* Birkaç hafta önce *"Bu adam nerede?" Shigaraki masasında sabırsızlıkla beklerken heyecanlandı. "Gün batımından sonra buraya gelmek istediğini söyledi. Nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok," dedi Toga ve katıksız can sıkıntısından duvarları gıdıkladı. Aniden biri kapıyı yırttı ve o kadar güçlü bir hava salıverdi ki, Shigaraki'nin tüm belgeleri dönüp durdu.
"İki kez! Sana kaç kez söyledim, bir kapı kapandı!" Diye homurdandı Shigaraki, ona az önce saldıranın yoldaşı olmadığını bilmeden.
"Tzzz ... senin için çalıştığım için mutlu olmalısın. Shimura Tenko," dedi esmer bir adam. Deku'dan çok daha yaşlı değildi ve yüzünü siyah bir cübbenin arkasına sakladı. Shigaraki ona "ASLA BU İSİMLE ARAMAYIN," diye bağırdı. En çok önünde duran genç adamın boğazını kesmek istiyordu, ama ona ve bilgisine bağlıydı.
"Üzgünüm, bu kadar hassas olduğunuzu bilmiyordum. Neyse, işte istediğiniz bilgi. Arenanın bir planı da dahil," Shigaraki'nin masasına bir zarf koydu.
"Tzzz. Çok teşekkür ederim ve şimdi buradan çık," dedi zarfı dikkatlice ona doğru çekerek beş parmağıyla kazara dokunmasın.
Ancak muhbir ayrılmadan önce, kurtulacağı bir şey daha vardı: "Bu arada. Kahramanların büyük bir zayıf noktası var. Bunu 43. sayfaya yazdım," dedi ve kısa bir süre sonra ortadan kayboldu.
(POV: Shoto Todoroki)
"Pekala? Burada kim var? Shoto Todoroki ve iki arkadaşı", kötü adam beni hemen tanıdı. Bu ne anlama geliyordu? Adam adımı nasıl bildi? Her neyse, bunun kafamı karıştırmasına izin vermemeliyim. "Seninle takılmaya vaktimiz yok! O zaman benim patlamamı ye!", Bakugo hemen ona bağırdı ve onu bir patlamayla vurdu.
Ancak, bilinmeyen adam bir yangın saldırısıyla onları hemen püskürtmeyi başardı. Daha önce hiç bu kadar güçlü bir ateş etme yeteneği görmemiştim. Alevleri maviydi, ben ve babamın alevleri ise tamamen normaldi. Onun nesi vardı?
"Hayır. Sanırım seni cehenneme gönderdiğim için özür dilemeliyim!" deli gibi bağırdı ve Bakugo'ya yangın saldırısı göndermek istedi. Bir şeyler yapmalıydım. "İzuku!" Sevgimi aradım ve becerilerimi geliştirmesi için onu ağzından öptüm. Vücudum pembe parlamaya başladı ve İzuku'nun kalbinin sıcaklığıyla tamamen sarıldı. Yenilenen güçle, ateşini durdurmak için ona bir buz saldırısı gönderdim. Etrafımızda büyük bir buz duvarı oluşturdum
"Fena değil. Son birkaç yılda çok şey öğrendin ..." tekniğime hayran kaldı. Korkunç oldu. Birkaç yıl öncesine kadar ne kadar güçlü olduğumu nasıl bilmek istiyor?
"Senin adın Dabi, değil mi?" Diye sordum ve yüzüne baktım. "Evet, ama bana Touya diyebilirsin," diye yanıtladı, bunun üzerine orada donup kaldım ve tek bir kası bile kıpırdatmadan durdum.
Bu gerçekten artık doğru olamaz.
"Oops? Seni bununla mı korkuttum? Küçük kardeş. Gerçekten çok büyüdün, peki şimdi seni öldürmek zorunda olmam utanç verici," dedi ve yine ateş yaktı. Hala hareket edemiyordum, çok şaşırmıştım.
Bu nasıl mümkün olabilir? Touya Todorki uzun zaman önce öldü.
"Shoto? Neler oluyor?" Diye sordu Izuku endişeyle ve kolumu salladı. "Lütfen geri dön!", Benim için çok endişeliydi, ama şimdi bununla nasıl başa çıkacağımı bilmiyordum.
"BU DOĞRU DEĞİL! Touya öldü ..." diye bağırdım ve neredeyse düştüm. "Shoto senin için çok geç değil. Hala bana katılabilirsin, babamın bize yaptıklarından intikam almak istemiyor musun?" Diye sordu.
Bütün bu yıllar boyunca babam bana ve anneme yaptıklarının acısını görmek istedi. Böylesine bir canavar olmasına rağmen yine de herkes tarafından beğeniliyordu. Ama ondan zorla intikam alırsam, ondan daha iyi olamam.
"Babamdan ne kadar nefret etsem ve hala hayatta olmana sevindim, bunu yapamam. Su, Touya'dan tam olarak nefret ettiğin şey haline geldi ...", ona cevabımı verdim.
"İstediğin gibi. O zaman onun yanına git ..." bana küçümseyen bir bakışla baktı.
"Shoto ... saldırmalısın!" Izuku bana seslendi ve çoktan kılıcını çıkardı. "Yine de ona zarar veremem. O benim kardeşim," dedim bir adım geri çekilerek.
Izuku, "Seni çok iyi anlayabiliyorum. Ama benim yeteneğimle onu yenme ve hatta belki onu kurtarma imkanına sahibiz," diye önerdi Izuku. Touya öfkeyle kaynıyordu, onunla bir konuşma hiçbir şekilde şiddete yol açmayacaktı, ama Izuku onu öperse, ona tabi olacaktı. Tıpkı Kai gibi, suç geçmişine rağmen normal bir yaşam sürdürebilirdi.
"O zaman yapalım" dedim kararlı bir şekilde ve takım saldırımız için kendimi hazırladım. Izuku beni ve Katsuki'yi tutkuyla ağzımızdan öptü, böylece tam potansiyelimizi geliştirebildik. Dudaklarımızın dokunuşu ile vücudumuz parlamaya başladı, gücümüz maksimuma çıktı.
Katsuki yanımda durdu ve patlamalarını kullandı. Onları ateşimle güçlendirdim. Gücümüzden devasa bir ateş topu oluştu ve tam güçle Touya'ya doğru koştu.
Topu mavi ateşten bir duvarla savuşturmaya çalıştı. Ama başardığı şeyi.
Çünkü ateş topu İzuku'nun gücüyle karışmıştı ve bu da onun mor renklerde parlamasını sağladı.
Yapabileceklerini gerçek bir delilik.
Alevler ona çarptığında, biraz geriye atıldı ve bunalmaktan bayıldı. Çünkü kuvvet, vücudu için çok güçlüydü.
"Touya!" Tam şoktan seslendim ve ona koştum. Kalbinin hala attığından emin olmak istedim. "Deku yap ... sonunda onu öp", Katsuki onu ileri doğru çağırdı.
"Merak etme Shoto, bunu atlatacak," diye söz verdi Izuku ve onu ağzından öptü. Tüm yaraları gidene kadar dudaklarını bırakmadı. "Lütfen gücünüzü saklayın. Onu bizde başka kimin gördüğünü kim bilebilir," diye belirtti Katsuki, bunun üzerine Izuku onu bıraktı.
"Ölümcül bir şekilde yaralanmadı, ancak ısıya duyarlı vücudu tamamen şaşırmıştı. Yine de hayatta kalmalı. Senin için gerçekten üzgünüm ...", Izuku benden özür dilemeye çalıştı.
Biraz zaman aldı, ama Touya'yı öylece bırakamazdım ve İzuku'nun bunu onun için yaptığı için minnettarım.
Başına başka bir şey gelmediği sürece onu güvenli bir yere taşıdık.Ama daha ileri gitmeden önce yüzüne bir kez daha baktım. Yakında tekrar iyileşeceksin ve umarım tekrar yaşlı Touya olacaksın. İkincisinden çok şüphe etsem bile.
Yine de bu şekilde ölmesine izin veremem.Daha sonra arenadan kaçarken tanıdık bir yüzle karşılaştık.
"General Shoto. İşte buradasın, çok şükür iyisin", Denki Kaminari tarafından aniden kucaklandım, ancak bunu sadece İzuku ile sevdiğimi biliyordu. "Denki? Burada ne yapıyorsun?" Diye sordu Izuku şaşkınlıkla.
"Seni arıyordum. Yetişkin kahramanlarda bir sorun var. Sanki iz bırakmadan ortadan kaybolmuşlar. Saldırıdan sonra seni bulma umuduyla hava şaftından kaçtım" diye açıkladı bana.
"Onlara da ne olduğunu bilmiyorum. Ama kesin olan bir şey var. Dışarıda bilgi taşıyan bir köstebek olmalı. Aksi takdirde kötüler asla bu kadar ileri gidemezdi," diye düşündüm.
"Ah ... bir hain öyleyse? Ne talihsiz bir dönüş ..." diye fısıldadı Denki kendi kendine.
Bu kitap bitti arkadaşlar okuyup oylayanlar için çok teşekkür ederim 😘👋