"SON" 𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍

1.7K 80 45
                                    

Vazgeçtim bu bölümde olayları son kez Buse'den dinleyin istedim.

Son... Her şeyin bir sonu vardı. Ancak bir hikaye biter diğeri başlardı. Bu döngü böyle devam eder. Bir tırtıl çıkar yumurtasından sonra büyür ve kozasını örer. Bir süre uyuduktan sonra kozadan bir kelebek olarak çıkar sonra yaprağa yumurtalarını bırakır ve uçup gider. Belki de bir süre sonra ölüp gider. Ama arkasında yeni bir sürü hayat bırakır. Yani her son bir başlangıç demekti.

Artık gerçekleri öğrendiniz ben Buse. Buse Gözüpek. Salih Gözüpek'in kızı. Zorlu imtihanını kazanmış 14 yaşındaki bir kızım. Benim hikayem burada son bulur diye düşünüyorsunuz. Aileme, babama kavuştum. Ancak benim hikayem daha yeni başlıyor. Hatalarla doğrularla yeni bir hayat beni bekliyor...

Buse:Arda uzat abi şu tabağı

Arda:Al kanka

Sinan:Buse seninkiler nerde?

Buse:Birazdan gelirler Kıvırcık Marul Bey.

Sinan:Arda.

Arda:Efendim abicim?

Sinan:Kaç oğlum benden!?

Her günümüz şamata içinde geçiyordu ama yine de mutluyduk. Biz bir bütündük. Eğer birimize bişey olursa o bütün tamamıyla bozulurdu.

İskender:Bunlarda tamam her şey hazır gibi.

Asya:Valla Buse bugünü mü bekliyordu bilmem. Elinin marifetini gösterdi.

Buse:Daha okçulukta beni yenmen gerekiyor Asya Hanımcim

Asya:Onu da inşallah ilerde görücez.

Mavi Ay ile iyice aramı düzeltmiştim. Hala niçin böyle bir şey yaptıklarını anlamıyordum ama elbet bir bildikleri vardı. Fazla üstlerine gitmiyorum. Benden bir şey sakladıkları belliydi ama ben de onlardan uzun süre bir şey saklamamış mıydım zaten?

Arda:Valla onu bunu bilmem. Ama İskender ile Buse'nin altın atışlarda bile berabere kalmasına şaşarım.

Sinan:Sahi kaçtır sorucam soramıyorum sen nasıl Tozkoparan oldun?

Ben de bunu ne zaman soracaklarını merak ediyordum yüzümü buruşturdum çünkü bunu anlatmayı hiç sevmiyordum.

Buse:Okuldaki malın biri benimle ikidebir yetim diye dalga geçiyordu. Artık alışmıştım ama bu sefer olay babama laf atmasına kadar gidince iyice gerilmiştim. O gün de antrenman vardı. Sinirli bı şekilde oku çektim fazla çekince toz koptu falan öyle...

Bileğime baktım ardından uzattım.

Buse: Kısacası sinirini bileğine ver Kıvırcık Marul Bey.

1 gün önce:

Endişeliydim... Daha önce bir turnuvada bu kadar endişeleneceğim aklıma gelmezdi. Endişeli miydim? Yoksa korkuyor muydum?

Alara yanıma gelmiş ellerini omuzlarıma koymuş aynadan ikimize bakıyordu.

Alara:Her şey yoluna girdi be güzelim

𝙱𝚒𝙻𝚒𝙽𝙼𝙴𝚉𝙴 𝑇𝑂𝑍𝐾𝑂𝑃𝐴𝑅𝐴𝑁 𝐼𝑆𝐾𝐸𝑁𝐷𝐸𝑅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin