(POV: Izuku Midoriya)İlk sınavım bir çeşit yarıştı. Dün buraya koştuğum uzun mesafeden bacaklarım hala ağrıyor, ama yine de her şeyimi vermek zorundaydım. Sadece en iyisi buradan geçebilir, eğer burada başarısız olursam, hemen dizginleneceğim. Shoto sonunda başlangıç sinyalini verdiğinde, ben dahil diğer katılımcılar hemen koşmaya başladı. Hemen geri çekildim, çoğu her şeyi verdi ve ileri koştu, bu ölümcül bir hataydı. Bu yarış bir dayanıklılık yarışıydı, Shoto açık bir şekilde uzun bir mesafeden devam edip edemeyeceğimizi ve belirli bir zamanda bir hedefe ulaşıp ulaşamayacağımızı kontrol etmek istiyor.
Gücümü korumalı ve tam olarak ne zaman kullanacağımı hesaplamalıydım. Bu, insanların tehlikede olduğu gerçek bir görev olsaydı, her dakika önemlidir, ancak yine de sakin kalabilmeniz ve yine de karar verebilmeniz gerekiyordu. Kuşkusuz, en iyi koşucu değildim ve hızlı bir şekilde diğerleri gibi değildim, ancak kendime ve yeteneklerime sıkıca inanırsam böyle bir testi geçebilirim. İzuku yapabilirsin, yapabilirsin! Katsuki için! Bu kelimeleri kafamda tekrar etmeye devam ettim.
Farkına bile varmadan ilk tur bitmişti. Başlangıçta böylesine coşkuyla koşan insanlar çoktan nefessiz kalmışlardı. Beklenildiği gibi. Sakin ve sakince koştum, çok fazla olumsuz düşünceden endişelenmemeliyim, yoksa gücümü kaybedip geride kalırım. En iyisini ver! İkinci tur biraz daha çalkantılıydı çünkü arkamdaki bazı koşucular paniğe kapıldı ve aniden ileri doğru koşarak beni yine son turlardan biri yaptı. Sakin olun Izuku, paniğe kapılmayın. Gücümü sonuna kadar koruyacak bir teknikte haklıydım, çünkü beni kısa bir süre önce sollayan koşucular son turda nefessiz kaldılar ve ben de yavaş yavaş terlemeye başladım.
Sonunda, biriktirdiğim gücümü kullandım ve hatta ortada bir yer edinebildim. Son sırayı alanların diskalifiye olması bazı yerlerde biraz sıkıntıya neden oldu. İki genç adam, ilk disiplinde zaten başarısız oldukları gerçeğine öfkeliydi. "Hey adamım! Bu doğru olamaz! En az diğerleri kadar hızlıydık. Lütfen ikimize de bir şans verin!" adamlardan biri üzüldü. Shoto, bunu kendi yolunda çözmek için hemen ikisine yaklaştı. "Hayır! Şansını kaybettin. Hedefe ulaşan son kişilerden oldun ve diskalifiye oldun. Periyot." onun için bu mesele net bir şekilde çözülmüştü ama adamlar bunu çok farklı görüyor gibiydi.
"Şimdi küstahlaşma, seni şımarık prens, orduda sadece baban yüzünden bu pozisyonu aldığını herkes biliyor. Ama elma ağaçtan uzağa düşmüş gibi görünmüyor," Shoto ile dalga geçti, ama bulmak o kadar da komik görünmüyordu. "Beni babamla bir daha kıyaslamaya cesaret etme. Geçmedin ve şimdi binayı hemen terk et" sesi aniden o kadar ciddi ve tehditkar geliyordu ki, bir yabancı olarak ben bile korktum. Shoto'nun sadece 16 yaşında olması gerekiyordu ama zaten çok emindi ve gerçekten korkutucu olabilirdi. kıskanabilirsin. "Sen, kralın şu anki temsilcisi Endeavour'un oğlusun, göz ardı edilemez, tam olarak böyle küstah bir karizmaya sahipsin!"
Şimdi gerçekten bıkmıştı, gözleri soğuk ve ölümcül oldu. Tek yapması gereken yere bir ayağını vurmaktı ve adam büyük bir buz küpüne dönüştü. "Merak etmeyin, birkaç saat içinde tamamen çözülecek," dedi ve arkasını döndü. Bir kez bile arkasına bakmadı, adam gerçekten harikaydı. "Sihir görmemişsiniz gibi nasıl görünüyorsunuz? Bir sonraki teste geçelim," diye emretti ve bizi bir salona götürdü. "Pekala, burada herkes selam verip bu hedefleri vuruyor. Sonrasında puanları hesaplayacağız" diye talimat verdi. Onu daha yakından tanımak isterdim çünkü çok ilginç biri ama Shoto Todoroki'ye ulaşmak o kadar kolay olmadı.
Bir selam aldım ve asılı hedefleri vurdum. Okçuluk çok çalıştım ve bundan çok keyif aldım ama yeni oklar veya yay yapmak her zaman çok yorucuydu. Anneme çok yardım ettiğim için, ormana gidip uygun malzeme aramak ve sonra el işi yapmak için çoğu zaman vaktim olmadı, ama oraya geldiğimde bana çok fazla neşe ve umut verdi. İlk başta gerçekten puan almadım, ama sonra yeteneğim nihayet bana geri döndü. Bu testi sorunsuz geçtim.
Ancak üçüncü ile biraz sorunlu hale geldi. Shoto, "Artık dayanıklılığınızı ve becerilerinizi teste tabi tuttunuz, ancak şimdi sihirli güçlerinizi test etme zamanı," dedi. Diğer test denekleri elbette mutluydu. "Adamım! Hiç sormadığını sanıyordum! Artık nihayet kendimi gerçekten kanıtlayabilirim" dedi mutlu bir kız. Diğer görevleri sınavsız geçebildim ama şimdi gerçekten korkmuştum. Yolculuğum burada bitecek mi?
Yavaş yavaş katılımcılardan sihirlerini göstermeleri istendi. Sırama ne kadar yaklaşırsam, o kadar gerildim. Kalbim çarpıyordu ve vücudum ter içinde boğuluyordu. General Shoto sihir kullanamayacağımı anlarsa hemen kovulacağım. İnsanların hepsi farklı becerilerini gösterdi, bazıları gerçekten çok ilginçti. Ateş büyüsünden dönüşüm büyüsüne kadar her şey oradaydı. Kacchan şimdi burada olmak isterdi. Bunu onun için yapmalıyım.
"Hey Brokoli, kayıt formuna destek büyüsüne sahip olduğunu yazdın," dedi Shoto bana yaklaşırken. Elbette, çok ateşli ve yakışıklıydı, ancak bu hiçbir şekilde flört etme zamanı değildi. "Um .. Evet doğru," Gergin bir şekilde kekeledim. "Peki, sihriniz tam olarak nasıl çalışıyor?" Bana sordu. O kadar çok umarım ki küçük beyaz yalanım açığa çıkmamıştır.
"Um ... Birine dokunmalıyım, sonra o kişi güçleniyor," dedim ona. Shoto bana kısaca baktı ve sonra bugün binanın önünde tanıştığım kıza gitti.Bir an konuştular ve sonra bana geldiler. "Bu Ochaco Uraraka, yeteneğini onun üzerinde test edebilirsin," dedi Shoto bana beklenti içinde bakarak. Omzuna endişeyle dokundum. Umarım iyi gider. Ochaco bana kısaca dokundu ve aniden yüzmeye başladım. Kıkırdadı, "Harika değil mi? Büyümle yer çekimini manipüle edebilirim," dedi. Bu gerçekten ilginç ve faydalı bir beceriydi.
"Merak etme. Seni hemen hayal kırıklığına uğratacağım," diye söz verdi bana. Hiç güçlenmediğini şimdi anlarsa, bu benim sonum olacak. Havada bir süre kaldıktan sonra beni tekrar hayal kırıklığına uğrattı. Kısaca göz teması kurduk ama sonra Shoto ile konuştu. "Başlangıçta her şey normaldi ..." Pekala, bu benden önceydi."Ama sonra gücümün nasıl arttığını fark ettim" diye açıkladı. Yine şanslıyım, ya bir şekilde sihirim olmadığını biliyordu ve beni korumak istiyordu ya da onun üzerinde bir tür plasebo etkisi yarattı. Gücünün artmasını beklediğim için ona da öyle geldi. "Güzel. Her zaman destek sihrini kullanabilirsiniz. Kararımı verdim, ikiniz orada olacaksınız," diye duyurdu Shoto ve bir sonraki katılımcıya gitti. İnanması zor, gerçekten başardım, Anne benimle çok gurur duyacak. Ochaco da benim kadar mutluydu. "Evet, yaptım. Hemen aileme bir mektup yazmalı ve onlara haber vermeliyim!" dedi mutlu bir şekilde.
Sınavdan sonra kraliyet ordusu yurdunda bir oda verildi. Çok büyük değildi ama yine de güzel bir şekilde döşenmişti. Her gün silah kullanmak ve fiziksel gücümüzü geliştirmek için eğitildik. Nihayet ilk görevimizi alana kadar. Shoto, "Herkes dinlesin! Mistik Orman yakınlarındaki küçük bir kasabada Nomus yeniden görüldü. Bu bilgi bize isimsiz olarak gönderildi, her halükarda onu takip etmeliyiz," dedi Shoto.
Sonunda! İlk görevim. Şimdi nihayet becerilerimi kanıtlama fırsatım oldu. Hepimize yolumuzun kaydedildiği bir harita verildi. Sonra silahlarımızı kapıp atları eyerledik ve yola çıktık.
Belki bu görevde nihayet Shoto ile bağlantı kurma fırsatım olur. Sadece sihir kullanamayacağımı fark etmeyin. Tek bir hata ve her şey bitti, bu düşünceyi her zaman aklımda tutmak zorunda kaldım.Bitti neyse artık sizden oylamanızı beklemiyorum çünkü olamıyorsunuz o yüzden sadece görüşürüz 👋