"KAYNAŞMA"

1K 70 140
                                    

Genç kız telefonuna bakıyor bir yandan da saçlarıyla oynuyordu sıkıntıdan. Okul çıkışı en nefret ettiği zamandı. Dersler az olunca yapacak bir şey bulamıyordu bu da onun sinirini bozuyordu. Gelen bildirim biraz olsun yüzündeki somurtmayı ufak tebessüme dönüştürmüştü.

İskender

-Naber?

Ellerini saçından çekti ve cevap yazdı:

Oturuyorum. Sen?

Bizimkilerle oturuyoruz parkın orda ne yapalım?

Bizimkiler derken? Mavi Ay herhalde dimi?

Hıhı aynen.

Onlarla birlikteysen niye bana yazıyorsun ki?

Aslında şey dicektim. Müsaitsen sen de gelsene? İstersen tabi.

Olur. Gelirim.
Yapacak bişey yok zaten.

Her zamanki yerdeyiz o zaman😉

Tamam bir kaç dakikaya oradayım😅

Telefonu masaya bıraktı ardından derin kollarını masaya koyup kafasını gömdü.

Mavi Ay:

İskender:Yapmak istediğiniz şeyden emin misiniz? Bundan emin değilim de?

Asya: Bir şey yapmıycaz ki sadece emin olucaz o kadar.

Arda:O değilde baya bı ilerletmişsin ilişkini onla he. Baya bı samimisin falan.

Elif:Saçmalama Arda. Ne yazsın? Biz parktayız sen de derhal gel falan mı diycek?

Arda:La ben onu mu diyom? Baya samimi konuştu adam. Şt İskender sevgili mi oldunuz yoksa?

Sinan:Arda saçmalama bence. Bunun mantıksız olduğunu sen de biliyorsun dimi İskender?

Arda:Oğlum baksana adam domates oldu.

Elif:E utandırdın çocuğu yani...

Asya:Bunun üstüne bir soğuk su içilir.

Ardından önündeki soğuk su şişesini İskender'e uzattı. İskender umursamadan şişenin kapağını açıp kafasına dikti.

Arda: Moaşallah içi yanmış gardaşımın.

İskender: Saol Asya.

Sinan kaşlarıyla ilerisini gösterdi.

Sinan: Geliyor.

Saçlarını uzun zaman sonra ilk defa açmıştı. İki yandan ufak tutamlar örülmüş ve arkada birleştirilmişti. Önündeki perçemler ise serbest bırakılmıştı. Üzerine yeşil baskılı bir t-shirt,altına da havuç kesim çizgili siyah pantolon giymişti

𝙱𝚒𝙻𝚒𝙽𝙼𝙴𝚉𝙴 𝑇𝑂𝑍𝐾𝑂𝑃𝐴𝑅𝐴𝑁 𝐼𝑆𝐾𝐸𝑁𝐷𝐸𝑅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin