Γεια σας!
Θέλετε να μάθετε για την τέλεια (ελπίζω) αγορά που έκανα; Θα το βρείτε παρακάτω!
Ακόμα θα βρείτε: τυχαία πράγματα για τα οποία θα μιλήσω (και που δεν έχω σκεφτεί ήδη)
Και ας μην ξεχνάμε: τις ερωτήσεις μας για αυτήν την εβδομάδα! (δηλαδή την εβδομάδα που μας έρχεται και ξεκινάει με την σημερινή μέρα)
Πριν περάσουμε όμως σε κάποιο από όλα αυτά, ας ξεκαθαρίσω κάτι. Κάτι που θεωρώ αρκετά σημαντικό.
Λοιπόν, το αναφέρω ξανά κυρίως για τους καινούριους της παρέας μας. Οι ερωτήσεις αυτές δεν είναι δικές μου. Εγώ απλά τις βρίσκω και τις μεταφράζω. Μέσα από το συγκεκριμένο βιβλίο θέλω (όσο μπορώ) να σας μεταφέρω θετική διάθεση, χαρούμενα συναισθήματα και να σας δώσω ένα μικρό έναυσμα για σκέψη. Επειδή κι εγώ δεν τα πάω καλά με την αυτογνωσία (θα έχετε δει πως δυσκολεύομαι σε τέτοιου είδους ερωτήσεις) προσπαθώ να σας αφυπνίσω όσο μπορώ και να σας κάνω να πιστέψετε στον εαυτό σας.
Κι αυτό συμβαίνει γιατί ως άνθρωπος δεν μπορώ να δεχτώ πως μια κατάσταση ή ένα γεγονός έχει μόνο αρνητικά. Φυσικά και υπάρχουν μέρες πιο δύσκολες από τις υπόλοιπες. Μέρες που δεν σκέφτομαι τόσο θετικά όσο τις υπόλοιπες. Αλλά δεν το αφήνω να με πάρει από κάτω. Τουλάχιστον έως σήμερα. Το προσπαθώ.
Γι' αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω (χωρίς να παρεξηγηθούν τα λόγια μου) όταν πηγαίνετε να γράψετε κάτι αρνητικό που σας συνέβη, κάτι που σκέφτεστε και είναι αρκετά απαισιόδοξο να σκεφτείτε πρώτα αν είναι όντως έτσι. Να σκεφτείτε το θετικό πράγμα που μπορείτε να αποκτήσετε.
Δεν γνωρίζω αν αυτά που έγραψα βγάζουν νόημα. Αυτό που ήθελα να πω είναι το εξής: πάντα υπάρχει κάποιο θετικό στοιχείο σε κάτι που μας συμβαίνει. Μένει μόνο να το βρούμε. Ή να το προκαλέσουμε εμείς! Ας μην αποκαρδιωνόμαστε και θεωρούμε τετελεσμένα τα γεγονότα. Ας προσπαθούμε έστω και λίγο. Στην αρχή θα είναι δύσκολο και όσο περνάει ο καιρός θα μας φαίνεται ακόμη πιο εύκολο. Κι έπειτα θα μας γίνει συνήθεια και θα έρχεται φυσικά.
Επίσης, να ζητήσω συγνώμη σε όσους μπορεί να κακοκάρδισα και σε όσους μπορεί να παρεξηγήθηκαν από τα λεγόμενά μου. Είτε στα κεφάλαια, είτε στα σχόλια. Απλώς είναι που θέλω μέσα από αυτό το βιβλίο να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας και να αποκομίσετε και κάτι. Ίσως μια νέα γνωριμία, ίσως μια νέα ιδέα, ίσως μια απορία σχετικά με κάτι.
VOUS LISEZ
Accompany Us
AléatoireΈνα βιβλίο με σκοπό να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους τους υπόλοιπους - συγγραφείς ή και όχι - της ελληνικής κοινότητας του wattpad. Κάθε Δεύτερα θα ανεβαίνει και από ένα κεφάλαιο με ερωτήσεις τις οποίες και θα απαντώ. Μπορείς, αν θέλεις...