??Sigaramdan bir nefes daha çekerken önümden geçen batılılıya kafa selamı verdim.
"Ooo batılılı yoktun bu sıralar etrafta ,geçen kavgada göremedim seni,hayırdır sen kaçırmazdın."
Gelip yanıma oturdu sonrada sigara paketinden birisini alıp ağzına götürdü ve baba yadigarı çakmağıyla ucunu yaıp derin bir nefes aldı.
"Doğru,geçen kavgada yoktum bizim memlekete mardine gittiydik annemle anneannem hastalanmış."
"Geçmiş olsun batılılı ,önemli bişey yoktur inşaallah."
kafadını sağa sola sallayıp sigaradan bir nefes daha alıp verdi.
"Neyse kardeşim hayriye sultan beni bekler ,haa bu arada çarşamba karşı mahallelilerle halısaha maçı var herzamanki yerde.Herkese haber sal katılcaklarıda bana söyleyiver."
Ayağa kalkıp sigara izmaritini ayağımın ucuyla ezdim.
"Tamam kara mahalleye haber salarım,hayriye teyzeyede selam söyle"kafamla tamam der gibi sallayıp
"Aleykümselam sende fatma ablaya söyle haydi kalın sağlıcakla"
Yolun üstünde bakkala uğrayıp ekmekle sigara alıp çıktım .
Kapıyı anahtarla açıp hayriye teyzeye seslendim
"Hayriye sultan batılının sana selamı var."
Direk banyoya uğrayıp elimi yüzümü yıkadım.Havluyla yüzümü silip elimi silecekken hayriye teyzeyi elinde bir zarfla önümde dururken görüp duraksadım.
"Kara biri sana mektup bırakmış,kapının önünde buldum"
Ellerimi silip havluyu yetine astım.Hayriye teyzenin elindeki zarfı aldım...siyah zarfı.Yanlız zarfda havalı haa,şekilli şüküllü
"Hayır olsun sultanım."
Elini yanağıma koyup okşadı sonra mutfakta ocaktaki yemeğe bakmaya gitti.
Elimdeki zarfla solano gidip tekli kanapeye oturdum ve zarfı incelemeye başladım.Kırmızı mührü söküp içindekileri önümdeki masaya döktüm.Bir mektup ve arkası dönük bir sürü fotoğraf...
Bir tane fotoğraf alıp önüne baktım.O sırada içeri hayriye teyze girdi.
"Neymiş o elindekiler."
Fotoğrafı hava kaldırıp
"Bunlar hayriye teyziye,diğerlerine bakmadım ama bu fotoğraf benim çoçukluğum...
...
Nasılsınız??
🖤🖤🖤