11

3.9K 213 20
                                    



"Emir naber?"

"İyi dördüz senden naber."

"Allah iyilik versin bende iyi.Demir naber."

"İyidir senden naber."

"Çok şükür iyi.Efe sen nasılsın kardeşim."

"İyi ege senden."

"Yalan söyleme be çaktırmamaya çalışıyon ama ben anladım.Ayağın daha kötüye mi gidiyo söylede seni burdan revire götürsünler ya da dur."

diyip oturduğum yerden kalkıp parmaklıklara yaslanarak polis memurunu çağırdım.

"Abi bak hele buraya benim kardeşimin ayağı kötüye gidiyo onu bir revire götürüverin.Hem sen yeni mezun oldun sanırım tanıyamadım seni.Rıfat amirim yok mu?"

Genç bi şeydi karşımdaki polis memuru.Herneyse...

Efeyi alıp revire götürdüler bende kalktığım yere geri oturdum.

"Batılılı nasılsın sağlığın yerindedir inşallah."

"YETER,7inci turu atıyosun yeter.Bak hepimiz iyiyiz sağlığımız yerinde sende iyisin,yeter artık sus."

Okey bundan sonra beni konuşturabilene aşk olsun.Demirin kükremesinden sonra omuz silktim sadece.

"Abi neden susturdun bidaha konuşmaz unutmadığı sürece."

Konuşan bizim mahalleden poyraz hatta sınıf arkadaşımdı.Sadece önemsiz bir bilgi.Herneyse...

"Bende zaten susması için söyledim susmasını konuşması için değil."

Elimi dudaklarıma götürüp sus yaptım herkese çünkü mahalledekiler konuşmaya başlıyacaktı.

Nezarethaneye polis memuru yanındada beş altı tane kadın getirip karşıdaki yerin içine soktular.

Saçlar peruk yüzünde on kilo makyaj...tövbe estağfirullah

"yarın akşam boşmusun tatlım?"

Kimle konuşuyo bu kadının suratına baktım.Bana bakıyo.Yok ya etrafa bakıyodur.Etrafıma bakıp tekrar kadına baktım.

"Tatlım neden etrafına bakıyodun sana diyorum,yarın akşam boş musun hem benden olsun seni kaçıramam."

Bu sırada içeri efe gelmişti.Ayağına sargı sarmışlardı.Bende yanımdaki demir'e dönerek aklımdaki ama bir o kadar saçma soruyu sordum.

"Bu kadın bana sex mi teklif etti şimdi anlamadım."

Sırıtarak kafasını olumlu anlamda salladı.

Amına koyayım bir sex teklifi almadığım kalmıştı oda oldu.Artık rahat ölebilirim.Hem kopyam demir var ona söyleseydi keşke yaa.

Yada yok onada söylemesin.Hay sıçayım yaa.

"Abla hem boş değilim hemde lezbiyen diyilim.Yaşımda küçük benim.Hem ben kızım kız o iş olmaz."

Yanındaki abla konuşmaya başladı.

"Onu beğenmediysen ben varım şekerim.Hem kızsan erkeklerin orda ne işin olurdu?"

Birdik ikiye çıktık demek istiyon sen şimdi.Naneyi hindi yidin mi sen hiç naneyi...Yanımdaki dangalaklan hepsi anırmaya başladı bir tek efe gülmüyodu.

Sanırım bınlar neden anırıyo onu anlamaya çalışıyodu ama gülmüyodu.Gidip anlından öptüm geri yerime geçtim.Demirle emir mızmızlanmaya başladı.Banane aga gülmeseydin.

Kavgadan sonra direk buraya atmışlardı bizi bide demirle görünüşümüz ve adımın ege olması ,kavgadada yer almam beni erkek sanmalarına yetmiş birde artmıştı.

"Valla bak kızım ben olmaz o iş."

"Koz senden bir tane daha varmış ya erkeksin işte belli."

Ananınki bacım ananınki...

"Aynen erkeğim ben bulaşmayın bana zaten buraya da adam öldürmekten soktular birazdan savcının önüne çıkartıcaklar beni."

Şimdi yalın abim savcı olduğuna göre evde karşı karşıya illaki gelicez o yüzden yalan söylemiş olmam ama adam öldürmekte şakaydı yalan değil.😊

"Kız bulaşmayın şuna belliki doğru söylüyo,bize adam mı yok bee."

Bak en başta oturan abla şimdi seni gözüm tuttu.

"Yalnız şu yanındaki kumral da iyiymiş ha."

Yanımdaki kumrala baktım.Emirmiş prkte önemli de-Emir'miymiş.Abla gözümden meteor hızında düştün yalnız.

"Evli o evli karısına yan gözle bakmaz bilirim ben benim yengem olur karısı.Hem size burdan iş çıkmaz başka kapıya."

Çattıl yemin ediyom yaa.

Alp abim nezarethaneye giriş yaptı.Evet onu çağırmıştık.Yaşımıza en yakın o olduğu için bizi anlar diye off ne biliyim ben yaa.

Hep beraber karakoldan çıktık.Buda dördüzlerle ilk nezarethane anım olmuştu.Süper,mükemmel,müthiş

Yanlız o neydi ya?Kadınların bana şey teklif etmesi.iyğyyy kendimden soğudum ama çok komikti.Puhahahah

Arabaya doğru giderken ben kahkaha atmaya başladım.Bizimkinlerde neden attığımı anlayınca onlarda gülmeye başladı bir tek alp abim olaya fransız kalmış bize bakmaya başladı.

Emir hemen atladı konuşmaya.
"Abi içerdeki kadınlar egeye şey teklif etti.Anlarsınya 'akşam boşsan bana gel' falan."

Alp abime konuyu tamamen anlatınca hep beraber tekrar gülmeye başlamıştık.

Evin önüne geldiğimizde alp abim kapıyı çaldı ve hemen anında açıldı.Jet misin be mübarek.

Annem hemen önündeki efeye sarılmaya başladı.'Noldu size yavrum,neden yaptınız'gibi şeylerde söylemişti.

Canım ailem üçüzlerle ilgilenmeye devam edince bana da odama pardon misafir odasına gitmek düştü.

Sanırım kendimi baya bir kandırmıştım.Şimdi gerçeklere dönme zamanı sanırım...

...

???

KARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin