Selam cingular. Size birkaç tane kitap önerisi yapacağım^^
@IremErdn yazarı olan Siyah Satırlar
@Bervellak yazarı olan ~Sadist Psikopat~ ve Lamblike Kiss okumanızı tavsiye ederim. Yazarları gibi çok güzel hikayelerdir. Bu arada Rukiye beybisi biz seninle hiç küsmedik.
KEYIFLI OKUMALAR^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nereye gidiyorduk şimdi?
-Hey bari şapka ve gözlük alayım. Biliyorsun ben Bomi'yim ünlü Bomi saklanmak şart. Kendimi övmek gibi oldu biraz.
MyungSoo'ya bakıyordum. Filmlerdeki gibi bara götüremez değil mi? MyungSoo'da kötü adam tipi mi var gerizekalı. Ya beni kendi evine götürüp 88 yerimden bıçaklayıp derimi süzüp kanımı içerse? Saçmalama Bomi o böyle birşey yapmaz. Düşüncelere dalmışken durduğumuzu farkettim. Burası çok eski bir yere benziyor. Yanık kokusu ve küller var. Korkutucu bir yer. Normal bir kız olsa çok korkar ve tırsar. Ama ben Bomi'yim. Ayrıca burası çok tanıdık bir yere benziyor. Neresi olabilir burası?
-Burayı hatırladın mı?
-Hayır.
Birden yüzü düştü. Ne dedim ki ben şimdi? Burası benim için çok mu önemli? Ikimizin anısı mı var burda? Saçmalama Bomi bu adam kim sen kimsin. Çok sıkılmaya başlamıştım.
-Artık gitsek mi?
-Gidelim. Seni bırakacağım.
Birden elimden tuttu. Tamam bırakacaksın da elimi tutmandaki amaç ne? Şimdi bunları dışından söyle Bomi! Yapabilirsin. Sen Bomi'sin! Kimi kandırıyorsun ki? Neden bu kadar takıyorsun ki? Sadece elinden tuttu. Sakin ol. MyungSoo birden bana bakmaya başladı. Ne bakıyorsun?
-Geldik.
-Nereye geldik?
-İşine gitmen gerekiyor.
-Ah doğru.
Hemen onun elinden kurtulmaya çalıştım ama bırakmadı. Bu adama kafa atasım var. Birden kendine çekti ve yanağımdan öptü. Ama buna dayanamam işte!
-Sen ne yaptığını sanıyorsun aptal! Insan görünümlü AT!
Elinden hemen kurtuldum ve şirkete doğru yürümeye başladım. Hani tamam yanaktan öpersin de dışarıda niye? Birisi görüp fotoğrafımızı çekse ne olacak? Bunun sorumluluğunu alabilecek mi? Hem niye öpüyor. Ben onun nesiyim de beni öpüyor. Düşüncelerimden hemen kurtuldum. Masamda bir kadın fotoğrafı gördüm. Bu önceden cebimde çıkan fotoğraftı. Arkasında adres var ve yarım saat sonra verilen adreste olmamı istiyor. Gitmelimiyim?En fazla ne olacak ki gitmeliyim. Suho'yu bulup ondan izin istemeliyim. Birden kapı vuruldu. Içeriye Suho girdi. İyi insan lafının üstüne gelirmiş.
-Yönetmenim sizden izin isteyebilirmiyim? Size yemin ediyorum ki evde seneryolarımı ezberlicem.
-Neden istiyorsun Bomi?
-Şey annem hasta onun yanına gideceğim.
Hasta olsa bile o kadının yüzünü görmem.
-Geçmiş olsun çıkabilirsin Bomi.
-Ah Teşekkürler. Peki siz ne için geldiniz?
-Birazdan beraber yemek yiyelim mi? Diyecektim ama senin işin var.
Dedi ve çekti gitti. Ah bütün bunlar arasında bir de Suho'yu takacak değilim. Aslında Suho ve EunJi çok güzel yakışır ama onları sonra hallederim. Şimdi işim onları sevgili yapmak değil.
Toparlanırken içeriye kapıyı tıklatmadan Chorong girdi. Beni görünce yere düştü. Ne? Ben canavar mıyım?
-Bomi ne zaman geldin sen?
-Benim işim var Chorong dönünce anlatırım.
Hemen kendimi şirketten attım. Arabaya bindim ve adresin oraya sürmeye başladım. Anlamıyorum bu beni çagıran kişi kim? Benim cebime o fotoğrafı nasıl koydu? Ah tanrım. En iyisi kafa dağıtmak ve radyo açtım. Tam şu an istediğim şarkı 2NE1 - CRUSH! Kafa dağıtmak için birebir. Adresin yakınlarında indim. Galiba burası Restorant. İçeri girip bir yere oturdum. Beklemeye başladım. Telefonumla uğraşırken karşıma birisinin oturduğunu farkettim. Kafamı kaldırdığımda bunun ikizim Bom olduğunu anladım.
-Selam.
-Senin burda ne işin var???
Mal mal ona bakıyordum. Cidden ne işi var bunun burda. Onunla görüşmeyeli 5 sene olmuştu. Bom'u incelediğimde sadece saç stilimizin farklı olduğunu gördüm. Onun dışında herşeyimiz aynıydı.
-Hemen konuya girmek istiyorum.
Rahat bir tavırla söyledi. Ben sanki seninle sarılıp özlemişim seni kardeşim diyeceğim. Konuşmaya devam etti.
-Bomi seni tam 5 yıldır takip ediyorum ve sen hala o ilk aşkını unutamıyorsun sanırım. Dedi alayla.
Beni 5 yıl takip mi etti? Neden beni takip ediyor? Öksürmeye başladı ve konuşmaya devam etti.
-Bomi sen bilmiyor olabilirsin ama o beni seviyordu.
-Haha çok komik çok güldüm ve eğlendim benden bu kadar.
Tam kalkıp gidecekken beni aldırmadan konuşmaya başladı.
-Sen ilk aşkının adını bile bilmiyorsun ama ben biliyorum Bomi!
Şaşkınca ona baktım. Nerden biliyor adını ? Ben sormadan cevapladı.
-Unutma Bomi. O benim en yakın arkadaşımdı. Taki sen çıkıp arkadaş olalım mı? diyene kadar. Onu ben daha çok tanıyorum yani.
Kahkaha atmaya başladı. Derdi ne bu kızın. Korkmaya başlıyorum.
-Neden beni çağırdın?
Sesim ne kadar güçlü çıksa da korktuğumu anlıyordu. Ya da anlamıyordu. Herneyse.
-Seni özlemişim ikizim. Dedi ve daha çok gülmeye başladı.
Sorduğum soruyu tekrar ettim.
-Neden beni çağırdın?
-Bomi biliyorsun ki biz ikiziz. Ikizler birbirine benzer değil mi kardeşim? Neden lafı uzatıyor ki?
-Lafı uzatmadan söyle!
-Sakin ol. Rollerimizi değiştirelim. 3 hafta. Eğer kabul edersen sana ilk aşkının adını ne işte çalıştığını vs vs vs söyleyeceğim Bomi. Sadece kıyafetlerimizi, saç renk ve stilini değiştirsek yeter Bomi.
Ona baktığımda ciddi oldugunu fark ettim. Cidden mi?
-Ne???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Fanfiction6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.