(POV: Izuku Midoriya)" Planımı mahvetmene izin vermeyeceğim!" kızgınlıkla haykırdı. Ellerini bir araya getirdi ve anti-büyüsünden büyük bir top oluşturdu. Katsuki iç geçirdi ve karşı saldırıya hazırlandı. Benim sihrimin yardımıyla kraliçenin anti-büyü aurasını aşabilirsin. Sarışın ayrıca büyük bir patlama yaptı. Neredeyse aynı anda, ikisi diğerine saldırdı. Ortada buluştular, kulaklarımızı uyuşturan gürültülü ve parlak bir patlama oldu.
Gözlerimi kapattım ve bitmesini bekledim. Onları tekrar açtığımda ikisi de hala oradaydı, patlamadan dolayı birkaç çizik ve sıyrıklar vardı ama yine de savaşmaya hazır görünüyorlardı. Onlar savaşırken Shoto'nun güvenliğini sağlamak için bu durumdan yararlanmak zorunda kaldım. Katsuki, patlamalarıyla bağlarını yok etmeyi başardı ve kalabalığın dikkati ikisi arasındaki kavgaya odaklandı. Şimdi mükemmel bir fırsattı. "Shoto, acele etmeliyiz. Şimdi, kaçmamız için en iyi fırsat," dedim ve elini tutmak istedim ama tokat attı.
"Hayır. Böyle bir durumda kaçıp Feige'den saklanırsam, o zaman kendime kahraman diyemem. Savaşırım!" kararlı bir şekilde dedi. Bakışları ciddiydi ve Katsuki ile kraliçe arasındaki kavgaya odaklanmıştı. Bu onun seçimiydi, eğer savaşmak istiyorsa, bırak yapsın. "O zaman yap! Ama sihrimi kullanmama izin ver," Onu durdurdum. "Sende olmadığını sanıyordum? Nereden geldi?" hayretle sordu. "Bu çok uzun ve karmaşık bir hikaye. Bunu size açıklayacak vaktim yok, bu yüzden sadece bu seferlik bana güvenmelisiniz," diye açıklamaya çalıştım.
Bütün bu kavga biter bitmez kendisinden tekrar ayrıntılı olarak özür dileyeceğim ve tüm bu durumu ona açıklayacağım. "Üzgünüm ..." dedim kısa bir süre önce dudaklarımı ona bastırıp tutkulu bir öpücük verdim. Bana şaşkınlıkla baktı ve başlangıçta biraz sinirli görünüyordu, ama sonra gücümün onun içinden aktığını gördüm. Pembe parlamaya başladı. "Birdenbire kendimi çok ... güçlü hissettim mi?" dedi ve bana baktı. "Anlıyorum, işte gücünüz var ..." diye cevapladı ve savaşa girdi. Öpücük biraz tuhaf gelmişti, aslında çocukluk arkadaşım Kacchan'a karşı hislerim vardı.
Ama öptüğümüzde bile kalbim Shoto'yu salladı. "Sizi aptallar! Çocuk sizi aurasıyla kaplamış olabilir, ama beni yenemezsiniz Haha!" aniden gülmeye başladı. Kraliçenin kesinlikle bir as vardı, çünkü sonuçta o bir ejderhaydı. Tek seferde bizi kolayca yok edebileceği ejderha formuna geri döndü. Katsuki ve Shoto birbirlerine baktılar ve asla itiraf etmeseler bile biraz paniklediler.
"Hahaha. Şimdi saçma sihrinle zayıf insanlara hiçbir şey yapamazsın!" Bu arada şiddetli bir saldırıya hazırlanırken kükredi. "Izuku! Sana ve gücüne ihtiyacımız var, sensiz yapamayız!" Katsuki beni aradı. Ondan böyle bir cümle duyacağımı hiç düşünmemiştim. Hayatım boyunca hiçbir şey yapamayan normal bir kaybeden olarak etiketlendim ama sonunda gerçek gücümü keşfettim, en çok ihtiyacım olduğu anda bana geldi.
"İnsanlara geliyorum!" Çığlık attım ve onlara koştum. "Gücünü gerçekten sadece öpücüklerle serbest bırakabilir misin?" Shoto bana sordu. Dürüst olmak gerekirse, bunu daha dün keşfettiğimi bile bilmiyordum. "Bir şeyi deneyebiliriz! İşe yarayıp yaramadığını bilmiyorum, ama bizi ölmekten kurtarabilirse, o zaman en azından denemeliyiz!" Kendime güvenerek dedim ve başım dik, zayıf olduğum için her zaman saklanmak ve geri çekilmek zorunda kaldığım günler bitti. Ben İzuku Midoriya, aşk büyülerimle masum insanları ve yoldaşlarımı koruyacağım.
"Öyleyse böyle olması gerekiyordu!" Shoto dedi ve elimi tuttu. Katsuki, gücümü ikisine dokunurken onlara aktarmaya çalışırken de aynısını yaptı. Her zaman benim için ne kadar önemli olduklarını ve onları ne pahasına olursa olsun korumak istediğimi düşündüm. Shoto beni daha ilk günden heyecanlandırdı ve cesaretlendirdi, onu çok sevdim. Ona yalan söylemek zorunda olduğum için hain olduğumu düşünmesi kalbimi kırdı. Katsuki, çocukluğumdan beri benim idolümdü ve ona her zaman dikkat çekebiliyordum. İşler zorlaştığında bu durumda ne yapacağını merak ettim. İkisi benim için çok önemli, hayır, devam edip onları sevdiğimi bile söylerdim.
"Sevgimin gücüyle, sevdiklerimi korumaya yemin ederim!" Üzerimizde devasa pembe bir koruyucu kalkan oluşmadan önce çığlık attım. Shoto ve Kacchan muazzam gücüme tanık olduklarında şaşırdılar. Kral, üzerimize, görüşümüzü tamamen kaplayan büyük bir ateş duvarı fırlattı. Ama ikisine olan aşkımın gücünden yarattığım koruyucu kalkan, alevler geçemedi. Kraliçe tüm gücünü bizi ateşiyle söndürmek için kullandı, ama yapamadı. Kalkan öfkelerine ve sıcağa dayandı, alevlerinin her biri bizden sekerek sıçradı.
Yangın nihayet söndüğünde, kızgın bir şekilde bize baktı ve "Bu doğru olamaz! Benim öfke alevlerim seni bir kez ve sonsuza kadar toza çevirmeliydi!" Büyümemin büyüsüne dayanabilecek kadar güçlü olacağını beklemiyordu, sonuçta bu sonuçta düşmüştü. Çünkü uzaktan kralın ordusunun nihayet şehre nasıl geldiğini duyduk. Doğru zamanda. Onun bakışından kraliçenin şimdi paniklediğini söyleyebilirdin. Yenildiğini fark etti, saldırısı için tüm gücünü tüketti.
"Bir ejderha kaltağı ol, kaybettin!" dedi Katsuki. "Ama ... Hayır ... Bu sen olamazsın. Her şeyi mükemmel bir şekilde planladım. Siz aptal insanlar hala benimle uğraştığınıza pişman olacaksınız! Yıllardır ülkenin her yerinde mükemmel halefi arıyorum!" etrafta öfkelendi. "Muhafızlar! Yakalayın!" tebaasını emretti, ama hepsi gösterişli bir şekilde kollarını bıraktı. "Artık onları takip etmiyoruz! Geçmişleri için masum insanları suçladıkları için bu tiyatrodan bıktık" dedi ve hepsi oradan ayrıldı.
"Bekle ... yapamazsın ..." şok içinde tepki verdi ve ıslık çalmaya çalıştı ama artık bu egoist kraliçeyi duyamıyorlardı. Sonra, sonunda, Endeavor ordusuyla geldi ve "Ejderha İmparatorluğunun Kraliçesi! Bu vesileyle görevden alındı ve insan krallığına ve oğlumun kaçırılmasına karşı birçok suçtan tutuklandın."
"Hayır ... Bu olamaz ... Ben sadece ... sadece halkımız için adalet istedim ..." umutsuzluğa kapıldı. İnsan formuna geri döndü ve sonunda kaybettiklerini anladı. Shoto, "Adalet ve intikam birbiriyle karıştırılmamalıdır, birisini size yapılan bir şey için cezalandırmak doğru gelse bile, sizi en az o kadar kötü bir insan yapar," dedi Shoto. an. Bu kadar genç bir general olarak seçilmesine şaşmamalı.
"Ben ... büyük bir hata yaptım ve insanlarımı tehlikeye attım ... Kraliçe olarak adlandırılma hakkım yok," sonunda kabul etti. Belki de Kraliçe düşündüğü kadar kızmamıştı. "Ama tutuklanmadan önce, kaçırdığım tüm çocuklara anılarını geri vermek istiyorum" ve sözünü tuttu. Her birine gitti ve beyin yıkama büyüsünü tersine çevirdi. Elbette Katsuki ve Kirishima'da da geriye sadece bir soru kalıyor. "Kraliçenin saltanatı sona erdiyse, şimdi ejderhaların halkını kim yönetiyor?" diye sordu Kirishima. Bu adil bir soruydu.
"Katsuki Bakugo teorik olarak gerçek halefiydi, yeni kralımız olamaz mı?" Kalabalıktan bir kadına sordu, halk kabul etti. "Beni yeni kralınız olarak kabul ettiğiniz için onur duyuyorum ... Ama benim yerim İzuku ile başka bir yer" diye halktan özür diledi. Tamamen gurur duyduğumu hissettim, Katsuki kral olarak benimle olmayı reddediyor. "Kirishima Eijiro'ya çok yakışırsınız, büyük bir kalbi vardır ve her zaman tam olarak ne yapacağını bilir, o olmasaydı bunu asla yapamazdık," dedim.
İnsanlar bu fikirden çok hoşlanıyor gibiydi. "Evet. Kirishima Eijiro'yu yeni ve her şeyden önce çok erkek kralımız olarak kabul ediyoruz" sakinlerini alkışladı ve kızıl saçlı olan gözyaşlarına boğuldu. "Teşekkürler çocuklar, bana bu kadar inandığınız için mutluyum" diye teşekkür etti. "Vur oğlum! İyi olmana sevindim" dedi Endeavor bize geldiğinde. "Tzzzz ..." sadece içini çekti ve ondan uzaklaştı. Shoto'da bu kadar ağır olan ikisi arasında ne olduğunu bilmiyordum.
Umarım bir gün bunu bana verir. "Katsuki, Izuku ve Shoto, yeni kral olarak, zaferimizi düzgün bir şekilde kutlayana kadar şehri terk etmemenizi emrediyorum!" Kirishima'yı duyurdu. Tüm bu türbülanstan sonra böyle bir kutlama harika olur. Özellikle de Kacchan ve belki Shoto ile biraz boş zamanım olacağından.
"Pekala! Kutlama başlasın," diye sevinçle haykırdım.