ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!!
(Το παραπάνω είναι απλά μια ένδειξη αγάπης και φροντίδας. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε)
Καλά, ε. Πόσος καιρός έχει περάσει;
Ένας - ενάμιση χρόνος; Μόνο;
Εγώ στ' αλήθεια νόμιζα παραπάνω. Σίγουρα πάνω από τρία χρόνια...
Λοιπόν... Τώρα; Τι κάνουμε εδώ;
Έχω ξεχάσει τα πάντα και δεν μπαίνω να διαβάσω τα προηγούμενα κεφάλαια, γιατί είμαι ξεροκέφαλη και θέλω να τα βγάλω πέρα χωρίς βοήθεια. Οπότε, αν παραλείψω τίποτα από όσα συνήθιζα μέχρι τώρα στα κεφάλαια, παρακαλώ πολύ να με συγχωρέσετε.
Ας πάμε όμως στα βασικά: Πόσοι από εσάς θυμούνται αυτό το βιβλίο; Ας σηκώσουν το χεράκι τους εδώ, για να κολλήσουμε πέντε. 🙌
Αρχικά, θέλω να μάθω πώς είστε. Τι κάνετε; Πώς περάσατε τον καιρό που μεσολάβησε;
Το δικό μου λάιφ άπντειτ θα το κάνω μετά τις ερωτήσεις, ώστε να είναι πάνω - πάνω εκείνες και να είναι και πιο εύκολο να τις βρει κάποιος. Οπότε τα νεάκια μου θα τα βρείτε στο τέλος του κεφαλαίου.
Περνάμε, λοιπόν, στις ερωτήσεις γρήγορα - γρήγορα και μπορώ να πω πως μου έχουν λείψει αρκετά!
|Ερώτηση 78|
Ποιος/α ήταν ο/η πιο ενδιαφέρων/ουσα ή τρελός/ή δάσκαλος/α σου;
Η απάντησή μου
Χμ... Είχα πολλούς αλλά νομίζω θα πω τον μαθηματικό που είχαμε στην κατεύθυνση στο λύκειο. Ξέρετε ήταν λίγο παλιομοδίτης και πολύ τρελός με το μάθημά του.
Ήθελε να είμαστε στην τάξη με το που χτυπήσει το κουδούνι, για να μην χάσουμε πολύ χρόνο και να ξεκινήσει το μάθημα αμέσως.
Εντωμεταξύ επειδή συνήθως έβρεχε, δεν γινόταν να βγαίνουμε έξω στο διάλειμμα οπότε ήμασταν κοντά στις αίθουσες. Όταν χτυπούσε το κουδούνι, λοιπόν, και μας έβλεπε εκεί κοντά ερχόταν προς το μέρος μας και μας έλεγε "Ελάτε. Πάμε. Θα τα πείτε μετά" και εμείς πηγαίναμε για να μην τον κακοκαρδίσουμε.
Μια φορά είχε κατέβει τις σκάλες και με είχε πιάσει από το χέρι για να με ανεβάσει μέχρι την αίθουσα. Λες και, δεν ξέρω, θα κάναμε κοπάνα μπροστά του;
Ήταν λίγο τρελός δηλαδή, αλλά νομίζω ήταν μόνο όσον αφορά το μάθημα. Τρελός για τα μαθηματικά.
Μου έχει ξανασυμβεί με τρελούς για το αντικείμενό τους δασκάλους. Είχαμε έναν στο φροντιστήριο αγγλικών.
YOU ARE READING
Accompany Us
RandomΈνα βιβλίο με σκοπό να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους τους υπόλοιπους - συγγραφείς ή και όχι - της ελληνικής κοινότητας του wattpad. Κάθε Δεύτερα θα ανεβαίνει και από ένα κεφάλαιο με ερωτήσεις τις οποίες και θα απαντώ. Μπορείς, αν θέλεις...