İyi okumalaaar, oy ve yorumlarınızı bekliyorummm♥️Olanların ardından Jimin'lerin evinde toplanmıştı hepsi. Jimin biraz yorgundu fakat anlatmasının zamanı geldiği için dinlenmeyi sonraya erteledi. Jin sırtını konteynera vurduğundan çok haraket edemiyordu ve sırtında bir kaç çizik oluşmuştu. Yoongi ilk yardım kitini getirip t-shirtünü sıyırdı. Diğerleri gördükleri yaralarla yüzünü buruşturdu. Bazı yerler cidden fazla kanlanmıştı.
"Oha! sırtın nasıl bu hale geldi?" dedi Hoseok sırtını görür görmez.
"Sırtım konteynerın kapağını açma yerine denk geldi. Şerefsiz nasılda fırlattı beni rüzgarda sallanan yaprak gibi."
Jin bu halinde bile kahkaha atmaya başlamıştı, Yoongi arkadaşının canının yandığını biliyordu, yalnız olsa hüngür hüngür ağlayacağının da farkındaydı. Kendini güçsüz göstermeyi sevmezdi, ağlamak güçsüzlük değildi fakat Jin çoğu zaman tek ağlardı. Yoongi Jin'in sırtına yumuşak bir öpücük kondurup yaraları temizlemeye devam etti.
(Y.n: Jin bebeğim :'( )
Jimin yaptığı kahveleri herkese teker teker vermişti. Jin'in kahvesini ayrı bir kupada getirip içine ağrı kesici atmıştı. Jungkook kahvesini sehpaya bırakıp boğazını temizledi.
"Hadi anlat."
Jimin kahvesini bırakıp elindeki birikmiş terleri kotuna sildi. Onunda yaşadıklarını yeni yeni kavradığı için iç savaş veriyordu kendince.
"Ben 15 yaşıma girdiğimde kızgınlığımda bazı sıkıntılar yaşadım. Yani...bunu diğer arkadaşlarımın geçirdikleri kızgınlıklar sayesinde fark ettim. Normal kızgınlık geçirdiğimiz zaman arkadaşlarımın anlattığı kadarıyla cinsel dürtü artıyormuş ve sıcak basıyormuş onları. Ben o kadar üşüdüm ki bir an öleceğimi sandım ve kesinlikle cinsel anlamda hiçbir şey hissetmedim."
Taehyung açık ağzını kapatıp gülümsedi.
"Bundan mı bana kızgınlığın hakkında hiçbir şey anlatmadın."
"Aslında tam nedeni o değil. Kızgınlığım geçer geçmez aileme farklı geçtiğini söyledim ve bana bir şeyleri söylemek için kızgınlığımı beklediklerini söylediler."
Hoseok hızlı atan kalbini tutup Jimin'i durdurdu.
"Ay bu ne, gerilimi yavaş yavaş veriyorsun, kalbime inecek şimdi."
Diğerleri kıkırdarken Jimin de kısaca gülümsemişti.
"Kızgınlıktan sonra özel gücümü hissedemedim ve çok korkmuştum. Ailem fazla gergindi ve bu beni daha çok korkutuyordu. Sonra annem ağlamaya başladı nedensizce, ben sadece tepkisiz onları izliyordum. Babam...babam bana öz ailemin onlar olmadığını söyledi."
"Hassiktir ne?!" dedi Namjoon inananamaz bir şekilde. Dördü Jimin'e boş boş bakıyordu. Taehyung gözlerini kısıp eski anılarını düşünmeye çalıştı.
"Ama sen Bayan Park ile çok benziyordun Jimin."
Jimin kafasıyla onaylayıp dudaklarını düz bir çizgi haline getirdi. Jungkook kaşlarını çatıp düşüncelerini dışa vurdu.
"Peki ailenin senin özel gücünle alakası ne?"
"Aslında olaylar burada başlıyor. Biliyorsunuz ki kurtlar ve tilkiler ilişki yaşayınca çocuk doğumu gerçekleşiyor. Kurtlar ve kurtlar eşlense bile çocukları olmuyor ama benim hem iki babam varmış hem de ikiside kurtmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fox and Wolf | Jikook
FanfictionKurtlar ve Tilkilerin ayrı okuduğu iki lisenin birleştirilmesiyle Kurtların lideri Jeon Jungkook Tilkilerin lideri Park Jimin'le eğlence amaçlı uğraşmaya başlar. Fakat unuttuğu birşey vardı... Kurtlar çeviklikleriyle bilinirken Tilkiler zekasıyla...