BÖLÜM HAKKINDA BİLGİLENDİRME!?!?
Bu bölümü genel olarak Mavi Ay'a özel yaptığım için tıpkı Toka bölümü gibi sanırım Buse'ler bu bölümde yok. Zaten bazıları Buse ve diğer karakterleri sevmemiş Buse ana karakter olduğu halde... Ya kitap Buse'nin hayatı üzerinden gidiyor zaten🤦🏻♀️
Bu bölüm bana bu bölümü yazmam için bir önceki bölüme yaptığı motivasyon veren duruustug_ a ithaf edilmiştir💖
O halde başlıyalım:
İskender'den:
Buse ile konuştuktan sonra kafamda bazı şeyler canlanmıştı. Hala sorularım vardı elbet fakat en azından Buse'nin bir kuzgun olmadığından emindim. Niye emin olduğumu bilmiyorum. Babam hep kuzgunların sinsi ve kendilerini asla göstermeyecek tipte insanlar olduğunu söylerdi. Ama Buse öyle değildi. Bana başından geçenleri anlatırken tamamıyla dinlemiştim ve bundan emin olmuştum.
Neden kesin bir karar verdim bilmiyorum ama şundan emindim. O bir kuzgun değildi ve ona rahatlıkla güvenebilirdim...
(GÜVENECEKSİN TABİ ŞURADA SEVGİLİ OLMANIZA 1 SEZON FALAN VAR)
Yazağrdağn (içime bir adet cey-cey kaçtı)
İskender bunları düşünürken odalarında Mavi Ay ile birlikteydi. Düşünecek çok şey vardı. Her şey birbirine girmiş gibi hissediyordu.
Dürtülmeyle kafasını salladı ardından bezmiş bir şekilde "hı?" dedi.
Sinan:İskender sen bizi dinliyor musun?
İskender:Öğle tenefüsünün yaklaşık 30 dakikası boyunca Arda'nın iğrenç esprilerini,sizin turnuvada ne yapacağınızı konuşmanız,Asya'nın anlamadığım şeyler yapması ve bir yandan sizin konuşmalarınıza katılması mı?
İskender:Evet hepsini dinledim.
Asya:Daha çok çalışmamız lazım.Şuan yaygaranın elinde kazandıkları 3 bizim 4 turnuva var. Kazanmak için en az 2 turnuvayı almamız gerekiyor.
Elif:Asya haklı kazanmamız için daha çok çalışmamız lazım.
Arda:Tamam okuldan sonra çalışırız?
Asya: O kadarını zaten yapıyoruz Arda. Biz gündüzleri nasıl çalışıcaz onu diyoruz.
Arda:E tamam sabah erkenden gelir kaparız.
Sinan:Çok zekisin Arda vallahi alkışlıyorum.
Bunu derken bir yandan gerçekten alkışlıyordu.
Elif:Ardacım maalesef Kasırga bir şekilde sabahları erkenden kapıyorlar salonu.
Asya:Aynen he sanki orada yatıp kalkıyor.
İskender:Adı üstünde "yaygara" bir şekilde erkenden geliyorlardır. Okul onların babaannelerinin sonuçta.
Arda: Mantıklı...
Sinan:Her neyse,biz yine çalışmaları aksatmamalıyız. Okuldan sonra buluşuyor muyuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙱𝚒𝙻𝚒𝙽𝙼𝙴𝚉𝙴 𝑇𝑂𝑍𝐾𝑂𝑃𝐴𝑅𝐴𝑁 𝐼𝑆𝐾𝐸𝑁𝐷𝐸𝑅
Fanfiction~Bir ağaçta köşeye sıkıştırmış çakı boğazına tutulmuştu. -Salih ile aranda ne var? -Babam! ~ -Tek diyeceğim İskender boşuna ümitlenme, seni evlatlık almış olabilir ama vakti gelince yine ayrılmak zorunda kalıcaksın ~ -Kendini şanslı bilmelisin İsken...