3

7.1K 329 19
                                    

"Selamınaleyküm rıfat amca"

"Oo kara hoşgeldin aleykümselam ,hayırdır seninkinler nerde?"

Ee adam alıştı hep kavgadan kavgaya şimdi sorguluyo.Ah ahh adamın işi bizimle ilerledi resmen daha gencecikti ilk gördüğümde şimdi saçı beyazlamış.

"rıfat amca senin geçengün saçın siyahtı sanki yaşlandınmı ne?"

Rıfat amca elini saçında gezdirdi.

"Ee sizinle uğraşıyom diye beyazladı kömür karası şaçlarım bu arada yaşlanmadım daha destur nezarethaneye gürmek istiyo heralde canın "

Aman allah korusun ,aslında olabilir çay falan ısmarlarda neyse

"Rıfat amca ven sana bir adamın ismini vericem bi bakıver sana zahmet kimdir, necidir, ne iş yapar"

Rıfat amca merakla masaya yaklaşıp başını bana doğru eğdi.

"Hayırdır kara seninle kaç yıldır münasibemiz var daha bir defa böyle biley istemedin hep kendin bulurdun bir şeyler,bu seferki başka daha önemli sanırım,hem kırk yılda bir işin düşer banada yapmazmıyım ."

Öyle tabi kırk yılda bir işimiz düşüyo zaten buraya gelme  sebeplerimin hepsi kavga dövüş

"Valla rıfat amca geçen bizim eve mektup geldi benim adıma açtım bir baktım benim küçüklük fotoğraflarım birde mektup,eğer mektupta yazanlar doğruysa vereceğim isim gerçek babammış,babam dediğim adam zenginmiş heralde bir ihaleye mi ne girmiş sonraa beni kaçırmışlar anlarmışsındır zaten neden olduğunu ,mektubu yazanda kaçıranın karısıymış,kadın hasta olunca 'ben bu vicdanla yaşayamam senin ailen bunlar git bul bunları'diye yazmış,işte bende bakalım kim bunlar diye sana geldim."

Rıfat amca beni sakince sonuna kadar dinledi sonrada kafasını salladı.

"Kara söyle bakalım şu ismi bende merak ettim şimdi"

Ben merak etmiyorum ki sadece kim diy-merak etmesem burda olmam heralde saçmalamayalım zaten internetten araştırmayada çalışmadım direk mektubu okuduktan sonra buraya geldim.

"İsmi, Boran Demirkan"

.....

Elimdeki dosyayla karakoldan çıktım. Rıfat abi saolsun araştırı verdi. Bende dosya yapıp vermesini istedim evde otururken incelesem daha iyi olur hem nasıl bir tepki göstereceğimi bilmiyorum .

Mahalleye adım attığımda bizimkiler yanıma grlmeye başladı .Hepsinin suratı bir farklı ,noldu lan bunlara acaba. Ben yürümeye devam edince yanımda yürümeye başladı .

Bir kaç dakika sonra dayanamayıp konuşmaya başladım.

"Hayırdır gençler suratınız bir farklı ne yaptınız yada noldu?"

Hepsi birbirlerine bakmaya başlayınca tempomu yavaşlatıp durdum.

"Hayırdır noluyo,batılılı?topçu?semih? biley söyleyin artık amına koyuyim,Kesin kötü bişey oldu,KONUŞUN BİRİNİZ."

Arif bir adım bana yaklaşıp konuşmaya başladı

"Kara nasıl başlarım bilmiyorum ama başın saolsun "

Niye böyle biley diyo ki kim öldü

"Hayırdır arif kim öldüde benim başım sağ olsun.Allaha şükür ben daha duymadım kim öldü mahalleden birimi?"

Kafasını aşağı yukarı salladı.

"Kardeşim sen dışardayken sizin evden sesler gelmiş ,komşular çıkıp bakmış .Hayriye teyze.... Başın saolsun kara"deyip kafasını eğdi.

Ben,ben mi orada,sokak ortasında ilk önce donup kaldım,sonra,sonra sesler kesilmeye başladı.

.....

Bölüm sonu

?

🙁☹️

KARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin