9.Bölüm - Kızgın Ruhlar

90 4 8
                                    

Şarkı;
MaNga:Gel-Bu Son El

Harry'nin anlatımı

Tepkilerini beklerken çok korkuyordum.Tepkilerinin olumsuz olması o kadar olasıydı ki korkmamak elde değil.Hepsi öylece suratımıza bakarken tepkilerini ikimiz de kestiremiyorduk.İlk konuşan Hermonie oldu.En mantıklımız oydu."Ne?"Ağzından çıkan iki harften daha fazlasını bekliyorduk.Birşey demeden bekledik.Pansy derin bir nefes alıp "Tamaam.Nasıl olduğu umrumda değil.Umrumda olan tek şey gerçekten aşık mısınız?"İkimiz de derin nefes alıp "Evet."dedik."Okey o zaman hayırlı olsun deyip geçiyorum."deyince ikimiz de rahat bir nefes aldık ama daha erkenmiş.

    Blasie öfkeyle "Ne alakasınız siz ya!"diye çıkışınca şok içinde ona bakarız.Draco sadece "Ne?"diyebilir.Ben ise ağzımı bile açamam.Herkes şok içinde Blasie'ye bakıyordu."Cidden soruyorum ne alaka?!Hayır ne alaka yani?Harry ve sen Draco saçmalama!Onun hakkında söylediklerin ve yaptıkların  bunları doğruluyor mu?Hayır!Neden tam tersi davranıyorsun?!"Blasie öyle ani konuştu ki ben bile kalakaldım.Söyledikleri derken neden bahsediyordu?

Draco'nun anlatımı

   "Blasie ne dediğinin farkında mısın kendine gel gitme üstlerine!"Pans bizi savunurken ben beklemediğim tepki yüzünden tek bir laf edemiyordum.Kendime gelip "Söylediğim şeyler saçmaydı!Ben sevdim tamam mı?!Ve bunu sorgulayacak son kişi bile değilsin!"diye konuştum.Sinirlenmiştim çünkü haklıydım."Tamam öyleyse bana ihtiyacın yok Draco Malfoy!Bir daha görüşmemek üzere!"dedi."Umarım görüşmeyiz!"diye tepki verdim.Evden çıkıp gitti.

   Herkes şok içindeydi.En çok da Pans.Arkadaşlığımızı bilirdi.Bir anda bitmesi ona fazla gelicekti.Derin bir nefes aldım.Harry nefes dahi almıyordu."Ne oldu bilmiyorum ama Blasie'nin söylediği şeyler neydi?"diye sordu Hermonie.Derin bir nefes alıp "Hiç."dedim.Üstelemediler.Herkes bir bir dağıldı.Evde Harry ve ben kaldığımızda kalbim ağzımdaydı.Eğer sorarsa söyleyemezdim.Çünkü küçükken o kadar saçmalamıştım ki...

   "Bahsettikleri şeyler ne?"diye sordu.İşte şimdi gelmiştik(Zurnanın zırt dediği yere) en zor yere.Derin nefesler alıp konuşmaya başladım.Aramız açılabilirdi.Yine de saklayamazdım."Ben küçükken senden nefret ettiğimi söylerdim.Hatta o küçük yaşımda bile sana söylediğim sözler çok ağırdı.Ve ben senin için kötü birşey yaptım."Kaşlarını çatmıştı."Ne yaptın?"diye sordu."Ben babama senin yerini söylemiştim.Hani hatırladın mı babam sana zarar vermişti."Hiçbirşey demedi.Öylece çekip gitti.Arkasından seslenmem onu durdurmadı bile.Gözlerimden yaşlar akarken öylece ağladım saatlerce...

Harry'nin anlatımı

   Neden yaptı ki bunu.Artık ona güvenemem!Evden çıkıp sahile doğru yürürken aklımda bir ton düşünce vardı.İç sesim onu dinlemeliydin diye bağırırken ben verdiğim karardan emindim bana verdiği fiziksel zarar umrumda değil!Tüm güvenim bitmişti artık.

   Sahilde bir banka oturup telefonumdan şarkı açıp sakin kalmaya çalıştım.15 dakikanın ardından telefona yağan bildirim yağmurundan dolayı telefona bakmak zorunda kaldım.Gruptan gelmişti.

Hermonie:Çocuklar acil bakın buraya!

Pansy:Ne oldu?

Hermonie:Ron yok ortalarda.Hiçbir yerde yok!

Pansy:Nasıl yok?

Hermonie:Baya yok.Alex ile ilgili olmasından korkuyorum.

Korkuyla yerimden kalktım mesajlar devam ediyordu.

Hermonie:Drn ron brda

Pansy:Ne!?

Neler oluyordu?Ne yapabilirdim.Korkudan sahilde dolaşmaya başladım.Karnıma giren ağrıyla tüm acım bir anda silinip gitti.Nolmuştu?!

Hermonie'nin anlatımı

    Alex yerde kanlar içinde yatıyordu.Ron ise tam karşısında asası ile..."Nasıl oldu bu!"diye bağırdım.Mantıklı gelmiyordu.Ron tereddütle bana bakıyordu."Bende bilmiyorum!"dedi.Derin bir nefes alıp Alex'e baktım.Gerçekten etkisiz bırakılmıştı.Ron başarmıştı!Hiç düşünmeden Ron'a sarıldım.Anında gruba girdim.

Hermonie:Çocuklar acilen gelmeniz lazım!

*Konum gönderildi*

Harry:5 dakikaya ordayım.

Pans:Bende!

Blasie:Geliyorum!

*Draco gördü*

   Draco gelir mi bilmiyorum ama gelmese iyi olucak.

   Herkes geldiğinde Alex tamamen bayılmıştı.Onu iyileştirmeden askabana gönderdik.

Pansy'nin anlatımı

   Alex yoktu ama Draco için çok endişeleniyorum.Tamam yaptığı şey hoş değil ama o zamanlar öyle olması gerekiyordu.Eğer Harry tam olarak dinlemediyse şuan araları açılmıştır.

   "Hey!"Neşeli bir ses bize doğru yaklaşırken kim olduğunu görünce gözlerimi devirdim.Burnu havada Beatrix gelmiş.Heryerden çıkıyor bu ya!Söylediği şeyle hepimiz şok içinde ona baktık.Harry'nin gözünden bir damla yaş düşerken ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordum!

Arkadaşlarr hikayeyi güzel bitirmek istiyorum fakat biraz daha uzayacak gibi.
Sizce Beatrix ne dedi?
Bölümü beğendiniz mi?
Görüşlerinizi ve oylarınızı eksik etmeyin.
Öpüldünüz 💘

  

dangerous man -drarry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin