11. Bölüm - Herşey Geçti

140 4 0
                                    

Şarkı ;
Berkay Altunyay:Rengarenk acılar

Harry'nin anlatımı

   Draco kahkahalar atarken ben ne olduğumu şaşırmıştım.Az önce kızmıştı.Simdi neden gülüyordu ki.Diyalog aynen şöyle oldu.

D:Saçmalama seni affetmeyeceğimi mi sandın?

H:Kızmadın mı?

D:Ben sana kızamam sen çok haklıydın sadece olayın derinine inmedin.

H:Ama inmeliydim.Tam bir aptalım.

D:Hayır aptal değilsin.Şunu yapmayı keser misin!Kendini suçlama.

H:Ama suçluyum.

   Derin bir nefes alıp kolumu tuttu ve beni kendine çekti.Kulağıma doğru eğildi ve "Suçlu değilsin.Ya da öylesin umrumda değil.Ben sana kızamıyorum."

   Öyle bir sesle söylemişti ki ağzımı açamıyordum.Derin bir nefes alıp uzaklaştım.Gözlerinin içinde en ufak bir kızma yoktu.Şaşırmıştım ama mutluydum."Barıştık mı?" diye sordum ve gülümsedi;"Küsmedik ki barışalım."Bende gülümsedim ve hiçbirşey demeden sahilde yürüdük biraz.

   Dakikalar sonra ilk konuşan ben oldum."Bir süredir büyünün acı etkisi gelmiyor.Neden acaba büyük bir acı mı gelecek acaba?"diye sorduğumda tedirgin bakışlarla "Ben de bundan korkuyorum.Her zaman yanındayım unutma."Başımı biliyorum anlamında salladım ve sessizliğimizi koruyarak biraz daha yürüdük.Telefonum çaldığında Ekranda "Pr. Mcgonagell" yazıyordu.Şaşırmıştım.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

  H: Profesör?

  M:Merhaba Harry.Şu durumu duydum.Sana da yapılmış büyü.Çok üzüldüm.Ama durum geçti.Alex yakalandı ve tüm büyü yapılan kişilerden büyünün etkilerini geri çektirdik.Her şey geçti.Haber vereyim dedim.

H: Teşekkür ederim Profesör!

   Her şey geçmişti.Bitmişti.Heyecanla Draco'ya sarıldım.Ne olduğunu anlamamıştı ama bana sarılmıştı.Kısaca açıkladığımda yüzündeki mutluluk beni daha da mutlu etmişti.Her şey sona ermişti artık mutluyuz.

MUTLU SON

Arkadaşlar hikayeyi burada sonlandırıyorum.
Mutlu son oldu ve çok güzel oldu.
Uzayabilirdi biliyorum ama uzatmak istemedim yeni bir hikayeye başlayacağım.
Profilime göz gezdirebilirsiniz.
Görüşleriniz ve oylarınız çok önemli.
Instagram'da beklerim🙃
{@hogwarts.okulu}
💘

dangerous man -drarry-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin