(POV: Kai Chisaki)"Bir ziyaretçin var!" Muhafızı ilan etti ve beni zindanımdan çıkardı . Ayaklarıma ve kollarıma yürürken çatırdayan sıkı metal prangalar taktım. Bu hücrede ne kadar kilitli kaldığımı bilmiyordum, muhtemelen en fazla 30 saatti, ama umrumda değil. Çünkü yakında idam edileceğim için böyle bir şey için neden endişeleneyim? Zamanım yakında dolacak. Şu anda olan hiçbir şey umrumda değildi, ama sadece bu yeşil saçlı çocuğun içimde tetiklediği bu sıcaklığı hissetmek istedim, bu benim son isteğimdi.
Görevli, "Yakında biteceksin," dedi ve beni ziyaretçilerin odasındaki bir sandalyeye itti. Bir süre sonra bu çocuk nihayet bana geldi. Adını hatırlamakta zorlandım, görünüşü sadece kafamdaydı. "Merhaba, ben İzuku Midoriya," kapıdan girerken kendini tanıttı ve muhafız tarafından bir sandalyeye oturtuldu. Aramızda sihri engelleyen bir kumaştan yapılmış geniş, şeffaf bir duvar duruyordu. "Izuku ... yani adın buydu," usulca kekeledim. Şaşkınlıkla bana baktı ve "Neden benimle konuşmak istedin?" Diye sordu. Yüzüne baktım ve cevap vermeye karar verdim. "Kulağa çılgınca geldiğini biliyorum, ama ölmeden önce bu sıcaklığı yeniden hissetmek istedim" dedim ona.
"W-heat ... bununla ne demek istiyorsun?" Bana şaşkınlıkla sordu. Bunu ona nasıl açıklayacağımı da bilmiyordum. "Sıcaklık ... o öpücüğün ardından, kalbim aniden o kadar ısındı ki, daha önce hiç böyle bir şey hissetmemiştim," diye devam ettim. İlk başta bana biraz şaşkınlıkla baktı, sonra bunu bana açıkladı. "Bu sıcaklığa aşk denir, Chisaki," o zaman bana gülümsedi. Aşk? Bu daha önce hiç aşkı hissetmediğim anlamına mı geliyor? Evet, bu hissi daha önce yaşadım. Elise ile vedalaştığım gün. Şimdiye kadar beni canavar olarak görmeyen tek kişi oydu. Onu tekrar görmeyi çok isterim. "Aşk ..." Yavaşça fısıldadım ve yere baktım.
"Eri'nin yanında olan bu oyuncak ayı senin miydi?" Birden bana sordu ve onu dışarı çıkardı. Onu gördüğümde, yanaklarımdan gözyaşlarının bile aktığını fark ettiğim anda tüm anılar bana geri geldi. "O, evet. Benim, uzun zaman önce bana çok yakın birinden aldım," dedim sonunda ona. Bu hikayeyi daha önce kimseye anlatmamıştım, bana bu kadar uzun süredir işkence etmesine rağmen, ama umuyordum ki, İzuku'ya anlatırsam, öldükten sonra aklında kalırım.
"Elise, benim en iyi arkadaşımdı. Beni canavar olarak görmeyen tek kişi oydu, ama o gün ..." ve böylece ona her şeyi anlattımIzuku bu hikayeye bile ağladı. Annemle babamın bana nasıl davrandığını anlattığımda oldukça şok oldu. "Kai, yaşamak zorunda kaldığın şey için çok üzgünüm, gerçekten başka kimseyi istemiyorum. Bence, ikinci bir şansı hak ediyorsun," dedi ve camın önünde durdu. "Bu sıcaklığı yeniden hissetmeni istiyorum," dedi ve başını ona yasladı. Muhafız beni tekrar öpebilsin diye beni İzuku'nun yanına götürdü. Dudaklarımıza dokunduğumda, sıcaklık tekrar bedenimi aştı. Muhtemelen bunu son kez hissedeceğim ama bu güzel duyguyu mezarıma götürmekten mutluluk duyuyorum. Midemde 1.000 kelebek varmış gibi hissettim.
"Çok teşekkür ederim Izuku", daha sonra kendisine teşekkür ettim ve aniden bana döndüğünde hücreme geri getirilmesi gerekiyordu. "Seni asla unutmayacağım Kai", sonunda bana veda etti. Ben de seni asla unutmayacağım Izuku Midoriya. Gardiyanlar beni odadan dışarı sürüklemeden önce "Lütfen Eri'ye iyi bak," diye sordum. Bu veda gerçekten düşündüğümden daha fazla acıttı, ama en azından sefil hayatımda bana dünyanın en güzel hissini hissettiren biriyle tanıştım. Aşk.
(Bakış Açısı: Izuku Midoriya)
Hapishane ziyaretimden döndükten sonra, önce kendime birkaç dakikaya ihtiyacım vardı. Kai'nin söylediği şeyler beni asla bırakmadı. O kadar çok kötü şey yaptı ama ben hala ölümü hak etmediğine inanıyorum. Bunun olmasını önlemek için yapabileceğim hiçbir şey yok mu? Belki başka bir olasılık daha vardı ve hemen birini düşündüm. "Sen Kacchan, Kirishima'nın hala şehirde olup olmadığını biliyor musun?" Bize yemek pişirmek üzere olan sarışına sordum. "Evet, sanırım öyle, pazara gitmek istedi" dedi. "Tamam, teşekkürler Kacchan," Ona teşekkür ettim ve yanağından veda ettim. "Yemeğe gelene kadar vay halinize, dönmeyin," diye homurdandı.
"Kirishima? Burada mısın?" Meydanın karşısında yüksek sesle seslendim ama ondan hiçbir iz yoktu. Sonunda sebze standında kızıl saçlı bir adam bulana kadar. "Kirishima?" Diye sordum kafam karıştı ve onu hafifçe dürttü. "İzuku? Burada ne yapıyorsun?", Beni selamladı ve elini verdi. "Seni arıyorum çünkü gerçekten sana bir şey sormak istedim," dedim ve onunla küçük bir ara sokakta sessiz bir yere gittim. "Öyleyse söyle bana, bana ne sormak istedin?", Bana merakla baktı, bir kez yudumladım ve sonra sordum: "Bir infazı nasıl durdurabilirsin?" Dedim.
"Bir infaz mı? Bu Chisaki yüzünden mi?" Diye sordu. Sadece başımı salladım "Bunu durdurmanın bir yolu var mı?" Ona yalvararak baktım. "Eh, bu bağlıdır, çünkü ben sadece ejderha krallığını yönetiyorum, ne yazık ki ellerim bağlı, yapabileceğiniz en iyi şey Phoenix Harbor yasalarını öğrenmek. Dürüst olmak gerekirse ölüm cezasına karşıyım çünkü bu değil hiç erkek "dedi. Bilgi vermek? Yapılacak en iyi şey kütüphaneye gitmek. "Ah evet, bir şey daha var, belki belli bir Elise Claire bulabilirsin. Yıllar önce buranın güneyindeki küçük bir köyde yaşıyordu," diye sordum ona.
"Bu sorun olmamalı, ejderha krallığında geniş bir arşivimiz var",
. "Tamam, teşekkür ederim, sana güveniyorum Kirishima," dedim teşekkür ederim ve kütüphaneye gittim. Elbette orada bilgi olmalı, ama hayal kırıklığına uğradım. Yasayla ilgili bir kitapta sadece "Bir infaz ancak özel durumlarda, idam edilecek kişiden masum olduğu kanıtlanırsa, kişi küçükse veya hamile ise engellenebilir" deniyordu. Yani her şeye rağmen onu kurtarma şansı yok gibi görünüyor? Tamamen üzgün bir şekilde Kacchan ve Shoto'ya döndüm.Kai'nin infazı üç gün içinde gerçekleşecek, şimdi tek yapabildiğim son günlerini onun için güzel geçirmekti.