"KAPIŞMA"

2.4K 132 76
                                    

İskender:

İnanamıyorum,bu geçen günkü kızdı. Daha önce görmemiş olsam bu başkası derim. Çünkü bu sefer daha sakindi. Alara'nın sözleri aklıma geldi. Aslına bakarsanız çok iyi bir kızdır lakin kötüleri affetmez. Dövüşte bir erkekten bile güçlüdür bu yüzden çoğu kişi sinirli olduğu zamanları ondan korkar.

Acaba bu dövüş hareketlerini nerden öğrenmişti. Baya çevikti. Sevimli yüzünün ardında yatan bir yiğit vardı.

Buse:Okulumuzu şu ana kadar nasıl buldunuz?

Arda;Her zamanki gibi sürprizlerle dolu

Mert:Öyledir. Herkesin aklına gelen ilk soru genellikle ne kadar büyük olduğu hakkındadır. Bu soruya bir açıklık getireyim:Okul iki kısımdan oluşuyor:Ortaokul ve lise. Bizlerin çok ihtiyacı olmasa bile liselilere genelde dersler uygulamalı bir şekilde öğretiyorlar. Bunun içinde türlü türlü laboratuvarlar bulunuyor.

Alara:Sakın olll. Nefes al,yavaş.

Buse:Bide bana sabırsız der çocuk bildiğin bu anı bekliyormuş.

Mert: Napayım heyecanlanıyorum bu tip durumlarda biliyorsunuz

Alara-Buse: Bilmez miyim?

Buse:Aaa aklıma ne geldi. İnsanlar birbirleri ile daha iyi kaynaşmaları için  ortak bir yön bulmaları gerekir. Burdaki herkesin ortak yönü ise okçuluk. Dilerseniz bizim spor salonunda ufak bir okçuluk kapışması yapalım ne dersiniz?

Ardından hepsi bize döndü. Ben bizimkilere baktım onlar bu fikri onaylamışlar benim için de hiç fena bir fikir sayılmazdı.

Sinan:Dürüst karşılaşmalara asla hayır demeyiz

Kafasını bu sefer Kasırga'ya çevirdi herkesin fikrini almak istiyordu.

Buse:Eee siz?

Duygu:Okulun en iyi okçuluk takımı olarak (yav hehe ne güzel uydurdun) tabiki hayır demeyiz Buse bebeğim

Buse:Güzell,bu arada o bebeğim kelimesini bir daha adımın yanında kullanma. O tip sıfatları kullanmayı sevmem.

Yüzünde bir sırıtma oluştu. Ama bu sırıtma bambaşkaydı. Bana birini hatırlatıyor. Özel birini...

Biz üçünü takip ederken Arda'nın Sinan'a bişeyler dediğini duydum:

Arda:Abi,adam bildiğin öyle böyle değil atom bombasıyla daldı. Duygu'nun tipine baksana.

Sinan:Kız morardı bildiğin.

Gülmemek için zor tuttukları belliydi. Benim de yüzümde hafif bir sırıtma oluştu.

İskender:Durun şimdi biri falan duyar mazallah sonra dedikoducu çıkarız.

Asya:Siz ne konuşuyorsunuz iki saattir ya😂

Arda:Şu Buse denen kızın Duygu'yu nasıl tek sözüyle morartmasını

Gülmemek için ağzını kapattı.

Asya:Valla ne diyeyim,komik😆

𝙱𝚒𝙻𝚒𝙽𝙼𝙴𝚉𝙴 𝑇𝑂𝑍𝐾𝑂𝑃𝐴𝑅𝐴𝑁 𝐼𝑆𝐾𝐸𝑁𝐷𝐸𝑅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin