[15 - 21]

206 26 382
                                    

Γεια σας και πάλι!

Συντονιστείτε για ακόμη μία Δευτέρα του Ιουνίου στους δέκτες σας και απολαύστε ερωτήματα που - ελπίζω να - σας κάνουν να αναρωτηθείτε.

Καλή η εισαγωγή; Όχι, ε; Κι εγώ το ίδιο νομίζω...

Λοιπόν, θα ήθελα αρχικά να σας πω πως είμαι πολύ χαρούμενη που σας άρεσε η προσπάθειά μου αυτή για κάτι νέο και δημιουργικό❤ Προσπάθησα να ξεφύγω από τις κοινότυπες ερωτήσεις (οι οποίες μου φαίνονται και κάπως πιο προσωπικές) και θέλω να πιστεύω πως τα έχω καταφέρει μέχρι τώρα. 

Να αναφέρω κάπου εδώ ότι δεν είναι δικές μου όλες αυτές οι ερωτήσεις - δεν θυμάμαι αν το έχω αναφέρει ποτέ αυτό, ουπς! - απλά τις μεταφράζω και τις απαντώ.

Ένα νέο για εμένα είναι πως από σήμερα ξεκινάω την εξεταστική μου και ελπίζω για το καλύτερο. (Πιθανότατα θα ακούτε για αυτό το θέμα σε κάθε κεφάλαιο μέχρι να τελειώσουν, οι εξετάσεις εννοώ πάντα...) :')

Πάμε στις ερωτήσεις πριν θυμηθώ και τίποτα άλλο για να φλυαρήσω...


|Ερώτηση 15|

Ποια ήταν η καλύτερη πρόσκληση που έχεις πάρει τελευταία και τι ήταν αυτό που σου άρεσε σε αυτήν;

Η απάντησή μου:

Δεν νομίζω πως μπορώ να ξεχωρίσω με αυτό το κριτήριο τις προσκλήσεις που έχω πάρει. Εδώ καλά - καλά δεν τις θυμάμαι... (Μπορείτε να με φωνάζετε και Ντόρι)

Αλλά το θέμα είναι ότι εντάξει, προφανώς και υπάρχουν φορές που με προσκαλούν να πάω κάπου και δεν θέλω, αλλά πρέπει αναγκαστικά (όπως στην διαδικτυακή προφορική one to one εξέταση με έναν από τους καθηγητές), αλλά στα περισσότερα (όχι, όμως, στα προφορικά) προσπαθώ να το διασκεδάσω και να πάρω το καλύτερο που μπορώ από αυτό που θα ζήσω. Τώρα, σε περίπτωση που αναρωτιέστε αν αυτό πετυχαίνει, θα πω πως μάλλον ναι. Πετυχαίνει. Μέχρι κάποιον βαθμό, φυσικά (δεν αναφέρομαι σε βαθμό σχολής εδώ).

Εννοείται πως υπάρχουν προσκλήσεις για τις οποίες χαίρομαι αφάνταστα και περιμένω πώς και πώς, αλλά εν τέλει οι προσδοκίες μου είναι πολύ υψηλότερες από αυτό που καταλήγει να συμβαίνει. 

Και φυσικά υπάρχουν και φορές που είμαι πολύ ενθουσιασμένη για την πρόσκληση και όλα βαίνουν όπως το φανταζόμουν και περνάμε φανταστικά. Μερικές φορές και πιο ωραία από αυτό που φανταζόμουν.

Accompany UsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora