10.Bölüm - Gerçekler

77 4 6
                                    

Şarkı;
Yaşlı Amca: Yıldızlara Bak

Harry'nin anlatımı

"Draco yanımdan ayrılınca yanınıza gelir sanıyordum.Ama değil sanırım."Beatrix'in heyecanla kurmuş olduğu bu cümle benim güvenimi kat ve kat kaybettirirken gözümden bir yaş da akıtmıştı.Draco tartıştığımız gibi Beatrix'in yanına mı gitmişti?Ama neden?!Anlam veremiyordum ama bildiğim tek şey vardı;Bir daha asla Draco'yu affetmeyeceğim!(Büyük konuşma lan)

Hiç birşey demeden öylece çekip gittim.Arkamdan seslenmeleri umrumda bile değildi.Her şeyin başladığı o sahile gittim.Yine her şeyin başladığı yerin önündeki banka oturdum.Anıları hatırladım.Hatırladıkça da ağladım.Ağladıkça gözlerimi kapatıp şarkı dinledim.

Burnuma bir koku geldiğinde gözlerimi açtım.Bu koku...Elma ve tarçın...Hayır bu Draco.Arkamı döndüğümde beni izliyordu."Ne yapıyorsun?!"diye sordum.Hiç birşey demedi.Öylece yanıma oturdu.Kalkıp gidecekken elimi tuttu sertçe çekip ona baktım.Artık kızmanın zamanıydı."Ne yapıyorsun dedim cevap vermiyordu" herşeyden sonra yanında kalmamı da isteyemezsin!"dedim.

D:Bir dinlesen...

H:Dinlesem mi?Benden hemen sonra Beatrix'in yanına gitmişsin.İstersen o dinlesin!

D:Ne!Beatrix mi?Kim dedi bunu sana?!

H:Önemi mi var?

D:Evet var çünkü kim söylediyse yalan söylemiş!

H:Artık sana güvenmiyorum ne yapıyorsan yap!

D:Harry dinl-

H:Dinlemiyorum!

Sonra çekip gittim,bıktım artık!

Draco'nun anlatımı

Keşke dinlese...Söyleyeceğim o kadar şey var ki...Beatrix'in yanına gitmedim ki!Kim dediyse ona gerçekten sinirliyim!

Harry'nin peşinden gidemezdim.Biraz düşünsün sonra siniri geçince dinler umarım.Kalkıp eve gittim.

Beatrix'in anlatımı

İşler tam da istediğim gibi gidiyordu.Aralarının açıldığını onları takip ettiğim için kolayca anladım.Aralarını daha da açmak benim görevim ;) Bunu yavaş yavaş başarıyor gibiyim.

(Bosoroyor goboyom bir git ya)

Harry'nin anlatımı

Sakin kalmaya çalıştığım dakikalarda evime varmıştım.Alex denen o adamın bana yaptıklarından ve Beatrix'i o adamın yanında gördükten sonra onun yanına nasıl giderdi!Telefonuma yağan bildirim yağmurundan dolayı sinirle telefona baktım.Yine gruptandı!

Hermonie:Çocuklar,biliyorum herşey çok kötü ama bir araya gelip konuşsak?Çünkü herşeyi konuşup öğrenmemiz gerekiyor.(valla Hermonie olmasa halimize vak vah)

Pansy: Haklı!Draco hemen geliyorsun!!

Draco:Gelmiyorum Pans gelmiyorum.

Pansy:Gelmiyorsan oraya gelip yakandan tutup sürükleyerek getiririm seni!(Konuş kız)

Draco:Of Pans tamam!

Ron:Sakin olun.Harry?

Harry:?

Ron:Geliyor musun?

Harry:Hayır.

Ron:Pansy'nin dediklerini dememi ister misin?(Ron'un içine Pansy kaçtı qdkllql)

Harry: Geliyorum ama hiçbirşey değişmeyecek!

Blasie:Değişecek...

10 dakika sonra

Herkes sahilde buluştuğunda Draco'ya bakmıyordum bile."Anlatın!Herşeyi!Draco!"diye bağırdı Pansy.Draco derin bir nefes alıp anlatmaya başladı."O yaptığım şey çok eskiydi ve zorla söylettirdi."dedi."Zorla derken?"diye sorunca devam etti;"Babamı bilirsin zorladı.Söylemezsen diye tehtit etti.Bende babam olduğu için en sonunda söylemek zorunda kaldım."dedi.Gerçekten şaşırmıştım.Bunu affedebilirdim ama..."Peki Beatrix?"diye sordum."Onun yanına hiç gitmedim.Pans'in dediğine göre o söylemiş ama ben gitmedim.Kanıtlayabilirim."deyip telefonunu çıkardı.Son 6 saatlik konumunu açtı ve hep evdeydi.Haksızlık etmiştim.Dinlemeliydim.

Ağzım açık Onları izlerken diğerleri birşeyler söyledi ama duyamadım.Hepsi tek tek gittiler.İkimiz bankta kaldığımızda söyleyecek tek birşeyim vardı."Özür dilerim."Elini kaldırıp beni durdurdu."Benden özür dileme!Başta dinlemeliydin!"Ağzım şaşkınlıktan açılırken ne diyeceğimi bilemiyordum.Haklıydı ve bu daha da yerin dibine girmemi sağlıyordu.


Aşırı saçma bir yerde bitiriyorum.
Tepkisi sizce neden böyle olduu?
Güzel bir bölümdü.
Görüşleriniz ve oylarınız önemli 🥺
💘

dangerous man -drarry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin