Film out çıktığğğ ben çok beğendim ama lalala kısmı daha çok olmalıydı bence.İyi okumalar, oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz♥️
"Vay şerefsiz adam! Ağzını burnunu niye kırmadın?"Yoongi sinirli bir şekilde söylenip bir yandan da çilekli sütünü hırçın bir şekilde yudumluyordu. Jimin yüzünü sıvazlayıp ağlamaklı bir şekilde mırıldandı.
"Yoongi aklın almıyor mu? Daha ne kadar anlatayım. Ben bir şey yapamadan Jungkook geldi adamı tehdit etti işte."
"Olsun! Geçirseydin aradan iki tane."
"İstifa etti işte daha ne olsun."
Jin, jelibonları yapıştırmayı bırakıp kurduğu minik tren şeklindeki jelibonu ağzına attı. Ağzının dolu olmasını önemsemeden konuşmaya dahil oldu.
"Çıkışa çağır dövelim."
Jimin ve Yoongi birbirine bakıp aynı anda kahkaha atmaya başladılar. Jin hala aynı ciddiyetle onlara bakıp jelibonlarını yemeye devam ediyordu. Jimin onun yüz ifadesini garipsediği için gülmeyi kesip derin bir bakışmayı başlattı.
"Sen ciddi miydin?"
Jin omuz silkip kafasını salladı.
"Ciddiyim tabii ki, olmasam çoktan kahkahayı basmıştım."
Yoongi alnına avuç içiyle vurup homurdanmaya başladı.
"Tanrım bu çocuk ne günah işledi de beyniyle sınadın onu-"
Yoongi iki elini düz bir şekilde birleştirip tavana dikti gözlerini.
"Yalvarırım geri ver, lütfen çok zorlanıyoruz onu idare ederken!"
Jin bunu duyunca kahkaha atıp kendini değişik bir şekilde savurmaya başladı. Yoongi'de neye güldüğünü anlamadan gülmeye başlayınca Jimin, ürkek bakışlar atmaya başladı.
"Çıldırıyorlar galiba."
Jin hunharca gülmeye devam ederken oturdukları koltuktan kalkıp Yoongi'nin oturduğu tekli koltuğa fırlattı kendini. İkiside birbirlerine değişik şekillerde vurup gülmeye devam ediyordu. Jimin burada delireceğini anladığı için belli etmemeye çalışıp evin kapısına yöneldi hızlı adımlarla kapıya ulaştı. Kapıyı açtığında tam zile basmak üzere olan Taehyung'u ve diğerlerini gördü.
"Selam biz geldik!"
Taehyung neşeli bir şekilde şakıyıp evin içine girdi. Arkasından Jungkook'larda girdi. Jimin onları arkasından girerken hepsinin salonun girişinde hepsinin beklediğini gördü. Kendinden iri bedenleri yarıp önlerine geçti. Baktıkları yerin kucak kucağa birbirlerine vurmaya ve değişik sesler çıkartarak gülmeye devam eden arkadaşları olduğunu görünce çok şaşırmadı.
"Merak etmeyin her zamanki halleri."
Gözlerini ikiliden ayırmadan başlarıyla onayladılar. Koltukları holün girişine ters dönük olduğu için gelenleri hala görmemişti ikili. Yoongi karnını tutup Jin'i üstünden itti.
"Kalksana gerizekalı karnım ağrıdı gülmekten!"
Jin kendini toparlayıp homurdanmaya başladı.
"Ben mi dedim gül diye! Kolumu çürütmüşsün bu ne ya!"
Yoongi t-shirtünün uçlarından tutup havaya kaldırdı. Belinin biraz yukarısını gösterip yine bağırmaya hazırlandı. Jimin daha ne kadar rezil olabileceklerini düşünmekten bıktığı için ellemedi ikiliye. Hoseok'un yüzü kızarmaya çoktan başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fox and Wolf | Jikook
FanfictionKurtlar ve Tilkilerin ayrı okuduğu iki lisenin birleştirilmesiyle Kurtların lideri Jeon Jungkook Tilkilerin lideri Park Jimin'le eğlence amaçlı uğraşmaya başlar. Fakat unuttuğu birşey vardı... Kurtlar çeviklikleriyle bilinirken Tilkiler zekasıyla...