Το ξέρω ότι έχει μπει η Τρίτη εδώ και δύο περίπου ώρες.
Το ξέρω ότι άργησα από το καθιερωμένο ραντεβού μας.
Αλλά ελπίζω να με συγχωρέσετε.
Αυτόν τον καιρό πολλοί γνωστοί μου έχουν γενέθλια κι εγώ τρέχω για δώρα και τούρτες, οπότε καταλαβαίνετε πως ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος την εβδομάδα που μας πέρασε.
Λοιπόν, ψήστε καφέ να σας πω τι έγινε χθες!
(Εσείς θα πίνετε καφέ ή όποιο άλλο ρόφημα σας αρέσει να πίνετε κι εγώ θα μιλάω)
Εκεί που ήμουν στο δωμάτιο του αδερφού μου χθες το βράδυ και του μιλούσα για ένα βίντεο που είχα δει (και που δεν έχει την παραμικρή σχέση με την ιστορία μας) έκανα μικρά βηματάκια δεξιά κι αριστερά. Εκείνος έστρωνε το κρεβάτι κι ετοιμαζόταν για ύπνο κι εγώ πήγαινα πέρα - δώθε για να δώσω έμφαση σε αυτό που έλεγα.
(Στα πόδια μου φορούσα μόνο κάλτσες κι όχι παντόφλες. Έχει σημασία, πιστέψτε με!)
Κάποια στιγμή ένιωσα πως πάτησα κάτι. Κάτι μικρό και αρκετά μαλακό όπως και σχεδόν στρογγυλό. Ήταν σαν μια μικρή μπάλα από τρίχες ή ένα μαλακό κεφάλι από παιδάκι playmobil. Και επειδή αυτό συνέβη την ώρα που μιλούσα, δεν έδωσα και μεγάλη σημασία στο τι ήταν αυτό που είχα πατήσει.
Όταν, όμως, μετά από λίγο (όταν επιτέλους σταμάτησα να μιλάω) σήκωσα το πόδι μου να δω τι ήταν αυτό που είχα πατήσει πιο πριν και γιατί δεν έφυγε όταν μετακινήθηκα από εκεί που στεκόμουν, συνειδητοποίησα πως ήταν κάτι αρκετά μαύρο (έκανε μεγάλη αντίθεση με την πορτοκαλί μου κάλτσα) και κολλημένο πάνω στην κάλτσα μου.
Πανικός.
(Ευτυχώς δεν είχα ιδέα τι ήταν, οπότε και δεν ούρλιαξα)
Μετά από λίγο μανιακό κούνημα του ποδιού πέρα δώθε, επιτέλους απαλλάχθηκα από αυτό το άγνωστο πράγμα.
Εκείνο εκσφενδονίστηκε λίγο πιο κει κι εγώ πλησιάζοντάς το με περιέργεια κατάλαβα πως είναι μία μέλισσα ακόμα ζωντανή. Προσπαθούσε η καημένη να κουνήσει τα φτερά της, αλλά εγώ την είχα τσαλαπατήσει για τα καλά, μην ξέροντας τίποτα.
Η τρομάρα που πήρα, όμως, πριν καταλάβω τι ακριβώς ήταν εκείνο το πράγμα ήταν αρκετή για μία εβδομάδα. Μην σας πω και παραπάνω...
Ελπίζω η δική σας μέρα να ήταν πιο ευχάριστη και να μην είχε τέτοιες περίεργες εκπλήξεις.
ESTÁS LEYENDO
Accompany Us
De TodoΈνα βιβλίο με σκοπό να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους τους υπόλοιπους - συγγραφείς ή και όχι - της ελληνικής κοινότητας του wattpad. Κάθε Δεύτερα θα ανεβαίνει και από ένα κεφάλαιο με ερωτήσεις τις οποίες και θα απαντώ. Μπορείς, αν θέλεις...