"KATİLİM BEN"

2.1K 123 261
                                    

Öhöms başlık yanlış anlaşılmasın. Katil olan kimse yok. Birazdan göreceksiniz başlığın asıl sebebini.

Neyse bu bölümü Ecesimay09  a ithaf ediyorum. Bu bölümün başlığı ve sonlardaki upuzun paragrafı yazarken onun hikayesinden ilham aldım

İthaf cümlem bile upuzun he. Ecee kıymetimi bil😉 (Seni çok özledim Ecoşum...)

Birbirlerinin kollarına girip kütüphaneden çıkarlar. Ancak onları dinleyenlerin olduğunu bilmiyorlardır...

Kasırga:

Ayberk:Tayfun biz niye bu kızları gözetledik?

Tayfun:Bir planım var. Bizimle dalga geçmenin ne demek olduğunu öğrenicekler!

Duygu:Ayy o değilde ben de Alara Bebeğimi bişey sanardım. Meğersem bizim Arda'ya aşıkmış pes!

Tayfun:İşte bizim görevimiz de burada başlıyor Duygucum.

Ece:Yok artık gidip Arda'ya kızın yerine ilan-ı love yapacak değiliz ya.

Tayfun:Herhalde hayır. Daha iyi bir planım var...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buse:HasbinAllah sen beni deli ediceksin Mehmet yemin ediyorum!

Mehmet: Memoli'ye ne oldu?

Buse:Sus ya hem suçlu hem güçlü.

Mehmet:Ben Alara'yı Arda denen o mısır püskülüne kaptırmam O KADAR!

Mert:Peki Memoli sana fikrini soran oldu mu?

Mehmet hariç hepsi:HAYIR

Mehmet:Sorun da o ya bana fikrimi sormuyorsunuz.Kimse demedi ki ulan bu adam bu kızın kuzeni. Bı soralım acaba bu kızın gelin gitmesini istiyo mu diye?

Alara son söze öksürürken diğer herkes ikisine bakıp gülerler.

Alara:Saçmala Mehmet ya!

Eren:Ay kıyamam çen utandın mı çen kıyamam ben çana.

Bu sözü söyledikten sonra Eren oturduğu sandalyeden kalkıp Alara'nın yanaklarını mıncıklar. Alara ise elini kenara çeker ve kollarını kavuşturur. O sırada sınıfın kapısının hızla açılması ile hepsi oraya döner. Gelen Mavi Ay'dır.

Buse:Dingonun ahırına hoşgeldiniz...

Asya:Tek bir soru soruyorum siz de cevaplıyorsunuz. ARDA NEREDE?!

İskender:Asya sakin ol.

Mert:Biz nerden bilelim? Takım arkadaşınıza sahip çıkamadıysanız o sizin sorununuz.

Sinan:Sana şimdi bı dalarım..

Mert:Sıkıyorsa dal.

𝙱𝚒𝙻𝚒𝙽𝙼𝙴𝚉𝙴 𝑇𝑂𝑍𝐾𝑂𝑃𝐴𝑅𝐴𝑁 𝐼𝑆𝐾𝐸𝑁𝐷𝐸𝑅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin