Intrand prin gaura din portret,inca puteam vedea dara de umezeala.Ducea pana pe scarile dinspre camerele baietiilor.Camera de zi era goala si focul era singura sursa de lumina existenta.Am auzit un pognet si o injuratura.
-Cine e acolo?am strigat.
-Nimeni!
-Iti bati joc de mine?te pot auzii!arata-te!
James Potter cobora acum de pe scari ud leoarca si cu ochiul inca vanat.
-De ce nu dormi la ora asta si de ce esti ud?
-Te-as putea intreba acelasi lucru domnisoara Krum.Nu cred ca tatal tau,cum nici doamna directoare nu ar fi foarte fericiti sa afle ca umblii noaptea pe domeniu insotita de un baiat.A spus el cu acelasi ton ingamfat.
-M-ai urmarit?cum iti permiti?
Efervescenta din fire si satula de baiatul asta pana peste cap am inceput sa dau cu pumnii in el
-ESTI UN NESUFERIT SI NU TE MAI SUPORT!DE CE NU ITI POTI VEDEA DE VIATA TA!tipam in timp ce dadeam cu pumnii in el,mi-am scos bagheta cu gandul sa arunc un blestem asupra lui insa pana sa apuc sa o fac ,James m-a prins de mana si dintr-o miscare m-a imobilizat.
Acum stateam lipita cu spatele de el incapabila sa fac vre-o miscare.
James mi-a ferit parul si mi-a soptit in ureche:
-Daca ai fi fost altcineva ai fi fost Impietrita pana acum insa de data asta scapi doar cu o avertizare.Te-am urmarit pentru ca vreau sa ii dau o lectie baiatului Lastrange pentru ceea ce mi-a facut ,iar tu cred ca imi esti datoare cu niste multuniri.Si ai face bine sa nu mai tipi pentru ca vei trezi pe toata lumea.
In zadar incercam sa ma eliberez zbatandu-ma ,simteam fiori reci pe spate de la respiratia lui pe gatul meu si cand acesta mi-a dat drumul tot ce am reusit sa spun a fost "Te urasc James Sirius Potter!"
Insa el doar a ras si a urcat pe scari catre dormitor.
-A ...inca ceva,doamna directoare m-a rugat sa va anunt ca saptamana viitoare sunt alegerile pentru echipa de vajhat,sper sa fi la fel de energica si pe teren.Noapte buna,salbatico!
Eram rosie,stiam ca sunt rosie.
-TAMPITULE!
Am ramas cateva clipe singura in camera de zi dupa care am urcat in camera.
Rose si Amber dormeau asa ca m-am bagat si eu in pat.
Inainte sa adorm am incercat sa ma gandesc la evenimentele din viata mea insa singurul gand care imi venea in minte era JAMES!
Il uram ,pentru ca ma facea sa nu stiu ce simt,si urasc da fiu nesigura.
Ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa adorm au fost ochii lui ciocolatii atat de profunzi si perfecti pe care nu ii suportam deloc!
.
.
.
.
Saptamana care a urmat a fost atat de incarcata incat nu am avut timp nici sa gandesc.
Nu am mai avut vise ciudate,iar James m-a ignorat in mare parte,lucru ce imi placea si imi displacea in acelasi timp.
Aveam ceva emotii gandindu-ma la probele de Vajhat din vinerea aceea,iar palavragelile luo Rose despre teme si sentimentele ei contradictorii pentru Scorpius care e "un nesimtit infumurat la fel ca tatal lui dar care arata ca un model din Vrajitoarea Adolescenta(revista pentru adolescente a Ritei Skeeter)"nu ma ajutau deloc.
CITEȘTI
Calea (Harry Potter fan fiction)
RandomLordul Intunericului a fost distrus de Harry Potter insa raul incearca sa isi faca din nou loc in lumea magiei.Destinul intregii lumi vrajitoresti sta in mainile unei singure fete deosebite,iar calea pe care o va alege aceasta e singura scapare.