"Eri"

52 4 1
                                    

(POV: Izuku Midoriya)

"İçinde sihri yok edebilecek şeyler var, değil mi?" Diye sordu adamın yüzüne bakarak aniden paniğe kapıldı. "Sen ... Chisaki'nin boya dükkanlarından birisin, değil mi?" Daha fazla sordu. Kacchan bunu nasıl elde etti? Doktor elinden kurtulmaya çalıştı.
"Bu hiç doğru değil!" Diye direndi ama Kacchan onu bırakmayı düşünmedi bile. "Izuku ... kaç!" Dedi sarışın ve gözlerimin derinliklerine baktı. "Ama Kacc-" Daha sonra sözüm kesildi.

"Kaç dedim!" Diye ısrar etti. Shoto yataktan kalkmama yardım etti ve sonra kaçmama yardım etti. Doktor, Kacchan'ın kollarından kurtulmaya çalışarak öfkeyle bize baktı. "Izuku, bunca zamandır bir şeylerin ters gittiğini hissettim," Shoto nihayet bir yere amaçsızca koşarken itiraf etti. "Doktorun Chisaki gibi göründüğünü söyledi," diye mırıldandım. Belki benim yeteneğimi de hedef alıyor, bu madde muhtemelen onu yok etmeli.

"Aslında nereye gidiyoruz?" Diye sordum, şaşırdım ve daha uzun olana sorgulayarak baktım. Shoto, "Güvenli bir yerde, umarım Bakugo bunu tek başına yapabilir" dedi. Özel bir yeteneğe sahip olmanın bu kadar tehlikeli olacağını hiç beklemiyordum. Şu anda gerçekten her yerde tetikte olmalıydım, çünkü aşk auram daha da iyi bilinirse, artık hiçbir yerde güvende olamayacağım. Shoto küçük bir süpürge dolabı buldu ve beni içine çekti. "İyi misin Izuku?" Endişeyle sordu sadece başımı salladım.

"Evet, ama biraz yorgun hissediyorum" dedim esneyerek. Shoto elimi tuttu ve beni yanağımdan öptü. "Aşk büyüsüm yok, ama belki bu öpücük hala sana biraz güç veriyor," dedi, bunun üzerine kızardım. Shoto çok sevimli olabilir. "V-çok teşekkür ederim, bana çok yardımcı oldu," diye mutlu bir şekilde sırıttım. İkimiz de el ele tutuştuk ve olabildiğince sessiz olmaya çalıştık. Biraz titreyerek, "Belki profesyonel maceralardan birine haber vermek daha uygun olurdu," dedim. Shoto elini çenemin altına koydu ve gözlerimin içine baktı. "Böyle bir durumda ilk başta kimseye güvenemezsiniz, bu hastanede başka Chisaki kamuflajı olup olmadığını bilmiyoruz," diye rahatlatmak istedi.

"Hepsi benim suçlama yeteneğim ..." dedim ona yapışarak. Nazik kollarını etrafıma nasıl sardığını hissettim. "Hayır, bu herhangi birimizin başına gelebilirdi. Belirli sihirli güçlerin peşinde olan insanlar her zaman var olmuştur," Shoto beni suçlu vicdanımdan vazgeçirmeye çalıştı. “Beni neşelendirmeye çalıştığınız için teşekkürler” diye teşekkür ettim. "Bunun için teşekkür etmenize gerek yok, bu söylemeye gerek yok" dedi ve bana bir öpücük daha verdi. Korkum biraz azaldı ve dizlerim titremeyi bıraktı.

"Shoto ... Seni seviyorum" dedim ona daha sıkı sarılırken. "Ben de İzuku," diye cevapladı, beni bir daha asla bırakmayacağı izlenimini vererek. Aniden biri yüksek sesle kapımızı tekmeledi, ilk başta panikledim çünkü bu doktor sandım. "Hey siz ikiniz, bensiz sevişiyor musunuz?" Diye homurdandı Kacchan. "Kacchan, iyi olmana çok sevindim!" Rahatlayarak bağırdım ve ona kollarıma sarıldım. "Adama gösterdim, ürkütücü görünüyordu ama çok zayıftı" diye ikimize de açıkladı. O kadar çok umut ettim ki sonunda bitti ve sonunda Eri'yi görebildik.

"Teşekkürler Kacchan," dedim boynunun arkasını kazarak. Sarışın, "Aslında Chisaki'ye aitti, araştırma sonuçlarını uzun süredir çalmayı ve sihri söndürebilen ilacı kendi haline getirmeyi planlıyordu" diye açıkladı sarışın. Yani Chisaki'nin bu saldırı ile hiçbir ilgisi yok. Neden bu kadar rahatladım? "Tutuklandı mı?" Shoto sarışın sordu.


"Evet, Aizawa kısa bir süre sonra geldi ve onu götürdü," dedi Kacchan. Kendimizi süpürge dolabından kurtardık ve Kacchan'ın Aizawa'nın bizi bekleyeceğini söylediği giriş alanına yürüdük. "İyi iş adamları, Chisaki yenilebilir ve kızlar kurtarılabilir", eylemlerimiz için bizi övdü. "Bunu duyduğuma sevindim, şimdi nasıl?" Diye sordum. "Şoktaydı, bu yüzden önce dinlenmek zorunda kaldı, ama bildiğim kadarıyla kendini yeniden daha iyi hissediyor," diye açıkladı bize. Sonunda onu ziyaret etmek için sabırsızlanıyordum.

"Söyleyin bana Aizawa-Sensei, Sör Nighteye'ın başaramadığı doğru mu?" Tekrar sormak istedim çünkü doktorun sadece beni zayıflatmak için bize yalan söylediğinden emin değildim. "Maalesef doğru. Yaralarına yenik düştü," sonra bize itiraf etmek zorunda kaldı. İçimdeki suçluluk duyguları hala oradaydı. "Lütfen kendinizi suçlamayın, bu dünyadaki hiçbir şifa büyüsü başka bir şey yapamazdı," dedi Aizawa ve elini omzuma koydu.

"Şimdi önemli olan, Eri'nin kederinden kurtulması, çünkü çok uzun süre dayanması gerekiyordu," dedi. Neler yaşamak zorunda olduğunu hayal etmeyi bile sevmiyorum. "Hadi İzuku, onu ziyaret edelim" dedi Kacchan elimi tutarak. İkisi kesinlikle kendimi suçlamayı bırakıp ileriye bakmamı istedi. Onlarla gitmeden önce bir şey daha bilmek istedim: "Sensei, Chisaki'nin ölüm cezası aldığı da doğru mu?" Diye sordum. Aizawa bana "Evet, infazı üç gün içinde. Ama size onun bitmeden onunla tekrar konuşmak istediğini söylemeliyim," dedi.

Onunla kesinlikle tekrar konuşacağım. Sonuçta, neden bugün olduğu gibi olduğunu bilmek istedim. Birlikte Eri'nin odasına gittik, orada hemen tanıdık bir yüz gördük. "Hey Midoriya! Üçünüz iyi olduğunuz için mutluyum. Size neler olduğunu gördüm," Mirio Togata içeri girdiğimizde bize gülümsedi. "Togata-Senpai, iyisin!", Mutluydum ve önce onu kollarıma aldım. "Sen ... Izuku Midoriya'sın ... değil mi?" Diye sordu Küçük Eri bana.

“Evet öyleyim!” Dedim ve elini sıkmak istedim, bunun üzerine hemen yüzünü buruşturdu. "Üzgünüm, sizi korkutmak istemedim," Ondan hemen özür diledim. Bana döndü ve aniden ağlamaya başladı. "Benim yüzümden pek çok insan yaralandı ..." diye haykırdı. Yavaşça ve nazikçe onu sakinleştirmek için başını okşadım. "Hayır, bu doğru değil! Hepimiz iyi olduğuna sevindik," Onu biraz neşelendirmek istedim. Başucundaki küçük bir kumaş tavşanın yattığını gördüm.

"Togata sana mı verdi?" Diye sordum bunun üzerine başını salladı. "O ... Kai'den ..." dedi bize. Doldurulmuş hayvana daha yakından baktığımda, üzerinde bir isim olduğunu fark ettim. "Elise ..." Sessizce okudum. Eri sonra bize "O ... onunla ilgilenmem gerektiğini çünkü onun için önemli olduğunu söyledi," dedi. Görünüşe göre bu tavşanın Kai ile bir ilgisi var. Bu Elise kimdi? Belki sevdiği bir kadın? Ya da bir kız arkadaş?

Sohbetimiz sırasında ona kesinlikle soracağım.

bir öpücük (Dekubowl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin