1. Bölüm

871 36 5
                                    

Bu bölümün şarkısı bu olsun;
Harry Styles:Golden

  Savaştan sonra herkes çok kötüydü.Her bir öğrenci evlerine dönmüştü.Harry savaşın etkisinden çıkamamıştır.Bu yüzden evden çıkmıyor,arkadaşlarıyla çok az görüşüyordu.Yine o nadir günlerden biriydi.Ron ve Hermonie,Harry'nin evinde oturuyorlardı.

  Ron ortaya bir fikir attığında ikiside şok içinde ona bakarlar.Harry, "Ron,sen ne dediğinin farkında mısın?" Der ve Ron çok şaşırır.O neyin farkında değildi ki.Anlamıyordu."Dışarı çıkmanın nesi tehlikeli?" diye sorunca ikisi birbirine bakıp iç çekerler."Ron,dışarı çıkmak değil dışarıda görünmek tehlikeli.Tamam voldemort ölmüş olabilir ama biz bunu yapan kişileriz.Voldemort için savaşabilecek birilerinin bizi aradığını düşünsene.Bulduğu gibi ne yapar sence?"Ron Harry'e hak veriyordu fakat yine de böyle bir şey olabileceğine inanmıyordu.Yine de üstelemedi.
  Tam ikisi de kalkıcakken Hogwartsın yeni müdiresi Mcgonagell Hermonie'yi arar.8. Sınıfa gelip gelmeyeceklerini sorar ve nazikçe reddederler.Ron bu olaydan yola çıkarak diğerlerini ikna eder.Herkese mantıklı gelince dışarı çıkmaya karar verirler.

  Yapacak bir şey arıyorlardır.O sırada Draco da yaşamına devam ediyordur.Ailesine alışamadığı için Muggle dünyasına girmek zorunda kalan Draco bir ev tutup eşya arıyordur.Sokakta gezerken gri gözleri Zümrüt yeşili gözler ile buluşunca olduğu yerde durur. Birkaç saniye ikiside öyle kalakalır.Ta ki Hermonie Harry'i çekiştirerek restauranta sokana kadar...

  Birlikte yemek yedikleri sırada Draco olayın etkisinden çıkıp eşyalar almaya gider.Geri dönüşte Draco o gözlerle tekrar denk gelince yolun ortasında trafiği durdurduğunun farkına varamaz.Korna sesleriyle birlikte kaldırıma geri dönmesiyle altın üçlünün bakışlarının ona dönmesi bir olur.Tam gidecekken Ron daha hızlı davranır ve Draco'yu durdurdu.Ron, "Senin ne işin var burada,bizi mi takip ediyorsun?" diye sorunca Draco ona garipsemiş gibi bakar ve "Hayıır!" der.Ne işi olduğunu sorunca da olayı açıklar.Ron inanmaz ve kanıtlamasını ister.Draco iç çeker ve başka türlü kurtulamayacağını anlayınca evini göstermek için yola koyulurlar.Geldiklerinde kanıtlamak için anahtarla kapıyı açınca altın üçlü inanır.Tam gitmek üzerelerken bir ses duyulur."SECTUMSEMRA" Hepsi oraya döner ve gördükleri manzara yüzünden şok olurlar.

Evet heyecanlı bir yerde bitirmek istedim
umarım hikayemi beğenirsiniz
Yarın ikinci bölümünü yazmaya çalışacağım
Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin
İnstagramdan takip ederseniz mutlu olurum;
@hogwarts.okulu

dangerous man -drarry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin