To mě podrž...

899 48 22
                                    

V sobotu ráno se vzbudím sama od sebe docela brzo.

Jelikož ještě všichni spí a nechci je budit, tak se převleču, popadnu vodítko a jdu do kotce pro Shorty (naší Labradorku) a vyrazím na procházku.
Vyfotila jsem pár fotek, dala je do koláže a sdílela jako storýčko.

Vyfotila jsem pár fotek, dala je do koláže a sdílela jako storýčko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle počasí mi bude chybět.

Jelikož tu většinou nikoho nepotkávám, tak mám Shorty na volno.

Jen tak si sedím na lavičce a přemýšlím, když se najednou rovzpomenu - Shit, kde je pes?

,,Shorty" Zavolám. - Nic.
,,Shorty!" Najednou přiběhne i s nějakou šedou fenkou.

,,A ty jsi kdo?" Kleknu si s úsměvem.
Na obojku uvidím napsané ~ TESSA ~
,,Tesso" řeknu a začnu ji drbat za ušima.
Na to po mě skočí a oblíže mi celý obličej.

,,Tesso!" Řekne naštvaně ten povědomí hlas. Když se za ním otočím, uvidím, jak běží za námi.
,,Je, ahoj, promiň. Normálně je strašně hodná a neutíká, ale když vidí psa, hned si chce hrát." To už je u mě. - Páni, běhá rychle.

,,Koukám, že se jí ale líbíš." Řekne a pomůže mi vstát.
,,Ahoj Tome, jo v pohodě. Je to moje chyba. Tak nějak jsem se ponořila do myšlenek, chvíli nedávala pozor a Shorty mi utekla."

,,No, ale stálo to za to. Koukej, asi se z nich staly kamarádky." Lehce se zasměje a ukáže na Shorty s Tessou, které po sobě skákaly jak střelené.

Po chvilce za námi přijdou. Tom si klekne a začne Shortinku drbat za ušima.
Kleknu si k němu a začnu hladit Tessu.
Oba se po chvíli rozhodneme vyrazit domů.

,,Nevěděl jsem, že jsi ten typ co ráno brzo vstane a jde na procházku." Řekne po chvilce ticha.
,,No, normálně nejsem, ale dnes se mi nějak chtělo." Pokrčím rameny.

,,Aha, já chodím o víkendu každé ráno běhat. Někdy i ráno před školou, ale to spíš ne. Pondělí až pátek chodím radši odpoledne, nebo večer.

,,Tak pán běhá?" Zvednu na něj obočí.
,,Já jsem plný překvapení."Mrkne na mě.
O tom není pochyb....

                                    ******
[neděle, 19:30]
,,Co má moje oblíbená trubka na srdci?" Řeknu po přijetí Karolina hovoru.
,,Kamo, viděla jsi, co ta blbka Evelína přidala do story?" Vychrlí na mě.
,,Kamo, víš že se na storýčka nekoukam. Pošli screen."
Přijde mi oznámení z messengeru - *uživatel Karoliiii poslala foto*
Rozkliknu to a uvidím:

" Přijde mi oznámení z messengeru - *uživatel Karoliiii poslala foto* Rozkliknu to a uvidím:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My neighbor |T.H.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat