POV: Izuku Midoriya)"Ölmek istemiyorsan kızı hemen bırak!" dedi adam oldukça kasvetli bir sesle.
"Asla! Bana ne pahasına olursa olsun seni koruyacağım" uyarısına cevap verdim. Ufaklık çok korkmuş görünüyordu ve her yeri titriyordu. "Artık benim yüzümden insanların ölmesini istemiyorum ..." sonunda ağlamaya başladı. "Her şey yoluna girecek. Adın ne söyle bana?" Ona sordum.
"E ... Eri ..." bana adını söyledi. Adam bizi defalarca "Siz cahil çocuklar bunu anlayamazsınız, bu çocuk tehlikeli" diye uyardı."Kızı rahat bırak, yoksa kavga etmemiz gerekecek!" Shoto onu tehdit etti ve kılıcını çıkardı. "Öyle olsun!" dedi adam ve sonunda kendini gösterdi. Gaga şeklinde bir maske ve zeytin yeşili bir ceket giyiyordu ve ayrıca kısa bir süre sonra çıkardığı ellerinde beyaz eldivenler vardı. "Shoto, Kacchan dikkat et. Ne yapabileceğini bilmiyoruz," ikisini uyardım ve sonra oldu. Adam yere dokundu, bunun üzerine önce çöktü, sonra deforme oldu.
Kız ağlamaya başladı ve bana daha da sıkı sarıldı. Güçlerini artırmak için Kacchan ve Shoto'ya ağızdan bir öpücük verdim. "Bu ne olacak? Ben nihayet seni yok etmeden önce birbirinize veda etmek ister misiniz?" gizemli kötü adam merak etti. Shoto, başlangıçta bizi bu tehlikeli yetenekten koruyan buzdan bir duvar oluşturdu. "Hala yapabiliyorken buradan çıkmalıyız," dedi Kacchan ve bir plan yaptı.
Bu adamın tam olarak neden çıldırdığına dair hiçbir fikrim yoktu, ama benim için bir şey açıktı, kesinlikle Eri ile bir ilgisi vardı. "Maskeli bu adam kim? Onu tanıyor musun?" Ona hayretle sordum. Sadece başını salladı ama kendisinden kesin bir cevap vermedi. Eri tamamen şoktaydı ve gözle görülür bir şekilde bu durumdan bunalmıştı. "Önemli değil. Seni ondan koruyacağız," söz verdim ve ona gülümsedim. "ERİ BANA GERİ DÖN!" küçük olana emretti bunun üzerine gözyaşları yine aktı. Bu adamın yeteneği gerçekten çok güçlüydü, benim gücümle güçlenmesine rağmen Shoto'nun buz duvarını birkaç saniye içinde yıkabilirdi.
Katsuki maskeli adama bir patlamayla saldırmaya çalıştı ama çok hızlıydı. Bir şey açıktı, bu adam hiç iyi değil. Kacchan ve Shoto, ilk etapta başardıkları saldırılarını püskürtmek için mümkün olan her şeyi denediler. Kötü adam stratejisini değiştirene kadar. Yoldan geçen kişiye doğru yavaşça yürüdü, elini ona uzattı ve sitemle Eri'ye baktı. "Geri dön ... Senin yüzünden başka birinin ölmesini istemiyorsan," diye tehdit etti, bunun üzerine küçük kız fikrini değiştirdi.
"DUR! Sana geri döneceğim, ama lütfen artık kimseyi incitme" diye bağırdı ve kollarımdan kurtuldu. "Eri-chan bekle! Size yardımcı olabiliriz" Onu durdurmak istedim ama beni dinlemedi. Tek kelime etmeden bu canavarın kollarına koştu. Kızın vicdanına "Eri'yi her zaman hatırlayın, kendinize zarar vermek her zaman başkalarını incitmekten daha iyidir," dedi ve sonra bir binanın arkasında gözden kayboldu. "Hadi çocuklar! Onların peşinden gitmeliyiz!" Shoto beni tuttuğunda aradım ve koşmak üzereydim.
"Bu nedir? Bırak beni! Ona yardım etmeliyiz!" Kıpır kıpır oldum ve kendimi onun elinden kurtarmaya çalıştım. "Bu adama bir tane verip kızı serbest bırakmayı çok isterim. Ama şimdi peşlerinden gidersek. Kesinlikle bizi öldürecek! Ne yaparsak yapalım, her an ona geri dönmesi için onu manipüle etti." Shoto söyledi. Sözlerinde bir şeyler vardı, ama Eri'ye büyük olasılıkla kötü muamele ettiğini bilerek öylece durup duramıyorum.
"Bunu söylemekten nefret ediyorum, ama Shoto haklı. Şimdi devreye girersek zafer şansımız yok. Bizi öldürür ve sonra yeraltına iner. Yapabileceğimiz en iyi şey yetişkin yardımı aramaktır," Her zamanki gibi bir şey yapıyorum. Kacchan'ın ağzından duymak beni çok şaşırttı. Sakinleşmeye ve tüm durumla başa çıkmaya çalıştım. Masum bir kız, göz kapağını kırpmadan bizi öldürecek son derece tehlikeli bir büyüye sahip bir psikopat tarafından tutuluyor. "Şehir merkezinde güçlü ve deneyimli insanlarla dolu bir macera loncası var. Ne yapacaklarını kesinlikle biliyorlar," diyen Shoto, bize haritada bir nokta gösterdi.
"Şimdi gidersek hava kararmadan başarabiliriz" dedim kalkarak. Üçümüz şimdi Eri için güçlü olmalıydık, onun için ne kadar korkunç olabileceğini hayal etmek istemiyorum. Birlikte loncaya doğru yol aldık, normal bir ticari bina gibi görünüyordu ama içeri girdiğinizde. Her türden kahramanı ve efsanevi yaratıkları gördünüz. Resepsiyona koştuk ve sonra bir kahramanla konuşmak istedik, durumu resepsiyondaki kadına anlattığımızda hemen onunla gelmemizi istedi. Görünüşe göre, adam uzun süre cezalandırıldıktan sonra.
Bizi masasında gözlüklü ve çok şık bir takımın oturduğu küçük bir ofise götürdü."İyi akşamlar. Benim adım Sör Nighteye. Bu örgütün başıyım" diye kendini tanıttı. İlk bakışta çok katı ve ciddi görünüyordu. "İyi akşamlar sevgili efendim. Benim adım Izuku Midoriya, bunlar ortaklarım Katsuki Bakugo ve Shoto Todoroki. Biz ..." Ben konuşmadan önce konuştu. "Chisaki ile bir karşılaşma yaşadın, değil mi?" bize sordu. "Chi .. Chisaki?" Şaşkınlıkla cevap verdim çünkü daha önce bu ismi hiç duymamıştım. Nighteye, "O, liman bölgesinde dolaşan bir Mafya örgütünün lideri. Çok sayıda çarpık işin içindesiniz," dedi. Yani haklıydım, adam tehlikeli bir kötü adamdı.
Shoto, "Yanında küçük bir kızı vardı. Bu çocukla ilişkisinin ne olduğunu bilmiyorum, ama kesinlikle onunla fazla yakınlaşmamızı istemedi," dedi. "Onu iki aydır araştırıyoruz. Uzun zamandır burada çok kafa karıştırıcı olaylar yaşanıyor. Bir soygun durumunda, binadaki herkes iz bırakmadan kayboldu. Sanki ortadan kaybolmuşlar gibi. Ben gittim eminim bu Chisaki'nin eşi benzeri görülmemiş bir büyüsü var "diye bildirdi. Bu hikayeler gerçekten korkutucuydu, Eri ona gönüllü olarak geri dönmeseydi bize ne yapardı kim bilirdi. Hayal bile etmek istemedim.
"Yapabileceğimiz bir şey yok mu?" Adama sordum. "Evet, bir şeyler yapabilirsiniz. Uzun zamandır organizasyonuna baskın yapmayı planlıyorum. Sizin gibi güçlü kahramanlar kullanabilirdik, loncamın en iyi öğrencileriyle birlikte çalışacaksınız. Mirio, Tamaki, Nejire!" odaya üç kişiyi çağırdı. Bir süre sonra arka arkaya içeri girdiler. Sarı saçlı uzun boylu bir çocuk, uzun mavi saçlı oldukça minyon bir kız ve saklanmayı tercih eden çok utangaç bir oğlan vardı.
"İyi akşamlar, benim adım Mirio Togata ve sen kimsin?" sarışın çocuk bize sordu. Çok girişken görünüyordu. "Ben Izuku Midoriya, oradaki Shoto Todoroki ve sarışın adam Kacc- um Katsuki Bakugo," Kendimizi tanıttım. "Shoto Todoroki? Endeavour'un oğlu mu?" kız şaşkınlıkla sordu ve bize doğru koştu. "Evet. Babam Endeavor," Shoto isteksizce kabul etti. İkisi arasındaki ilişkinin neden bu kadar gergin, ama hepsi iyi bir zamanda olmasıyla gerçekten ilgilenirim.
Şimdilik ilk önceliğimiz Eri'yi korumak.