Vlezl jsem si do sprchy, opřel se o ledové kachličky a pustil na sebe vlažnou vodu. Zaklonil jsem hlavu a zavřel oči. Abych byl upřímný... V životě jsem nikoho neměl. Není čemu se divit. Bylo mi pouze 14 let co jsem zmizel... Docela smutný, když cizí chlap vám ukradne první pusu a první sex. Občas mě i hnusně líbal.
Vzal jsem si mýdlo a podíval se na svoje tělo. Popáleniny, modřiny, škrábance, řezné rány... Vyhublé tělo. Rozhodně bych tu v kraťasech nechodil. Umyl jsem se, opláchl a vylezl ze sprchy. ,,Hm? Jsou tu dva ručníky, tak jaký..." Vzal jsem jeden a uviděl ušité Tadaovo jméno. Vzal jsem tedy ten druhý, na kterém nic nebylo a osušil se. Pověsil jsem ho zpět, oblékl si svoje pyžamo a vyšel ven z koupelny. Prohrábl jsem si trochu mokré vlasy a šel do pokoje, který tu pro mě je.
Přišel jsem do pokoje, kde jsem si vzal ten telefon a lehl si do té postele. Aaah je měkká... Vydechl jsem s úsměvem spokojeně a podíval se na telefon. Hm? On mi ho už nastavil. Taky mi tam dal jeho kontakt. Jinak tu je všechno nové. Stáhl jsem si jednu hru, sociální sítě ale všechny svoje účty jsem odstranil a rovnou si udělal nový účty. Na Facebooku jsem si Tadaa přidal do přátel a telefon pak odložil.
Když jsem uslyšel dveře od koupelny, věděl jsem že odešel, tak jsem si tam skočil dát sprchu a do několika minut byl venku z koupelny. Přišel jsem k pokoji Suzua. ,,Kdyby jsi něco potřeboval, víš kde spím. A... Omlouvám se za to předtím." Řekl jsem mu s ručníkem přehozený přes hlavu a koukal se na něj.
Zčervenal jsem. ,,To je v pořádku... Však to nic nebylo." Opět jsem dostal husí kůži. Sakra... ,,Děkuji ještě jednou za to všechno..." Podíval jsem se na něj. Waaah! On je hezký... Tohle je jako pekelná díra?! Halo...! Moje hlava řve. Pomooc! Sedl jsem si a zalezl si pod deku. ,,D-dobrou noc." Lehl jsem si na bok zády ke dveřím a zavřel oči. Jen se uklidni, Suzuo..! Křikl jsem na sebe.
Koukal jsem se na něj a pousmál se. Je roztomilý, když se červená. Ručník jsem vrátil. Vydechl jsem, zavřel dveře a šel k sobě, kde jsem si lehl na záda a ruce si dal pod hlavu. Koukal jsem se na strop a přemýšlel. Usmál jsem se a zavřel oči. ,,A jejda..." Vydechl jsem a následně se propadl do spánku.
~ Další den ~
Rozhodl jsem se, že mu jako poděkování udělám ještě rychlou snídani. Takže jsem byl právě v kuchyni, něco kuchtil a u toho přemýšlel, jaký tu jsou školy. Pak si vezmu telefon a začnu se koukat. Třeba si tam najdu přátelé. Vydechl jsem a hotovou snídani dal na stůl. V tu chvíli přišel Tadao. ,,Dobré ráno. Udělal jsem snídani." Podrbal jsem se na zátylku a sedl si ke stolu. Tadao měl rozcuchané vlasy jako ptačí hnízdo a vypadalo to trochu komicky. Uchechtl jsem se.
Vzbudil mě menší rachot v kuchyni a tak jsem vstal a šel se do kuchyně podívat. Bylo vlastně už osm. Asi bych měl do práce. Myslím že první den ani nevstanu. Podíval jsem se na Suzua, který si právě sedl ke stolu a tak jsem si sedl taky. ,,Hm.. to jsi nemusel víš že jo?" Zahuhlal jsem a zívl si. Je to od něj milé. Pustil jsem se tedy do jídla.
Začal jsem jíst. ,,Já vím, ale když už mě tu necháváš, tak tohle je jen maličkost... Každopádně dneska se budu koukat po školách a než začne, tak si najdu brigádu." I když škola začíná za dlouho, tak abych už měl vše hotové. Za ty roky jsem přišel o hodně. A brigáda? Uvidím co se najde.
Podíval jsem se na Tadaa, který tu byl vlastně jen v kraťasech a můj pohled klouzal nevědomě na jeho hruď. Dneska si pustím Hetero porno nebo něco... Nevím co to se mnou je. Je to tím, že jsem několikrát spal s chlapem? Vždycky jsem věděl, že jsem na holky i když jsem s nikým nechodil, ale je blbost, aby se mi líbil Tadao... Má nádherné tělo a cítím se s ním dobře, ale to co teď vnímám je jen blbost a je to můj kámoš. Promnul jsem si oči.
Jedl jsem a nemohl si nevšimnou každou chvíli jeho pohledů mířící na mě. Když se koukal jinám, podíval jsem se na něj tentokrát já a změřil si ho pohledem. Hm. Líbí se se mu? Ale vypadá to, že je trochu zmatený. Tak uvidíme. Dojedl jsem.
,,Nechceš někam pak zajít?" Navrhl jsem. Ne, nechci ho sbalit, ale pomoct mu aby si sám určil, jaká je jeho orientace. Když by se rozhodl, že bude na kluky a byl bych jeho typ, tak to s ním zkusím na týden. Takhle jsem jednou pomohl kámošce. Ta byla na rande se mnou, pak s jednou ženou a zjistila, že jí víc přitahují ženy.
Dojedl jsem a podíval se na něj. ,,Hm jo proč ne. Kam?" Zeptal jsem se. Doufám, že si mých pohledů nevšiml. ,,Kino? Procházka?" Zeptal jsem a já se zamyslel. Kino se mi moc nechce. Jsem spíš i introvert, když je někde víc lidí najednou. ,,A... Asi ta procházka..." Podrbal jsem se na zátylku a usmál se.
Kývl jsem a zvedl se. ,,Musím teď pryč, tak půjdeme až večer se projít. Má být hezky. Hlavně se tu zatím nezabij." Dal jsem mu ruku do vlasů a podrbal ho. Mrkl jsem na něj a odešel k sobě.
ČTEŠ
Bolest a Nový začátek... ✓ [Yaoi]
FanficMuž, který mě koupil a následně po nějakém vyřízení mě odvezl do zřejmě jeho domu. Bál jsem se, co se mnou bude. To jak jsem skončil, byl tak hrozný scénář... Půl roku utrpení, výstřel, záchrana a nový lepší život s člověkem, kterého miluju? . . . ❗...