Atacati

174 16 1
                                    

James a sarit in picioare si m-a trans instinctual de mana spre cabana.Insa picioarele mele pareau sa nu coopereze.Stateam paralizata,fascinata de cerul ce parea ca a luat foc.
Adultii impreuna cu cei mai mari dintre cei prezenti in casa au iesit inarmati cu baghete alergand spre noi

-James tu si Thea mergeti in casa!acum!
Harry parea foarte inspaimantat insa sigur pe el.
-Nu se misca!tipa James agitat tragand de mine.
Hermione veni sa verifice.
-A intrat in transa,daca vei incerca sa o iei pe sus se va impotrivi.

Vedeam si auzeam tot ce se intampla in jurul meu isa era ca un fundal in spatele sunetelor din capul meu.
La inceput credeam ca e doar o iluzie insa sunetele s-au apropiat pana au devenit voci.Vocea femeii era rece provocandu-i durere stapanului celei de a dou-a voci care suna trista si ragusita.
Pareau ca se cearta,sau mai bine zis ca stapana cearta un sclav.
"Bestie imputita!fa ce iti spun eu sau vei indura furia Morganei"
"Nu putem stapana!nu o putem omori!"
"Corcitura de sarpe ce esti!"
Durerea simtita de "sclav" m-a patruns pana in inima facandu-ma sa cad din picioare.

-Thea!Thea esti ok?!

Apoi am simtit furia si vocea cea ragusita a scos un sunet care sigur nu apartinea unui om.

Apoi a urmat linistea.O liniste dureros de apasatoare insa nu ca moartea!Nu trebuie sa fie mort!Nu e mort!
-NU E MORT!
James m-a ajutat sa ma ridic si m-a carat grijuliu in brate pana la cabana.
Toti cei din casa erau agitati.Rose si Roxane incercau sa ii linisteasca pe copiii mai mici in timp ce Fred se plimba disperat prin casa injurand si trantind lucturi.
De cum am intrat toti s-au strans in jurul nostru.
-Ce se intampla afara?Thea esti bine?a inceput Albus ingrijorat.

-Nu stiu ce se intampla ,cerul arata de parca ar fi luat foc,iar Thea a lesinat si e slabita.
A raspuns James.

-Suntem atacati?!a exclamat Victorie ingrijorata.

-Cred ca da...dar nu stiu exact ce ne ataca,a raspuns James,nu arata ca si cum sunt aruncate vraji pe noi.
-Dragoni,am raspuns eu mecanic.
Fred care s-a calmat ca sa asculte conversatia a pufnit.
-Dragoni?s-a lovit la cap sau ceva?asta e imposibil.
-De unde stii ca sunt dragoni?vru Rose sa stie.

Am stat sa ma gandesc.Nici eu nu stiam sigur.Nu am mai simtit asa ceva pana atunci insa se parea ca exista o parte a creierului meu care procesa mai repede decat mine.
-Le simt prezenta,durerea,le aud strigatele,si sunt sfasietoare.
Simteam cum imi fuge pamantul de sub picioare.De ce nu mi-a explicat nimeni cum functioneaza?De ce trebuie sa imi dau seama singura de tot ce se intampla.Si de ce stiu niste chestii pe care nu le stiam pana atunci,ca si cand s-a declansat ceva in mine.Ca si cand nu mai eram eu.

-Eu zic sa o puneti la culcare ca abereaza!a spus Fred.
-Eu zic sa taci daca iti place cum iti sta dantura in gura!sari James nervos.O cunosc destul de bine incat sa stiu ca orice aberatie a ei e adevarata.Astazi a luat forma phoenixului,sau ma rog,partial.

-Cum?!strigara Rose si Albus uimiti.

Rose disparu din camera si reaparu cu cartea pe care o studiam eu de zile bune.
-A citit-o toata.Nu cred ca e ceva ce mai poate fi adaugat.spuse Albus.
-Incerc doar sa vad daca intre dragoni si pasarile phoenix exista legaturi.Stiam deja ca poate vorbii cu ei insa asta nu explica si de ce simte ce simt ei.

-Sunteti o gloata de copii fara minte care se joaca de-a gasitul explicatiilor inutile cand defapt noi ar trebuii sa fim afara sa luptam cu Morgana!
Fred iesi nervos din camera trantind usa in urma lui.
-Pe asta cine l-a calcat pe coada?vru James sa stie.
-E suparat ca doar adultii au voie afara,iar el,care e aproape adult, e obligat sa stea cu noi.

Deodata o bubuitura groazbica se auzi de afara.Am inceput sa simtit o durere de cap ca si cand ceva incearca sa se elibereze dinauntrul meu.
Stiam ca are legatura cu dragonii si am inceput sa ma gandesc cum sa fac sa ma strecor afara.
-Am nevoie la baie.
-Vrei sa vin cu tine?m-a intrebat Rose.
-Nu,e ok,ma descurc.
Am iesit prin geamul de la baie pe care l-am marit prin magie.
Afara era o nebunie.Insa nu am avut timp sa stau sa privesc.Bill tocmai se pregatea sa arunce un blestem asupra unuia din dragoni.
Am alergat pana aproape langa si am strigat cat de tare am putut:

-Drogoon!
Atunci ambii dragoni s-au oprit din aruncat flacari insa ceilalti au continuat sa arunce blesteme pe care le simteam pana in suflet.
-Opriti asta! Ma doare!
-Thea,ce cauti afara?!intra in casa acum!
Harry a incercat sa se apropie de mine insa dragonul s-a uitat amenimtator la el,iar Harry s-a indepartat.
-Thea fugi de langa dragoni!
-Nu o sa fie nevoie.am raspuns sigura pe mine.
-Ce facee?e nebuna! A strigat Giny.

M-am intors spre dragoni si le-am poruncit sa se lase in jos.
Dragonii s-au conformat iar eu am reusit sa ma urc pe spatele celui mare si negru al carui nume stiam ca e Drogon.
I-am poruncit sa zboare.

Zburam deasupra marii pe spatele unui dragon si cu altul alaturi si pentru prima data in viata mea am simtit ca sunt unde trebuie.

Calea (Harry Potter fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum