15

3.4K 203 15
                                    


Biriniz ponçik yanaklı yazar yazmış yorumlarda acayip kahkaha attım.

Nerden biliyon kız yanaklarımın ponçik olduğunu asıl senin ponçik nxkendbks

...

İsmini daha ilk defa duyduğum bir abim daha varmış.Hahaha Ne mutlu bana...

Ananı skm inşallah başka biri süpriz yumurtadan çıkar gibi çıkmaz.

Derslerin nasıl geçtiğini bile anlamadım.Şuan dördüzler olarak arabaya bindik eve gidiyoruz.

Biri büyük biri küçük iki ekmek ald-hatlar karıştı eve gidiyoruz dedikten sonra pardon geri kendi sinyalime dönüyorum.

"Evet gençler,ablanıza  şu süpriz yumurta yılmaz berk abinizi açıklayın."

Alt tarafı süpriz yumurtacık yılmazcık dedim yahu bu kadar abartmayın.Ne bu bakışlar yiğitlerim.

"Ablanıza derken."

Hee bunlar oraya takılmış.

"Ne var be zaten heryerde erkek gibiyim,göbek bağım birleşik olanlarla bali kız gibi oliyim."

Gülümsemeye başladılar.Dördüzler arasında en şanssız emir bu arada.Neden derseniz.Bizim iki yanağımızdada gamze var onun tek yanağında yazııkk.Ne kadar üzüldüm bilemessiniz.

"Ulan emir bahsız bedevi misin kardeşim ne bu şanssızlık."

Emir'in gülen yüzü yavaş yavaş soldu bana bakarak.

"Neden öyle dedin ki şimdi dördüzcüm hıı."

Şen şirin mi olşen şen.Seni gidi seni büyüde gel aslanım.

"Şimdi Allah var hepimiz birbirimize benziyoruz.Ben ve demir kopyayız zaten de neyse konumuz bu değil.Annemle babam seni daha az seviyo bence yazık olmasın diye tek gamze vermişler."

Emir hariç hepimiz anırmaya başladık evet anırmak.Yazık emir kollarını çiçek yapmış bide dudağını büzmüş camdan dışarıya bakmaya başlamıştı.

Küstü sanırım tam emin değilim.Burda bir espri yapardımda kusmayın diye susuyorum.Neyse...

"Tamam lan tamam en şirinimiz,tatlımız,ponçik yanaklımız sensin."diyip emire koala gibi yapıştım.Şerefsiz emir öpücüğü haketti.İki yanağınada öpücük kondurdum şöyle en sertinden.

Karşı koltuğa baktığımda geri kalan ikisi gülmeyi kesip emir gibi yapmışlardı.

Kıskandılar sanırım bundan eminim.Yada deği-Ihım ıhım bu espiri çok kötü yapmıycam.

"Gelin lan şöyle ilk dördüz sarılmamızı yapalım."

Hepimiz kollarımızı birbirine doladık.Emir saçma bir soru soracak gibi.Evet seni bekliyoruz emir...

"Şu ikizlerde falan sarılınca tamamlanmış hissediyolarmış siz hissettiniz mi?"

Al saçma saçma sorular.Hepimiz kafasını hayır anlamında sallayınca bağırmaya başladı.Korkudan kendimi geriye attım.

"LAN YOKSA BİZDEN BİR TANE DAHA MI VAR?"

...

Bugünün üçünçü bölümü ama azve dolu dolu bir bölümdü bana göre...

Ben bölümleri kafamda tasarlayıp atmıyorum o an aklıma ne gelirse onu yazıyorum yani ruh halime bakıyo

Kitabı yazmaya başlayalı üç yada dört gün oldu ve şuan 15. bölümü atıyorum.

???

Selametle

KARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin