Πώς μου είστε;
Θα σας πω για μένα. (Για εσάς, προφανώς, δεν ξέρω ακόμη. Περιμένω με χαρά να ακούσω/διαβάσω τα δικά σας νέα!)
Χαίρομαι πολύ που παίρνω αρκετή στήριξη για αυτό το βιβλίο. Χαίρομαι που το διασκεδάζετε.
Έχω δει και κάποιες "αντιγραφές" θέματος και εννοώ πως έχουν αρχίσει να ξεκινούν κι άλλα βιβλία με ερωτήσεις. Δεν είναι όμως ίδιες ερωτήσεις με αυτές που βλέπετε σε αυτό το βιβλίο - τουλάχιστον ακόμη - και γι' αυτό και χρησιμοποίησα τα εισαγωγικά στον όρο αντιγραφή. Χαίρομαι, λοιπόν, για αυτό το γεγονός, γιατί ουσιαστικά δίνει την ευκαιρία στα άτομα της ελληνικής κοινότητας να αλληλεπιδράσουν.
Τα νέα της ημέρας είναι ότι εδώ βρέχει κατακλυσμούς - όχι έναν, πολλούς. Ρίχνει και κεραυνούς συχνά - πυκνά μέσα στην μέρα. Ο πιο κατάλληλος συνδυασμός για να γυριστεί βιντεοκλίπ στενάχωρων τραγουδιών που μιλούν για την αγάπη. Έχω ήδη ξεκινήσει να κοιτάζω από το παράθυρό μου τις σταγόνες της βροχής υπό συνοδεία λυπητερής μουσικής και μου μένει μόνο να ξεκινήσω να το τραβάω σε βίντεο.
Η αλήθεια είναι πως αυτός ο καιρός δεν είναι ένας από τους αγαπημένους μου. Αφήστε που δεν πιστεύω πως ταιριάζει στον μήνα Ιούνιο.
Και αφού μιλήσαμε για τον καιρό, να μην σας ενημερώσω και για την εξεταστική μου;
Ό,τι κι αν απαντήσατε, την ενημέρωση δεν την γλιτώνετε. Εκτός κι αν απλά δεν την διαβάσετε...(Πώς σας προσέχω έτσι, βρε; Για όλα σας έχω λύση)
Που λέτε η πρώτη εβδομάδα πέρασε. Κι ευελπιστώ να πέρασα κι εγώ τα μαθήματα που έδωσα. (Είμαι και αστεία, τρομάρα μου!) Είμαστε, όμως, ακόμη στην αρχή και έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας.
Αν μου ζητάτε να σας πω εντυπώσεις από την διαδικτυακή εξέταση (κανείς δεν το ζήτησε) δεν μπορώ να πω. (Το περίεργο θα ήταν αν μπορούσα). Πρέπει να τελειώσουν πρώτα, να δω το αποτέλεσμα, να κάνω έναν μικρό απολογισμό και έπειτα θα σας ενημερώσω και για το ποιον από τους δύο τρόπους εξετάσεων προτιμώ και ποια είναι τα υπέρ και τα κατά του καθενός και άλλα τέτοια που αφορούν το θέμα "Εξεταστική". Σε τέσσερα με πέντε κεφάλαια αργότερα, υπολογίζω πως θα το δείτε.
Αρκετά αυτά που είπα έως τώρα νομίζω.
Πάρτε την βάρκα σας κι ακολουθήστε με στις ερωτήσεις.
Αν δεν έχετε βάρκα, μην ανησυχείτε! Έχω αρκετό χώρο στην δική μου. Κι αν πάλι είστε τόσοι πολλοί και δεν χωράμε όλοι μαζί, ο Νώε - το φιλαράκι μου - θα σας στριμώξει κάπου στην δική του... (Αποτυχημένο αστείο σχετικά με την βροχή, σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε)
YOU ARE READING
Accompany Us
RandomΈνα βιβλίο με σκοπό να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους τους υπόλοιπους - συγγραφείς ή και όχι - της ελληνικής κοινότητας του wattpad. Κάθε Δεύτερα θα ανεβαίνει και από ένα κεφάλαιο με ερωτήσεις τις οποίες και θα απαντώ. Μπορείς, αν θέλεις...