Anahtarı elime alıp kapıyı açmadan bir kadın kapıyı açtı.
-Hoşgeldiniz Bom Hanım.
Cümlenin başını bile dinlemeden içeriye daldım. Bom gibi olmak istiyorum. Napabilirim ki? Etrafa bakarken bir kadının sesini duydum.-Demek farkettiniz Bom Hanım.
Ona soran gözlerle bakıyorum. Ben neyi farkettim ki?-Evi yeniden düzenledik farkettiniz sanmıştım.
Hiçbir şey demeden odamı göstermesini istedim. Bana mal mal bakarak Bom'un odasını göstermek için yürümeye başladı. Ne var bi anlık hafıza kaybı olarak algılayamazmısın sanki?Odamı yani Bom'un odasının kapısını gösterdi. Ne kadar çok garip bir yer. Odanın renkleri pembe, sarı, yeşil, mavi daha fazla bakamıyacağım. Mide bulandırıcı. Odayı göz kestirdikten sonra Bom'un önceden gönderdiği mesajlara bakmaya başladım. Mesajları okurken biri kapıyı tıklattı. Ben birşey demeden girdi.
-Bom Hanım. Yarın grubunuz, Big Bang ile Japonya'da konseriniz vardı. Hatırlatmamı söylemiştiniz.
Ne o Japonya mı dedi? Japonya'nın havasını koklasam kafa yapar bir hafta sarhoş gezerim, havasını 1 değil 5 değil 6 değil tam 10 kavanoza koyar Kore'ye götürürüm. Durum o kadar vahim...
Ayrıca o ne dedi? Grubum mu var benim? Yani Bom'un grubu mu var? Ben ne kadar şanslı bir insanım ki BIGBANG ile Japonya'da konser vereyim? Ben kimim?
-Peki çıkabilirsin.
Bom'u aramam lazım. Hemen telefonu tuşlamaya başladım.
-Biz ne yapıyoruz? Bu kadar malca bir soru sormak geldi içimden. Evet ben malım.
-İnanırmısın bende sana aynı şeyi söyleyecektim.
Telefondan bağrışma ve Bom'un ağlama sesi geliyordu. EunJi eminim ağda haftası yapmış. Ben acıya alıştım gerçi.-Ben Japonya'ya gidiyorum. Hani Japonya yani. Senin grubunla ve BIGBANG'le gidiyorum.
-Ah onu unuttum. Sesin nasıl güzel mi?
-Biliyormusun Bom. Hep şarkıcı olmak istemiştim.
Gülerek söyledim.-Herneyse grubunun ismi 2NE1. Benim birkaç videolarımı izlesen yeterli.
Telefondan EunJi'nin sesini duydum. Galiba Bom'u çağırıyordu. Yani beni.-Benim kapatmam lazım.
Tam birşey söyleyecekken telefonu kapattı.Salak benim sesim berbat. Nasıl şarkı söylerim ben! Neyse internetten araştırmam lazım şu 2NE1'ı.
Grubun ismi çok garip. En büyüğü benmişim. Yani Bom. Bom şuan ben olduğuma göre grupta en büyük benim. Liderleri CL. Çok garip bir isim. Maknae Minzy ve diğer üye Dara. Ah çok karışık. Allah'tan EXO gibi 12 kişilik grup değiller! Ama ben daha EunJi'nin adını bile zor ezberlemişken nereden çıktı bu?
ARADAN 4 SAAT SONRA~~~
Sandara ve Dara ayni kişiler mi? Ah Tanrım. Bu konseri iptal ettiremezmiyiz? Biri kapıyı tıklattı ve ben birşey demeden odaya girdi.
-Bom Hanım CL Hanım sizi bekliyor.
-Meşgul olduğumu söyle.
Derken odaya CL Yani Liderimizzz daldı.
-Selam Bom unnie. Ben çok heyecanlıyım? Japonya'ya uçakla gitmek zorundamıyız?
-Neyle gideceksin Japonya'ya, otobüsle mi? İlahi güç tarafından uçarak mı geçeceksin CL?
-Sadece birazcık korkuyorum dedi.
Bunu sesi kısılarak söyledi. Bana iki dakika kimsin sen diye baktından sonra tekrar eski haline dönüp bana soru sormaya başladı.
-Hey unnie!! GD'ye güzel görünmem lazım hadi alışverişe gidelimmmm.
Ona mal mal bakıyorum. Benim tarzıma mı güveniyor. Yani Bom'un tarzına mı güveniyor? Hem GD benim bir kere-GD benim bir kere.
Bu sefer ben ona değil o bana bakıyordu. Konuyu anlamaya çalışıyordu.
O konuyu anlayana kadar, yemek yedim, tuvalete girdim, alışverişe çıktım, kıyafeti yanlış anladığımı anlayıp mağazaya geri gittim, saçlarımı maşa yaptım, maşa halini beğenmeyip düzleştirdim, makyaj yaptım, oje sürüp kurumasını bekledim, biraz uyudum, yeniden tuvalete girdim ve CL hâlâ anlamamış gözüküyordu.
-Ama ama...
-Şaka yaptım CL sadece şaka. Ve ben o konsere gelmicem.
-Nasıl ya? Ah doğru! Sen Japonya'dan nefret ediyordun. Tamam senin için halledeceğim.
Ne? Kim ben mi Japonya'dan nefret ediyorum. Ben? Ben? Yani Bomi. Bunu tekrar söylüyorum. Japonya'nın havasını koklasam kafa yapar bir hafta sarhoş gezerim, havasını 1 değil 5 değil 6 değil tam 10 kavanoza koyar Kore'ye götürürüm. Sen gelmişsin "Oh doğru son Jopoyo'don nofrot odoyordon" diyorsun.
Benim içinde bir mucize gibi birşey oldu. Ben birde 2NE1'ın şarkısını mı ezberlemeye çalışacaktım birde? Oldu canım başka?
-Biz şimdi 3 kişi mi çıkacağız? Sen olmadan...
Kızın birden gözleri dolmaya başladı. Ne yaptım lan ben? Kendimden iğrendim bir an ama geçti.
-Üzgünüm CL. Japonya'dan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun.
Oha bunları ben mi söyledim. Kendimden soğudum bir an. Ben, ben olmasaydım beni öldürürdüm. Kesin tespit.
-Peki. Ben gidiyorum ama gitmeden önce sana bir hediyem varr.
Arkasından birşey çıkardı. Hayatta en nefret ettiğim şey. MISIR!
Derdi ne şimdi CL'in. Ben CL ve Mısıra mal mal bakarken CL'de bana piç sırıtışı atıyordu.
-Hayattaki en nefret ettiğim şeyi neden yüzüme tutuşturuyorsun?
CL bana ciddileşerek baktı. Ne ya! Sevmiyorum işte! Kimse bana o sarı tane tane şeyleri sevdiremez.
CL birden gözlerini bana dikti.
-Sen Bommie değilsin. SEN KİMSİNN!!??
Ne? Ben mi kimim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Hayran Kurgu6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.