Hain!

211 20 3
                                    


(POV: İzuku Midoriya)

Muhafızlar tarafından yakalandıktan sonra bizi kraliçelerine götürdüler. Zaten bizi büyük bir taht odasında bekliyordu. Gardiyanlar kraliçelerine boyun eğdiler ve bizi mahkum olarak teslim ettiler. "Majesteleri, ikisinin kaçmasına üzüldük," diye özür dilediler. Tahtından kalktı ve ikisi eğildi. Mavi bir elbise, mor bir elbise ve yüksek topuklu ayakkabılar giymişti. Gözleri simsiyah ve saçları koyu maviydi. "Öyleyse, insan krallığından savaşçıları yakalamayı başardınız. Bir ejderha muhafız sürüsünden kaçmayı nasıl başardınız?" takipçilerine sordu.

Gardiyanlardan biri, "Bizi kandırdılar, kırmızı ve beyaz saçlı adam buz büyüsüne sahipti, gardiyanları dönüşmeden önce dondurabilirdi," diye açıkladı gardiyanlardan biri. Ruhumuzu kasvetli bir bakışla deldi. "Çocuğun çok ilginç," dedi bize doğru yürürken. "Ona daha yakından baksam nasıl olur. Buraya kesinlikle sığarsın," dedi ve elini Shoto'nun omzuna koydu. Yüzünü buruşturdu ve başını çevirdi. Bunun üzerine bir adım geri çekildi ve bir an düşündü. "Normalde davetsiz misafirlerin anılarını silerim ve sonra tekrar gitmelerine izin veririm, ama siz ikiniz çok şey görmüşsünüz. Seni bir ayin için kullanabilirim," dedi ve pençelerini uzattı.

Pençelerinden birini çenemin altına soktu ve gözlerimin içine baktı. Tüm vücudum titremeye başladı, isterse bizi her an öldürebilirdi. "Yakında birini halefim olarak atayacağım, ancak bu kişinin ejderha büyüsünün tüm potansiyelini ortaya çıkarması için bir insan kurban edilmesi gerekiyor," dedi bana çok dikkatli bir şekilde bakarak. "İzle, buz büyücüsünü kilitle ve ritüel için her şeyi hazırla. Yeşil saçlı çocuk yapmalı," diye emretti onlara. Hayır, bunun olmasına izin veremezdim. Shoto serbest kalmaya çalıştı ama beş kişiyle tutuklandı.

Buzuyla kelepçeleri delemedi, ancak zaten bir B planı vardı. Sağ tarafında ateşini yaktı ve böylece kelepçeleri eritmeyi başardı. Şimdiye kadar sadece buzuna sihir gösterdiği için, gardiyanlar onu yok edemeyeceği şekilde kelepçeledi, ancak ateş büyüsünü de kullanabileceğini düşünmemişlerdi. Bir göz açıp kapayıncaya kadar kendini serbest bıraktı ve elimi tuttu. "Böyle aptal bir ritüel için seni feda etmesine izin vermeyeceğim," dedi Shoto kararlı bir şekilde. Ama maalesef bu özgürlük anından uzun süre keyif alamadık çünkü kraliçe önümüzde ejderha formuna dönüştü.

Bizi her an ezebilecek dev bir mavi canavar oldu. "Bunu benim için mahvetmeyeceksin!" o aradı ve bize tersledi. "Izuku ... Lütfen bana güçlerini ödünç ver," diye sordu Shoto bana. İstediği gibi, omzuna dokundum ve ona, var olmayan, önlenebilir güç artışımı verdim. Bunun üzerine kraliçeye sıçradı ve ateşiyle onu yenmeye çalıştı. Daha önce onun ateşli tarafını kullandığını hiç görmemiştim. Sık sık kullanmak şöyle dursun, üzerinde iyi bir kontrolü varmış gibi görünmüyordu.

"Ne kadar serseri. Güç artışınız işe yaramıyor gibi görünüyor," diye sonunda belirtti. Kalbim bu sözlerde durdu. Fark etmişti. Kahretsin. "Shoto ... Biliyorum ..." ağzımdan artık anlaşılır bir cümle çıkmadı, bir noktada çıkacağını biliyordum. Sonuçta, Shoto başının üstüne düşmedi. "Hahaha. Birinin yalan söyleyip söylemediğini hemen anlıyorum! O çocuğun sihirli güçleri yok. O sadece normal, işe yaramaz bir insan," diye alay etti ejderha. O haklı. Kahraman olmak ya da Kacchan'ı kurtarmak için gerekenlere sahip değilim. Bunu sadece kendime yardım etmek istediğim için yaptım, yanımda taşıdığım bu suçluluk bana yaptırdı.

"Bu ... Üzgünüm Shoto. Esas olarak arkadaşımı kurtarmak için Kraliyet Ordusu'na gitmek istedim, ama sihir kullanamam," diye itiraf ettim. Bana şaşkınlıkla baktı ve sonra "Izuku Midoriya. Seni hayal kırıklığına uğrattım. Yalancılar benim ordumda yer yok. Düşündüm ki ... Sen ... diğerlerinden farklısın" diye bir anda sesi çok soğuk çıktı ciddi. Gözlerimde yaşların dolduğunu hissettim. Benim için bittiği yer burası. "Shoto ... Ben ..." Durumumu ona açıklamaya çalıştım.

