Bu bölümün şarkısı;
Halsey:Without meDraco kim olduğunu sormuştur ama sanki Harry'nin dili tutulmuştu.Hiçbirşey söylememesi Draco'yu daha da telaşlandırıyordu.Draco sonunda "Kim söyle artık!" diye bağırınca Harry kendine geldi.Harry "Şey,annen Draco anneni gördüm ama şeyle birlikte.".Draco gözlerini devirir ve babasının olup olmadığını sorar.Harry başını evet anlamında sallar.Draco "Bişey olduğunu sanmıştım."der ama Harry'nin anlatacakları bitmemiştir."Sadece o değil,annen babanı durdurmaya çalışıyor.Baban hastaneyi başımıza yıkmak üzere."
Draco tam şok içinde yerinden kalkacakken.Harry onu durdurur ve halledeceğini söyler.Draco endişeli de olsa kabul eder.Harry hızlı bir şekilde onların yanına gider ve "Dur!"diye bağırır.Lucius şaşırır ve o yöne bakar.Harry'i görünce kahkaha atar ve alaylı bir şekilde "Potter,senin ne işin var burda?Yoksa beni durdurmaya mı geldin.Öyleyse oğlumu almadan gitmiyorum.Muggle dünyasının bu kadar kötü olduğunu biliyordum."der.Harry çok sinirlenmiştir."Lucius sus ve sadece git.O oğlun seni isteseydi zaten gelirdi!"diye bağırınca Lucius bunun sadece tahmin olduğunu sanıp kahkaha atar ama Harry'nin ciddi yüzünü görünce sinirlenir."İstese de istemese de gelicek!"diye bağıran Lucius'tur.Bu sefer kahkaha atan Harry'dir."Sadece git Lucius.".Lucius derin bir nefes alır ve sakin kalmaya çalışarak Draco'nun odası dalar.Harry onu tutamamıştır.
Draco bunu beklemiyor olacak ki yerinden sıçrar.Lucius"Draco benimle geliyorsun."deyince Draco ona sanki uzaylıların varlığını söylemiş gibi bakar."Gelmiyorum."der gayet sakin bir şekilde.Lucius çok sinirlenir.Asasını havaya kaldırdığı gibi Harry expeliarmus büyüsü yapar.Narcissa arkadan izliyordur ama müdahale edemiyordur.Lucius derin bir nefes alır ve Harry'e döner.Asasız kaldığı için Narcissa'ya bakar ama Narcissa yardım etmemeye karar vermiştir.Bu yüzden başını hayır anlamında sallayınca Lucius daha da sinirlenir.Kabullenip giderler. Draco derin bir nefes alır ve rahatlar ama Harry etrafı toplamakla meşgul olur.Muggleların uzun bir süre sonra büyücüleri görmüş olmaları Harry'i huzursuz eder.
Harry sakin kalmaya çalışır.Draconun yanına gidince Draco çekinerek Harry'nin koluna dokunur ve içinde hiç düşmanlığın olmaması onu bile şaşırtır.Harry kaşlarını çatıp ona bakar ve ne olduğunu sorar.Draco Harry'nin sinirle söylemiş olmasına üzülse de belli etmeden "İyi misin?"der.Harry gözlerini devirip başını evet anlamında sallar.Draco derin bir nefes alıp özür diler.Harry "Tamam ya zaten senin suçun yoktu." der.Draco'nun gözünden yaş düşmek üzereyken kendini tutar ve hemşire içeri girer.Taburcu olduğunu söyleyince ikisi de ayaklanır.
Birlikte yürürler ama sanki yürümezler.Hiç konuşmadan mesafeli yürürler.Draco gerçekten Harry'le konuşmak istiyordur.Sohbet başlatmak için düşünmesi gerekir.Derin bir nefes alıp konuşmaya başlayacakken Harry onu susturur ve "Draco benimle konuşmak zorunda değilsin.Sorun olmadığını söyledim."der.Draco şaşırmıştır."Zorunda hissetmiyorum ama konuşmak ist-Yani konuşasım geldi.Sıkıldım."deyince Harry anlamıştır.Şaşırmasına rağmen boş verip rasgele bir konu açar.Yol boyunca havadan sudan konuşurlar.
Sonunda yollarının ayrılma zamanı gelmiştir.Vedalaşırlar.Draco yanlışlıkla bir taşa takılır ve Harry'nin üstüne düşer.Harry canı yanmasına rağmen umursamadan Draco'ya bakar.İkiside afallamıştır."Hey!"Draco bu sesle o kadar hızlı kalkar ki Harry'nin üstünden,Harry çıkan hava sayesinde üşüdüğünü hisseder.Draco o sese doğru koştuğunda Harry o yöne bakar ve çok utanır.O ses ise kahkaha atmaktadır.
Evet arkadaşlar sizce o ses kiim??
Umarım güzel olmuştur konusunu,ben çok beğendim ya umarım siz de beğenirsiniz.
Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin.
Her zaman yazdım şimdi de yazıyım Instagram bekleriiim;
@hogwarts.okulu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dangerous man -drarry-
FanfictionMuggle insanların arasına girmekten pek memnun olmayan Draco ve savaştan sonra yıkılmış altın üçlü tahmin edemeyecekleri şeyler yaşayacaklar.