20 👣 ~ Zkusíme to

1.6K 80 14
                                    

Od našeho vztahu uběhl týden. Ano není to nijak zvlášť hodně, ale pro mě ano. Chodili jsme ven, zoo, restaurace, piknik... Trávil se mnou veškerý čas, který měl volný. Poslední tři dny byl ale v práci a kdykoliv přijde, tak se chce mazlit a podle jeho dotyků mám pocit, že... Že by se mnou chtěl spát... Ano... Jsem vyděšený z důvodu co se mi stalo, ale začínám ho mít rád víc a víc. Možná že bych ho už... Miloval? Asi ano... A to. Že se drží mě uklidňuje, že s ním by to mohlo být mnohem lepší a nemuselo by to tak bolet. Tak jsem si řekl, že bych to mohl zkusit...

Dneska jde do práce naposledy a já koupil kondom a lubrikant. Bože, to bylo trapný to kupovat v obchodě... Každopádně jsem to koupil a dal na stolek k posteli v jeho pokoji. Vlastně náš. Spím tam už normálně.

Najedl jsem se a než přišel z práce, jsem spíše seděl na gauči s anime. Oběd jsem mu nedělal, protože jí prý tam a tady jí až večeři. Řekl mi to, když jsem mu jídlo jednou udělal.

Když se blížil můj konec v práci dneska, seděl jsem u sebe za stolem dopsal nějaký papíry a pak se koukal na Suzua. Na jeho fotku. Ano, udělal jsem si fotku jak spal. V tu chvíli byl rozkošný. Povzdechl jsem si. Jak je to dlouho co jsem s někým spal? Čtyři roky? Prohrábl jsem si vlasy. Nechci pospíchat. Ne na něj. Ale když spolu chodíme, tak začínám mít chuť. Zvedl jsem se, vzal si svoje věci, převlékl se a šel domů.

Dokoukal jsem posledních pár dílů a koukal se co dál. Hm... Tohle anime vypadá zajímavě. Dal jsem si ho na myanimelist a telefon odložil. Vypnul jsem telefon a zvedl se. A další novinka? Byl jsem ve škole a za týden mi mají dát vědět, jestli mě na tu školu vezmou. Není to žádný obor, protože si nejsem jistý co dělat v budoucnu za práci. A na brigádu teď koukám.

Zastavil jsem se cestou ještě v obchodě a Suzuo koupil čokoládu. Zítra mám volno, tak by jsme někam mohli zajít. Přišel jsem pak k domu, otevřel dveře a vešel. Sundal jsem si boty a zavřel dveře. ,,Jsem doma!" Zavolal jsem.

Hm? Oh. Polkl jsem. Jen klid Suzuo! To zvládneš! Je to Tadao, ten kterého zřejmě miluju. Není to žádný špatný člověk. Vydechl jsem a šel za ním do chodby. ,,A-ahoj." Šeptl jsem a olízl si rty. Jsem nervózní.

Hm? Podíval jsem se na něj a usmál se. ,,Ahoj, zlato." Přišel jsem k němu a objal ho. Pohladil jsem ho po zádech až na zadek. Dal jsem mu pusu a dal mu čokoládu do ruky. ,,Tady." Řekl jsem, co jsem se odtáhl a prohrábl mu vlasy. Hm? ,,Děje se něco?" Je červený ale přitom dělám to co obvykle.

,,Em... Tadao já..." Podrbal jsem se na zátylku. Asi jsou lepší činy než slova a se slovy to stejně moc neumím. Čokoládu jsem položil na botník, chytil ho za tváře a políbil ho. Ruku jsem z jeho tváře, přesunul na jeho ruku, kterou jsem chytil a vedl ho do ložnice.

Hm? Zamrkal jsem ale neprotestoval. Poslušně jsem se nechal vést a polibky mu oplácel. Přišli jsme do ložnice a on mě shodil na postel. Sedl si mi na klín, ruce mi položil na hruď o kterou se zapřel a opět mě políbil. Ale ale. Nějak se rozjíždí ne? Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Periferním viděním jsem na stolku uviděl... Kondom a lubrikant? Tak proto tak červený. Kde to ten kluk sehnal? Vydechl jsem a odtáhl se od jeho rtů.

,,Jsi si jistý?" Zeptal se mě a já se mu podíval do očí. Pak jsem odvrátil pohled a zčervenal. ,,Em... J-jo..." Hlesl jsem a téměř vteřinu na to jsem byl díky jeho rukou bez trička. Eee... Dobře..? Cítím se trapně, protože jsem poprvé v jeho přítomnosti bez trička, kde teď vidí všechny modřiny a rány... Nebudu to ale raději vnímat...

Přitáhl si mě za zátylek do polibku a tak jsem mu ho hned opětoval a chytil ho za tváře. Jen klid. ,,Kdyby ti něco vadilo, tak řekni. A nebo si řekni slovo, které řekneš jako stop." Zašeptal mi do ucha a povalil mě pod sebe. Podíval jsem se na něj a polkl.

,,Em... no... já n-nevím. Eh. Pistol?" Usmál jsem se. Jsem překvapený, že mi to povolil. Ale budu na něj jemný. ,,Dobře tedy." Sundal jsem si tričko, které jsem odhodil a naklonil se nad něj. Pohladil jsem ho po boku a opět ho políbil.

Nalehl jsem na na něj a odtáhl se. Když už jsme u toho, tak si ho i označím. Naklonil jsem hlavu a přiblížil se k jeho krku, do kterého jsem ho lehce kousl a olízl mu ho. Pak jsem mu postupně začal dělat znaménka a rukama mu bloudil po jeho těle. Slabé tělo, tak půjdu opravdu jemně, abych mu neublížil...

Vydechl jsem a naklonil hlavu, aby měl lepší přístup. Olízl jsem si rty a zavřel oči. To šimrá... ,,T-tadaah..." Dal jsem si zápěstí před pusu. Krk mám asi hodně citlivý... Červenal jsem se.

Uchechtl jsem se. To si budu pamatovat. Ruce jsem dal na jeho boky a lehce mu stáhl oblečení. Z jeho krku jsem polibky přesouval na jeho hruď až k bradavce, kterou jsem lehce zkousl. Jednou rukou jsem mu bradavky začal dráždit a druhou okusoval pusou.

Bolest a Nový začátek... ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat