Adevarul si visele

352 21 2
                                    

Odata cu intoarcerea din vacanta de Craciun,viata la Hogwards a intrat in normal.Ne intalneam in pestera in fiecare sambata si incercam sa rezolvam "misterul raului reinviat".

Rose ne invata vraji noi si farmece cu care sa ii infruntam pe dujmani(vraji pe care nu credeam ca le voi folosii vreodata).

Am incercat sa vorbesc cu Tom despre ceea ce ne-a spus Amber inainte de vacanta(Amber devenind acum foarte enervanta cu vraja de citire a gandurilor deoarece incerca mereu sa ne faca pe mine si James un cuplu).

Lucru imposibil defapt avand in vedere ca James constituia acum un cuplu cu Khaty,fapt ce imi dadea o stare de gelozie dubioasa de care nu puteam sa scap.

Incepeam sa cred ca,chiar am fost o scorpie in ziua cand ne-am batut cu zapada si regretam ca nu ne-am sarutat.Dar imi spuneam mereu ca exista lucruri mai importante decat dragostea,de exemplu visele mele.Visam acum in fiecare noapte urmarirea si pasarea de foc si incepeam sa ma ingrijorez.

Am incercat sa vorbesc cu Bill Weasley,unchiul lui Rose,care mi-a spus ca este posibil sa am aceste vise ca o anticipare a lucrurilor care urmau sa se intample sau a unori puteri ascunse pe care le posed.

"A da,mersi!Acum nu mai sunt derutata!sunt speriata de-a dreptul!"

Am incercat sa gasesc si in cartile de magie avansata si anticipare a viselor si tot ce am putut sa gasesc a fost ca pasarea de foc (Phoenix) apare in vise ca un semn rau sau ca prevestitorul unor putri deosebite.

Habar nu aveam ce naiba inseamna asta insa dupa ore si zile intregi pierdute incercand sa aflu niste chestii inutile am decis sa incerc sa ignor visele si sa imi vad de viata mai departe.

Stiri ciudate au inceput sa apara in ziar,astfel ca la inceputul lui februarie au fosti dati disparuti Charlie Wrasley,colegul tatei din Romania si unchiul lui Rose,si un angajat al departamentului de Aurori,Michael Dean.

-Asta e ciudat,a spus James in dimineata cand am citit articolul despre disparitia celor doi.

-De ce e ciudat?am intrebat eu nedumerita.

James s-a uitat speriat la mine.

-Thea Krum!a sunat vocea directoarei McGonagall din spatele meu.

-Te rog sa ma insotesti in birolul meu!Acum!

Am ramas masca.De ce Dumnezeu ma chiama?Oare a aflat de iesirea mea nocturna de la lac,cu Tom?

Dar atunci ar fi trebuit sa fie si el acolo.Deja imi e frica!Unde am sa merg daca ma da afara de la Hogwards?Am sa incep sa cutreier muntii si padurile pana ii gasesc pe ai mei?

In biroul directoarei ajungeai doar dupa ce treceai de garguii de piatra, rosteai parola si urcai scarile spiralate pana la usa din lemn de fag frumos sculptata.

Biroul era imens!Era plin de obiecte magice cu forme ciudate si cateva pisici de marmura ornamentale.

Pe pereti erau atarnate portretele miscatoare ale fostilor directori .Ultimul portret ii apartinea lui Albis Dumbledor, cel care l-a invins pe Grindelwald,despre care tata mi-a povestit ca l-a omorat pe stra-bunicul meu.

Cand am trecut pe langa portretul lui m-am uitat putin mai atenta.*Sunt sigura ca mi-a facut prieteneste cu ochiul*

Directoarea McGonagall mi-a cerut sa iau loc.

-Domnisiara Krum,banuiesc ca nu stii de ce te afli aici.

-N..nu...am raspu eu putin speriata.

-Stai linistita,nu datorita vizitei nocturne de la lac din luna octombrie,exista lucruri mai importante decat asta.

M-am crispat!Citeste ganduri si ea ,ca si Amber!

-Domnisoara Krum,cand ati fost trimisa in Anglia la doamna Tese Gilbert nu vi s-a spus si motivul,am dreptate?

-Da,stiu doar ca parintii mei au disparut si ca eram in pericol.

-Ei bine,in primul rand trebuie sa iti spun ca parintii tai sunt bine,la fel si Cedric.Au fost nevoiti sa isi insceneze disparitia pentru a nu da de banuit celor care te cauta.

-Pe mine?De ce?ce am facut?

-Esti nerabdatoare domnisoara Krum.Atunci cand voi termina vei intelege tot.

-Ma scuzati.Am spus rusinata dar nerabdatoare.

"Ei bine poate nu te-as intrerupe dar vorbesti atat de rar ca pana si un iepurebroasca* te-ar intrece!"

-De asemenea ai auzit de disparitia lui Charlie Weasley,Michael Dean si matusa ta Tese,toti au disparut in incercarea de a te proteja.

-Dar ce e acel ceva ce ma face atat de speciala.Am intrebat eu,iritata deja de lentoarea conversatiei.

-Visele,domnisoara Krum,sunt cele care,de cateva luni,incearca sa te ajute sa-ti descoperi puterile.

Din clipa in care te-ai nascut,parintii tai au stiut ca esti speciala,si stiau ca asta te va pune in pericol in viitor.Asa ca au luat toate masurile ca atunci cand va fi nevoie tu sa fi in deplina siguranta.

Astfel ca toti cei care a disparut stiau despre tine.

Parintii tai,Cedric si matusa ta Tese la fel si Charlie Weasley.

Toti s-au ascuns in munti ca cei care te cauta sa nu afle unde esti.

-Si Michael Dean?

-Parintii tai au angajat un auror care sa fie mereu cu tine in caz ca esti atacata.

-Stati!Deci vreti sa spuneti ca eu am fost urmarita in tot acest timp?

-Da Thea,Michchael a fost langa tine inca de cand ai ajuns in Anglia.

-Chiar si aici la Hogwards?dar crdedeam ca e cel mai sigut loc din Anglia!

-Da,este,dar intamplariile antecedente cu pe care Harry Potter le-a trait in Hogwards ne-au facut sa ne luam masuri suplimentare.Thea,trebuie sa stii ca cei care vor cu adevarat sa faca rau,pot sa o faca infiferent de mijloace.Asa se face ca iei Michael disparut in timp ce se afla in Hosmade.Totul depinde acum te tine si de calea pe care o vei alege in continuare.

-Si cum pot eu sa impiedic acest rau care vrea sa cucereasca lumea?

-Totul se afla inauntrul tau,puterea care zace in tine.Esti o Dywysoges Wrach,Thea.

Iepurebroasca*=denumirea data hibridului(iepure+broasca) creat ca animal de companie pentru vrajitori,cunoscut pentru faptul ca e foarte incet.

Calea (Harry Potter fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum