Trenul s-a oprit asa ca toti cei din copartimpet au inceput sa isi adune lucrurile.Am facut la fel, curioasa de ceea ce urma sa se intample.Nu stiam ce vom face dupa ce vom cobori din tren.
La Durmstrang trebuia sa trecem lacul care inconjura scoala intr-o corabie care era foarte veche si care ma inspaimanta teribil.Insa nu imi era frica pentru ca mereu il aveam pe Cedric alaturi si stiam ca nimic nu mi se poate intampla.Insa de data asta e altfel,sunt singura.
Firul gandurilor mi-a fost intrerupt de vocea lui Chris :
-Thea,vi?Trebuie sa ne grabim daca vrem sa prindem o trasura acceptabila.
Deci se pare ca vom ajunge pana la Hogwards cu trasuri..
Il urmez pe baiat si pe toti ceilalti pe holul supraaglomerat.Se pare ca toti vor sa prinda un loc cat mai bun.
Ma ridic pe varfuri ca sa vad daca Tom e cumva prin multime.Dar se pare ca el m-a vazut pe mine inainte.
Un miros ciudat si oribil venea din spatele meu,m-am intors ca sa vad de unde provine si nu mica mi-a fost mirarea cand in fata mea statea Tom.Dar nu era Tom cel pe care l-am vazut ultima data,ci era un Tom acoperit din cap pana in picioare cu un lichid verde puturos.
-Toom!am exclamat eu exasperata de miros.Ce Dumnezeu ai patit?Ai cazut in toaleta trenului?
-Hm..defapt e una din glumele proaste ale lui Scorpio.Trebuie sa ajung cat mai repede la scoala ca sa ma spal.
-Ai face bine,de ce nu m-ai cautat?Nu esti nevoit sa stai cu creatura aia doar pentru ca e varul tau..
-Defapt trebie pentru ca parintii lui sunt singura mea familie.
Am preferat sa nu spun mai multe pentru ca stiu ca ii e foarte greu sa vorbeasca de familia lui si nu doream sa provoc o scena dramatica mai ales pe holul unui tren plin cu copii.
Am inaintat spre iesirea trenului iar cand in sfarsit am simtit aerul rece al serii de septembrie care imi biciuia fata am simtit ca renasc.Nu puteam vedea pre multe pentru ca intunericul era prea dens insa sunt sigura ca la lumina zilei peisajul e mirific.
-Hei,papusica,esti draguta sa ne lasi si pe noi sa iesim din tren sau vrei sa stai intepenita in usa trenului pana dimineata?
Nu puteam vedea dar sunt sigura cui ii apartinea vocea.Nu am apucat sa raspund ca o mana ma tras afara din tren.
-Haide!nu avem timp de stat la taclale.Vi cu noi?Era Irinna
Am clipit buimacita dupa care am spus:
-Pai as vrea ,dar trebuie sa merg cu prietenul meu Tom.
-Dar trasura are 10 locuri.A intervenit Katy.Haideti ,Ryan si Alex au gasit o trasura.
La-am tras pe Tom dupa mine si am urcat in trasura.
-Stai,trebuia sa merg cu Scorpio.
Duhoarea a umplut trasura iar Amber si Dominique,sora lui Alex, se tineau de nas.
-Sti ce,bucutra-te ca prietenii mei au fost destul de draguti sa te primeasca,mai ales cu duhoarea asta.Asa ca taci si hai sa plecam odata! am spus cu un ton nervos.
Comentariul baiatului Potter inca imi rasuna in urechi.Cat poate fi omul asta de ingamfat!
Trasura s-a oprit si toti eram nerabdatori sa iesim la aer curat.
Castelul era uimitor,avea sute de ferestre care emanau o lumina stralucitoare iar usa de la intrare era imensa avand gravat pe ea semnul de la Hogwards(bursucul,leul,vipera si soimul)
CITEȘTI
Calea (Harry Potter fan fiction)
RandomLordul Intunericului a fost distrus de Harry Potter insa raul incearca sa isi faca din nou loc in lumea magiei.Destinul intregii lumi vrajitoresti sta in mainile unei singure fete deosebite,iar calea pe care o va alege aceasta e singura scapare.