2 👣 ~ Makoto a jeho minulost

2.8K 123 7
                                    

Seme - Tučně - Tadao Hideki
Uke - Normálně - Suzu Makoto
Násilník - Kurzívou - Manzo

~ Minulost ~

,,Mami?!" Vyjekl jsem vystrašeně, když jsem uslyšel výstřel a následně nějaký hlasitý zvuky z místnosti dole. Vyletěl jsem z postele, že se tam rychle půjdu podívat, ale v ten moment se rozrazili dveře mého pokoje ve kterých stáli nějací muži.
Jeden z nich měl v ruce pytel a provaz a ten druhý pistol a pálku.

Chtěl jsem rychle utéct... Jeden mě ale hodil přes rameno, druhý na mě mířil pistolí a táhli mě pryč, ze schodů dolů. Bál jsem se. Bouchal jsem do jeho zad, snažil jsem se dělat cokoliv, ale jen do chvíle, než jsem uviděl na chodbě u vchodových dveří dalšího muže a ležet...  mamku i tátu... Od krve... Celá zem okolo nich a část zdi byla od krve... Sitě červená tmavá krev... Můj pohled mi spadl na obličeje mých rodičů, který jsou také od krve...

Silně jsem stiskl oblečení toho, který mě nese, vycenil jsem zuby a do očí se mi nahrnulo hromady slz. Slzy mi z očí stékaly po tvářích až k bradě a dopadaly přímo na zem od krve mých rodičů. ,,M-mami... Mami!! T-tati...!!" Křikl jsem a slzy mi stékaly ještě víc. Přes slzy v očích jsem viděl jen rozmazaný úšklebek jednoho z mužů, který mě poté na to pálkou silně praštil po hlavě a já viděl postupně ještě víc a víc rozmazaně, míň a dostal jsem se do bezvědomí.

~•~•~•~•~•~

Probral jsem se s obvazem na hlavě a bylo tu jen lehké světlo. Ležel jsem na něčem měkkém. Otevřel jsem oči. Ta místnost ve které jsem byl, vypadala jako místnost ve vězení. Mříže, zdi, postel. Nic víc. Akorát tu byli dveře. Pomalu jsem vstal. Přešel k těm dveřím a hned je otevřel. Byla tu něco jako koupelna. Záchod a sprcha. Taky tu bylo mě neznámé oblečení... Pohledem jsem přesunul na sebe. Byl jsem pouze ve spodním prádle. Dveře jsem zavřel a přišel k mřížím, kus dál od postele a na proti těm věřím.

Vypadalo to opravdu jako ve vězení. Okolo tu jsou další lidé v místnostech jako já... ,,Kde to jsem..." Vydechl jsem vystrašeně a při vybavení na moje rodiče jsem se musel rozbrečel. Máma a táta... Oni... Stiskl jsem pevně mříže, sklopil pohled a kousl se do rtu.. Tohle je jen zlý sen...

,,Jsi tu jako děvka. Jako kurva. Jako všichni tady... Jsme na prodej..." Řekl nějaký kluk za mřížemi na proti mě za dalšími mřížemi. Cože... Cože to? Na prodej?

~ O 3 roky později ~

A to mi bylo pouze 14 let. Od té doby oběhli tři roky. Stále tu jsem a myslel jsem, že už budu moct pryč. Že něco vymyslím a uteču, což se stále zdálo být zbytečně a nereálné. Od chvíle co tu jsem, si mě nikdo nekoupil a já za to byl nesmírně rád. Momentálně teď mi je 17... Za půl roku mi bude osmnáct...

,,Připravte ho." Řekl jeden muž, další muž ke mě přišel a odemkl mříže. Moje vězení tady. Zděšeně jsem se na něj podíval. To nemůže být... Ne... Já nechci k nikomu... Ne... Prosím... Udělal jsem několik kroků dál od něj. On přišel blíž, chytil mě za zápěstí a na ruce mi dal pouta, za které mě chytil a táhl někam pryč. Za tu dobu tady, jsem si našel kamarádku na proti s kterou jsem si povídal. Ten kluk co tam byl dříve, už tu není snad rok.

Ušklíbl jsem se při pohledu na mladého kluka s čistě kaštanovými vlasy a modrými oči, kterého mi sem přivedl. ,,Tady jsou peníze. Čistá hotovost." Řekl jsem, na stůl jsem položil černý, kožený kufřík, který jsem otevřel. ,,Můžete mi ho dát do kufru?" Zeptal jsem se a on kývl. Perfektní.

Sklopil jsem pohled a jen lehce cukal. Nemám sílu. To jídlo tady bylo odporný... A to jsem jako dítě snil o tom, že budu jako otec. Úžasný policista. Po té nehodě, jsem si to však rozmyslel...

Ten muž, který si mě koupil mě odvedl k nějakému autu a ten další muž, mě strčil do kufru. ,,A na uvítanou... Jsem Manzo." Ušklíbl se muž, jenž si mě koupil a v tu chvíli v kufru byla tma...

A takhle to všechno začalo. Moje vězení. Na začátek mi hodil do obličeje papíry a měl jsem se naučit všechny jeho pravidla. Za každý porušení nějaký trest. Druhý den a pár dnů na to jsem mu ho vždy musel vykouřit, nosit něco divného v zadku a čtvrtý den na to... Mě znásilnil úplně. Jídlo které mi dával bylo obyčejné, ale stále lepší než v tom prvním 'vězení.' Když byl celý den pryč, tak vypojil telefony, zamkl všechno a musel jsem uklízet celý dům a uvařit. Když to nebylo dobrý, měl jsem to sníst já s přidanými brouky uvnitř. Pro mě to byla asi asi... odměna... Když neměl náladu, kopal mě do břicha, dával mi pěstí, tahal za vlasy a trhal je, a nebo na mě rovnou vylije horký vosk. Co bylo však nejčastější byl sex, kde občas používá i nějaký věci.

Takhle to vše začalo a pokračovalo až do teď.

Bolest a Nový začátek... ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat