Şarkımız bu;
Halsey:Walls Could TalkHarry'nin anlatımı
Ne!Ne demiştim ben!Lütfen öyle birşey demedim de.Off."Ne dedin?"diye sorunca öyle kaldım."Şey ben eee hiç"diye geveledim.O da fazla üstelemedi.Üsteleseydi ne yapardım bilmiyorum.Hem neden karşıma bir anda çıktı.Kaçabilir böyle şeyler ağzından.Doğrular sonuçta...Ben düşüncelerim ile boğuşurken birisi adımı çağırdı."Harry!"O yöne baktığımda tanımadığım bir kızdı.Kimdi ki bu.Beni nereden tanıyordu.Aynı şekilde Draco'ya da seslendi.Bizi nasıl tanıyor ki bu kız? Yanına gittik.
"Efendim"Draco ile aynı anda kurduğumuz cümle kızın gülümsemesine neden oldu.Kim ki bu!"Kimsin?".Beklenen soru Draco'dan gelince kız tekrar gülümsedi "Ben Beatrix.Sizi tanıyorum çünkü Pans benim arkadaşım.Yani bende buraya gelmem sorun olmaz diye düşündüm."Bu konu beni aşardı.Ben Pansy'i tanımam etmem benimle bir işi yok o zaman."Beni ilgilendirmez ben kaçar."deyip tam gidecekken kız kolumu tutar.Ona ne yaptığını soran bakışlar atınca;"Şey hani hepiniz bir olaya girmişsiniz.O olay ile ilgili birkaç birşey biliyorum.İşinize yarayacak şeyler.Hep birlikte konuşsak?"dediğinde Alex'ten bahsettiğini anladım.Başımı evet anlamında sallayınca.O Pansy'i bende bizimkileri aradım.Beatrix zorla piknik yapalım deyince kabuk etmek zorunda kaldık ve oraya doğru yola çıktık.
Draco'nun anlatımı
Nereden çıktı bu kız!Harry'e o kadar yakın davranmasa konuşurdum belki!Bide o kadar ukala ki Pansy ile nasıl arkadaş çözemedim.Pans ile konuşacağım belli oldu.Bide piknik ne alaka ciddi birşey konuşucaz.Konu Harry olmasa burada kalmam bile.Konu Harry olmasa mı?Ne diyorum ben Harry değil Alex.Piknik alanına ulaşınca düşüncelere bir ara verdim.Vermeliydim de zaten!Beatrix mi ne gelin dedi.Emredersiniz!Sakin kalmam lazım of.Meyse hepimiz oturduk işte.Beatrix konuşmaya başladı."Arkadaşlar yaptığınız iksirin bir süresi var.1 hafta içinde etkisini kaybetip büyünün etkileri geri dönüyor.İksiri devamlı yapmak da etkileri tetikler bir süre sonra öldürücü olabilir.Bir haftanın sonunda büyü yapılan kişiler çok daha büyük bir acı çekecekler malesef.Bunun çözümünü hâlâ araştırıyorum.Birlikte araştıralım.Alex hâlâ yakalanamadı.O işi sonraya bırakalım ve bu işi araştıralım.Lütfen dükkan edin". Nasıl ya.Of Allah'ım neden mutlu olamıyoruz.(Çaktırmayın Draco imana geldi qeowoqlqmqiwo)
Sinirle kalkıp yürümeye başladım.Aklım almıyordu.Neden biz ya.Zaten zor şeyler geçti başımızdan.Of deliricem.Arkamdan birinin geldiğini yeni fark etmiştim.Omzuma dokunanın Harry olduğunu anladığımda ona doğru döndüm."Ne oluyor sana!Büyü yapılan benim sen neden böylesin ki!"diye çıkışınca açıkçası şaşırdım."Endişeleniyorum sonuçta adam etrafta geziyor."Mantıklıydı.
Harry'nin anlatımı
Neden bağırdım ki.Of tam malım ben.Beatrix bize bağırınca mecburen yanına gittik.Bana fazla yakın davranıyordu aşırı rahatsızım ama Draco sanki kıskanıyor.O yüzden ses etmiyorum.Birşeylerin farkına varmalı.Nolur beni seviyo olsun.
"Büyü bana yapılmıştı tam ne olabilir."Bakışlar bana döndüğünde Beatrix dahil herkes endişeliydi."Çok fazla acı çekeceksin ve süresi de uzayacak yanında sevdiğin birisi olursa sakin kalmanı sağlayabilir.Senin için özel birisi olursa iyi olur başka türlü garip nöbetler geçirebilirsin."Aklıma tek kişi geliyordu ama onun yanımda olması imkansız.
Derin bir nefes alıp başımı hayır anlamında salladım.Herkes sorar gibi bakınca omuz silktim.Birkaç birşey daha konuşup dağıldık.Tek başıma sahile çıkmıştım.Karşımda onu gördüm.İstemsiz gülümseyince oda gülümsedi.Gülümsedi!!
Evet burda bitirdim.
Belki diğer bölümü bugün yazarım kısmet.
Çok heyecanlı diğer bölüm daha da heyecanlı.
Hadi öpüldünüz.
💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dangerous man -drarry-
FanfictionMuggle insanların arasına girmekten pek memnun olmayan Draco ve savaştan sonra yıkılmış altın üçlü tahmin edemeyecekleri şeyler yaşayacaklar.