi timp.
-Tom,nu trebuia sa faci asta!
Mi-a povestit cum dupa ce am lesinat James a inceput sa se laude ca m-a salvat si cum el enervat fiind ia dat un pumn.
Am stat cu Tom 2 ore timp in care mai multe sunete stranii se auzeau,iar la plecare,apa a fost tulburata de ceva dar dand vina pe sirenele din lac am plecat in camera cercetasiilor urmand o dara ciudata de apa care pornea de la statuia unei vrajitoare pe langa care am trecut.
CITEȘTI
Calea (Harry Potter fan fiction)
RandomLordul Intunericului a fost distrus de Harry Potter insa raul incearca sa isi faca din nou loc in lumea magiei.Destinul intregii lumi vrajitoresti sta in mainile unei singure fete deosebite,iar calea pe care o va alege aceasta e singura scapare.