"Hayır. Yeter. Sihir kullanamasaydın, başka şeylerde yeteneklisin ama yalancılara gerçekten katlanamıyorum," dedi ve benden uzaklaştı. Kraliçe bize "Ne utanç verici, yalanları ve hilekarlığı hüzünlü gibi kıran bir yoldaşlık" diye acıdı. "Her neyse, senin gibi birini ritüel için kullanabilirim" dedi ve beni pençeleriyle almak istedi ama Shoto onu bir buz duvarıyla durdurdu. "Onunla başka bir şey yapmak istemiyorum ama insanların onlar için üzülmesine izin veremem!" kızgınlıkla bağırdı ve gitmemi istedi.


Bacaklarımı kaldırdım ve kaçtım. Shoto, artık yardımcı olamadım, zaten herkesin bacağında bir bloktum. Bu ritüel en azından benden anlamlı bir şey yapmış olabilir. Şimdi eve gidersem annemin gözlerine bakamam. Her zaman işe yaramazdım, buraya gelip sihir bile kullanamayan işe yaramaz basit bir çocuktan daha fazlası olabileceğime inanmak aptalca bir fikirdi.

Gerçekten Kacchan'ın kahramanı olabileceğimi düşündüm. Hah ne kadar aptal ve saftım. Gözyaşlarıyla dolu bir yüzle koştum ve koştum. O kadar düşüncelere dalmıştım ki, birine çarptığımı bile fark etmedim. "Üzgünüm küçüğüm, seni görmedim ..." özür dilemek istedi, ama sonra başka bir şey söyleyemedi. "Başın belada gibi görünüyorsun," dedi çocuk. Sivri kızıl saçları vardı ve nispeten arkadaş canlısı görünüyordu. "Seni saraydan çıkaracağım, endişelenme," diye söz verdi ve kırmızı pelerinini üzerime koydu.

"D ... teşekkür ederim ..." Gergin bir şekilde kekeledim ve onunla gittim. Artık bu çocuğun yanında olduğum için, kaledeki gardiyanlar artık şüphelenmedi ve binayı göze batmadan terk edebildik. Beni daha çok mağara gibi olan evine götürdü, ona güvenmeye karar verene kadar sessiz kaldım. "Ben ... bir ayin için feda edilmeliyim, ama kaçtım," dedim ona. Bana şok içinde baktı ve sonra "Bu, kraliçemizin hiçbir erkeği değil. Aslında çok iyi olabilir ama ejderhaları daha yüksek bir ırk olarak görüyor" dedi ve mağarasında benimle ilgilendi.

"Burasının pek rahat olmadığını biliyorum, ama yaşamak için yeterli," bana gülümsedi. Bu çocuk iyi ruh haliyle beni neşelendirmeyi başardı. "Beni kurtardığın için tekrar teşekkürler ..." Utangaç bir şekilde fısıldadım. "Oh, bu büyük bir mesele değildi. Gerçek bir adam muhtaç insanları korur. İstediğin kadar kalabilirsin," diye söz verdi ve önüme biraz su dolu bir kase koydu, minnetle kabul ettim ve ayrıca içti. "Oda arkadaşım bazen biraz acımasız, ama onu doğru bir şekilde tanırsan kesinlikle ondan hoşlanacaksın," dedi çocuk bana.

Zaten nereye gideceğimi bilmiyordum, eve gittiğimde annem kesinlikle hayal kırıklığına uğrayacak. Tek başıma, kimseyi rahatsız etmediğim sürece karanlık bir mağarada ömür boyu kalabilirim. "Bu arada senin adın nedir?" o bana sordu. "Izuku ... Midoriya" diye heyecanla cevapladım. "Benim adım Kirishima Eijiro, endişelenme burada iyi olacaksın" diye kendini tanıttı. Sarışın bir çocuk mağaraya geldiğinde "Hey Kirirshima! Aptal yaşlı ejderha bugün muhtemelen biraz stres yaşadı" dedi. Oda arkadaşı olmalı, ama çocuk bana garip bir şekilde tanıdık geliyordu.

"Hey Boktan Saç, masadaki o çocuk kim?" Diye sordu kızgın. "Ah, bu İzuku ... Onu bugün kurtardım" dedi ona. Birden sarışın çocuk bana çok yakından baktı ve sonra çok korkmuş görünüyordu. "Ben .. zuku ..." diye fısıldadı, bir şey düşünüyormuş gibi göründü. "Evet, benim adım İzuku Midoriya, birbirimizi tanıyoruz belki bana çok tanıdık geliyorsun" dedim yüksek sesle. Çocuğa daha yakından baktım, sarı saçları vardı, çok ateşli bir altılı paketi, lanet olası konsantre Izuku ve kırmızı gözleri vardı. Birden bu görüntüyü Kacchan'ın kaçırıldığı günden itibaren tekrar gördüm. Kacchan, bu genç adam Kacchan olabilir mi?

"K..Kacchan? Sen misin?" Kafası karışmış diye sordum. "D ... Deku?" bana hayretle baktı. Artık hiç şüphe kalmamıştı, o. Çünkü bu lakabı sadece o biliyor.

"Sonunda seni buldum Kacchan," sevinçle gülümsedim

Bitti yeni hikayeye yarın başlıyorum

bir öpücük (Dekubowl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin