[29 - 35]

151 20 260
                                    

{Έπρεπε να γραφεί και να δημοσιευθεί 29 Ιουνίου. Γράφεται και δημοσιεύεται 17 Ιουλίου}

Το παραπάνω είναι για να μην χαίρομαι τσάμπα ότι μπορώ και κρατάω πρόγραμμα και για να δούμε όλοι μαζί για άλλη μια φορά πως δεν είμαι σταθερή και ρουτινιάζω εύκολα. Και μόλις κάτι γίνει η ρουτίνα μου, συνήθως το βαριέμαι...

Στα δικά μας, τώρα:

Καλησπέρα και καλή βραδιά να έχουμε! 

Βασικά, δεν ξέρω το κατά πόσον καλή θα είναι. Και κάπου εδώ, ήρθε η ώρα να σας πω ένα μικρό παράπονό μου. Δεν μπορώ το άγχος για το τίποτα. Ναι, εντάξει. Θα μου πείτε πως κάτι για εμένα μπορεί να μην είναι τίποτα και για κάποιον άλλον να είναι σημαντικό, όπως ισχύει και το ανάποδο. Μαζί σας είμαι. 

ΑΛΛΑ

Αν δεν "πειραματιστείς", τολμήσεις και δοκιμάσεις, πώς θα μάθεις και θα πάθεις;

Δηλαδή, εντάξει. Είπαμε να φοβάσαι το άγνωστο και ό,τι δεν ξέρεις, αλλά μέχρι ένα σημείο.

Κάτι τέτοια με κάνουν να τρελαίνομαι. 

Μιλάω για το σημερινό (και ίσως και λίγο χθεσινό) θέμα του wattpad - τουλάχιστον του ελληνικού. Αν δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάω, θα σας ενημερώσω περαιτέρω. Λοιπόν, χθες προέκυψε ένα θέμα στα κεντρικά του wattpad και περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Μόνο το ότι είχε να κάνει με την ασφάλεια. Το έφτιαξαν οι άνθρωποι, εντάξει; Το έφτιαξαν!

Μετά από αυτό, σήμερα πολλά άτομα (όπως και εγώ) δεν μπορούσαν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους. Εγώ το έπαθα με την ιστοσελίδα. Υπήρξε, που λέτε, ένα πρόβλημα με το login μου και το μήνυμα ανέφερε ότι θα πρέπει να κάνω επαναφορά του κωδικού μου. Και αυτό ξέρετε γιατί συμβαίνει; 

Αν ναι, τέλεια! Δεν πιστεύω να αγχωθήκατε τσάμπα; Αν όχι, θα σας εξηγήσω. Η καλύτερη πρακτική για ένα προφίλ (όπου κι αν είναι αυτό, είτε wattpad, είτε άλλα social media, είτε δεν ξέρω κι εγώ πού) είναι η τακτική ανανέωση κωδικού πρόσβασης. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται λίγο περισσότερο η ασφάλεια του προφίλ χρήστη. (Υπάρχουν και ένα σωρό άλλες παράμετροι και πρακτικές που κάνουν το προφίλ πιο ασφαλές και αξιόπιστο). Οπότε, όσα προφίλ δεν είχαν ενημερώσει (αλλάξει) πρόσφατα τον κωδικό πρόσβασής τους και χρειάστηκε να συνδεθούν σήμερα, τους ζητήθηκε να γίνει αυτή η αλλαγή. 

Αυτό που έγινε δεν είναι κακό!

Θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό! Τώρα είμαστε λίγο περισσότερο σίγουροι πως υπάρχει έστω και κάποια στοιχειώδης ασφάλεια των προφίλ μας.

Accompany UsWhere stories live. Discover now