Not:Biliyorum çok hızlıyım ama bu bölüm çok güzel 🥺
Şarkımız :
Alexander Rybak:FairytaleHarry'nin anlatımı
Gülümsemesi beni şaşırtırken o bana doğru geliyordur.Ya yakışıklı diye boşa demiyorum.Şurada ölsem umrumda olmaz yemin ederim.Ben bunları düşünürken o iyice yaklaşmıştı."Nasılsın"diye sorunca biran afalladım."İyi- iyiyim sen"derim sonunda."İyiyim bende.Bugün 1 hafta bitiyor biliyorsun dimi."deyince derin bir nefes alıp "Evet.Yanımda durur musun?"dedim.Bir anda cesaret gelmişti."Tabi.Ama sevdiğin birisi demişti."deyince buruk bir gülümseme bırakırım.Keşke seni seviyorum diyebilseydim."Fark etmez her türlü acıyacak."dediğimde hüzünlü bir şekilde bakar ve başını sallar.Birlikte eve doğru gideriz.
Eve geldiğimizde saat 23.55'ti.Korkum vardı ama Draco olduğu için asla büyük bir korkum yoktu.5 dakika içinde Draco koltuğa oturmamı söyledi.Dediğini yaptım ve beklemeye başladım.O da yanıma oturdu.Acı derinlerden gelmeye başlayınca gerilim başlar.Derin bir nefes aldığımda çok büyük bir acı içinde patlar.Bu acı tarif edilemez.Çok canım yanıyor.Draco'nun elini elimde hissettiğimde acımı hissetmem azaldı.Elimi tutmuştu!
Draco'nun anlatımı
Elini neden tuttum bilmiyorum.İyi geldiği belli ama neden?Düşünmeden birkaç birşey söyledim."Sakin ol lütfen sakin ol.Geçecek lütfen."Acı çekmesi beni o kadar üzüyor ki aşırı iyi olmasını istiyorum.Keşke tüm acıyı kendime alabilseydim.Bağırdığında gerçekten korkuyordum.Hiç düşünmeden ve neden yaptığımı bilmeden dudaklarımı onunkilere bastırdım.Harry hareket etmeyi kesti.Ben bile neden yaptığımı bilmiyorken zorlanmasına rağmen karşılık verdi.Karşılık verdi!!
Harry'nin anlatımı
Dudaklarını kendi dudaklarımda hissedince tüm acı yok olup gitti.Acıyı unutsam da fiziksel bir acı vardı ama umursamayıp karşılık verdim.
Ayrıldığında Draco afallamış gibi bakıyordu iyi olduğumu görünce hızlıca evden çıktı.Derin bir nefes aldım.Fiziksel acım da bitmişti.Ama Draco neden gitmişti.Öpen oydu sonuçta napiyim.Benim suçum da yok sonuçta.
Hızlıca peşinden gittim.Kolunu tuttuğumda bana döndü.Derin bir nefes aldı ve kendini banka bıraktı.
Draco'nun anlatımı
Neden böyle hissediyorum.Sanki kalbim çıkacak.Onu ben öptüm.Neden suçlu hissediyorum.İsteyerek yaptım neden huzursuzum.Karşılık verdi neden reddedilecek gibi hissediyorum.Bu kadar tedirgin bir kişiliğim olmasından nefret ediyorum."Neden bakamıyorsun."diye sorunca başımı ona çeviririm."Korkuyorum"derim ve "Neden?" diye sorar.Derin bir nefes alıp "Ya sevmezsen?"deyince "Aşığım sana"dediğinde şok içinde ona bakarım.
Arkadaşlaar.Bu bölüm çok güzeldi 🥺
Diğer bölümü yarına bırakıyorum.
Artık yazmak için heyecanlanıyorum.
Umarım okunur.
Instagram'da takip edebilirsiniz💘
@hogwarts.okuluHikayeyi yazarken ki moodum;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dangerous man -drarry-
Fiksi PenggemarMuggle insanların arasına girmekten pek memnun olmayan Draco ve savaştan sonra yıkılmış altın üçlü tahmin edemeyecekleri şeyler yaşayacaklar.