20

3.4K 246 101
                                    


Biriniz panoya yazmış 30K olmuşsun diye...

Öncelikle hepinize teşekkür ederim.

İnşallah kitabım güzel gidiyodurda eğlenerek okuyorsunuzdur.

🥳🥳🥳🥳 🥳🥳🥳🥳
🥳 🥳 🥳
🥳🥳🥳🥳 🥳 🥳 K
🥳 🥳 🥳
🥳🥳🥳🥳 🥳🥳🥳🥳

...

Demir paçayı kurtarcem diye kendi paçamı az daha dibe batırıyodum.

Müdür feriha gibi bayılınca bende mikrafonun açık olduğunu unutum okula başlayan,projesini çizen,okulu bulan,okulda okuyan,bu okula çivi çakana bile küfredince bide benim bilmediklerim olarak okulun yarısı bana eşlik etmiş küfrederken bir tezeharuhatlar bir bağırmalar.

Allahtan müdür baygındıda o telaşeden benim bu durumu unutmuşlardı.Yani...Sanırım...İnşallah...

Herneyse...Buda saçma sapan bir durumdu.

Bir tane çoçuk o kargaşada gelip bana teşkilatın numarasını vermişti.Evet evet teşkilatın numarasını ama gerçek mi sahte mi kimse bilmiyo ve açıkçası aramadım.

Herneyse...Şimdilik paçam güvende gözüküyo.

...

Okuldan sonra hepimiz boş boş duruyoduk.Sonra abilerimin hepsi tek tek geldi.Biz de dedik ki neden maç yapmıyoruz.

İşte saha tam karşımdaydı.Güneş insanın derisine ilmek ilmek yakmaktaydı.Saha boş üstünden tezekler yuvarlanıyordu ve arkada şu ses:

dınndıdınn dıdıdıdıdıdı dındıdın

daha fazla saçmamalıyım.

beş abim ve dördüzler olarak biz toplam dokuz kişiydik ve eksiktik.

Bizde bu eksikliği anasının avradı kadar olan boş boş dolanan kuzenlerimize haber verdik.

Dokuz kişiyle eksiktik ama şimdi sahaya bakınca hayymaşallah anam hayy...

Gelenleri şöyle anlatmak gerekirse amcalarımın üçüncü,dördüncü ve beşinci çoçukları burdaydı.

Aras,ayaz,arat,yamaç,yankı,fırat,deniz,emre,meriç,giray,bartu,can ve cem ikizler

Bunlar toplam 13 kişiler.

Biz 9 onlar 13 toplam 22...

Aaa nerden bildiniz yirmi iki olduğunu...

Aslında Akın ve Adar abiler dışında hepsi vardı ama ben oyniyacakları söyledim.

Şimdi farkettimde adnan amcanın ve bihter yengenin sıralamaya göre 4 çoçukları var.

1-Akın
2-Giray
3-Bartu
4-Can ve Cem

Ama beş tane çoçukları var...

Herneyse yaa bizene ki...Allah Allah ya

"Ben demirle karanın aynı takımda olmasını istiyorum."

Bu konuşan yankı abi yani ikinci amcamın dördüncü oğluydu.

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

"Bencede"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin