Γεια σας, φίλοι μου αγαπημένοι!
Καλώς ήρθατε για μια ακόμα φορά στο βιβλίο με τις ερωτήσεις!
Καλή χρονιά να έχουμε!
Ξεκινάω το έτος δυναμικά και θέλω να δω πόσο καιρό θα κρατήσω αυτήν την συνήθεια.
Εσείς πώς μου είστε;
Πώς τα περνάτε σε μια ακόμα εβδομάδα καραντίνας;
Πώς περάσατε τις γιορτές;
Πήρατε κάποιο δώρο; Λάβατε μήπως κάποιο;
Τι είδους δώρο ήταν αυτό;
Εμείς στο σπίτι μας κάναμε 'Secret Santa', τρομάρα μας κακιά... Γράψαμε τα ονόματά μας σε χαρτάκια, τα ανακατέψαμε και ο καθένας πήρε από ένα. Κρατήσαμε μυστικό το όνομα που τύχαμε, εννοείται.
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες; Πείτε μου στα σχόλια κι εγώ θα σας ενημερώσω στο επόμενο κεφάλαιο!
Η εισαγωγή μου σήμερα είναι λιγάκι μικρή, γιατί νιώθω τρελή χαρά που καταπιάνομαι και πάλι με αυτό το πρότζεκτ! Ε και δεν μπορώ να σας πρήξω περισσότερο σχετικά με αυτό. Ελπίζω να σας κερδίσει και να διασκεδάσετε με τις ερωτήσεις που θα βρείτε.
Ή και να προβληματιστείτε.
Και σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τι κάνουμε σε αυτό το βιβλίο (πράγμα απολύτως λογικό), εδώ θα βρείτε ερωτήσεις πολλών ειδών και κυρίως όχι εντελώς προσωπικές. Μαζί θα διαβάσετε και την απάντηση που δίνω εγώ και μπορείτε ελεύθερα να εκφράσετε την γνώμη σας όσον αφορά την ερώτηση, την απάντησή μου ή και να απαντήσετε εσείς οι ίδιοι στα σχόλια!
Μην ντρέπεστε! Σχολιάστε στα σχόλια άλλων ατόμων και γνωριστείτε μαζί τους, αφήστε τους υπολοίπους να σας μάθουν και κάντε φίλους μέσα από τις συζητήσεις μας!
Σας προτρέπω να προτείνετε αυτό το βιβλίο σε φίλους σας, σε γνωστούς σας ή ακόμα και σε αγνώστους, κάνοντάς τους tag στα σχόλια, ώστε να απαντήσουν κι εκείνοι στις ερωτήσεις και να μεγαλώσουμε κι άλλο την παρέα μας!
Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις για αυτήν την εβδομάδα;
Let's gooo!
|Ερώτηση 43|
Τι έχεις κάνει τις τελευταίες 24 ώρες ώστε να βελτιώσεις την ζωή κάποιου;
Η απάντησή μου:
Λοιπόν, δεν νομίζω πως αυτό που έκανα βελτίωσε την ζωή κάποιου. Απλά ελπίζω να βελτίωσε το ίδιο το άτομο. Θέλω να ελπίζω πως ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει το συγκεκριμένο άτομο να ψαχτεί, να προβληματιστεί ή να αναπτύξει τις ικανότητές του.
CITEȘTI
Accompany Us
AlteleΈνα βιβλίο με σκοπό να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους τους υπόλοιπους - συγγραφείς ή και όχι - της ελληνικής κοινότητας του wattpad. Κάθε Δεύτερα θα ανεβαίνει και από ένα κεφάλαιο με ερωτήσεις τις οποίες και θα απαντώ. Μπορείς, αν θέλεις...