MERHABA. ÇOK GEÇ YAYIMLADIM ÜZGÜNÜM, OKUMA SAYILARINA GÖRE YAYIMLIYORUM VE CİDDEN OKUNMALAR VE VOTELAR ÇOK DÜŞTÜ. BÖYLE OLUNCA BU KİTABI YAZMAK İSTEMİYORUM. LÜTFEN VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN. AYRICA BİRAZCIK KISA OLMUŞ OLABİLİR. 13. BÖLÜMÜ DAHA UZUN YAZACAGIM.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Ş-şey ben CL açıkla-
-İlk defa şakamı ciddiye aldım Bommie. Ben gidiyorum unnie.
Ne cidden şaka mı yani? Sırf bunun için mi heyecana girdim ben? Herneyse.
-Güle güle.
Ne kadar sıkıcı hayatı var Bom'un. Ailem denilecek kişilerde yok. Hani onlar evde olsa biraz eğlence olurdu. Ben en iyisi evime gidip kendi hayatıma geri dönmeliyim.
BOMİ'NİN (BOM'UN) AĞZINDAN;
-Ben gidiyorum EunJi!
Bomi'nin iş yeri acaba nasıl? Eminim hep dışlanıyordur. Tam evden çıkacakken EunJi beni durdurdu.
-MyungSoo seninle özel konuşmak istiyormuş. Aşağıda seni bekliyor.
-NE! MyungSoo mu?
Kafa sallamakla yetindi. Biraz kıskanmış gibi bakıyor. Çok garip. MyungSoo da kim? Bomi'nin ilk aşkının adı da MyungSoo'du. Gerçi bizim MyungSoo burda ne arasın ki?
-Tamam EunJi ben gidiyorum.
Yavaş yavaş merdivenlerden inerken arkasını dönük bir çocuk karşıma çıktı. Bir insan nasıl arkadan bile karızmatik olabilir ki? Yavaş yavaş bana dönmeye başladı. Sanki o an zaman durmuş gibiydi. Tanrım bu o! MyungSoo
MyungSoo bana doğru gülümserken bize doğru birinin geldiğini fark ettim.
-Oyun Bitti Bom.
Ne! Sesin geldiği yöne baktığımda bunun Bomi olduğunu fark ettim. Tam şu onda onun burda ne işi var! Bütün işleri karıştırıyor!
MyungSoo da sesin olduğu tarafa baktı. Yani Bomi'nin olduğu yere ve konuşmaya başladı.
-Hanginiz Bomi? Veya hanginiz Bom?
Bomi konuşmaya başladı. Tanrım sesi bile tiksindirici!
-Sen Bom'u nerden tanıyorsun?
Bomi şaşırarak sürekli bize bakıyordu.
-Nasıl tanımam ki?
MyungSoo mal mal sırıtıyordu. Cidden neden sırıtıyor bu? Hemen söze girdim.-Tabiki ben Bomi'yim, Myungsoo. Nasıl beni tanımazsın?
Bana çok garip bakmaya başladı. Birden Bomi'ye yaklaşmaya başladı.
BOMİ'NİN AĞZINDAN;
-Sen Bom'musun?
Benim dibime kadar geldi. Aish şu Bom! Neden ben Bomi'yim diye yalan söyledi?
-Benim Bom olduğumu mu düşünüyorsun? Ayrıca sanane. Benim kim olduğum seni hiç mi hiç ilgilendirmiyor.
Gözlerimin içine baktı ve Kulağıma fısıldadı.
-İşte benim kadınım.Ne? Nerden onun kadını oluyorum lan ben? Etrafıma baktığımda birçok Gazeteci durmadan bizi çekmeye çalıştığını fark ettim. Yeni bir gündem olacağa benziyor.
BOM VE BOMİ BİRBİRLERİNE ÇOK BENZİYOR.
ACABA HANGİSİ BOM? HANGİSİ BOMİ?
KARDEŞLER Mİ?
SESLERİ DE BİRBİRLERİNE BENZİYOR MU?Eve geçelim! Bende anahtar olmadığı için zile bastım. Umarım EunJi uyumuyordur. Eğer uyuyorsa hiç birşey onu uyandıramaz. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı.
-Bomi! İşe gitme-
Bizi yani Ben ve Bom'u görünce ağzı açıldı. Biz EunJi'ye, EunJi bize bakıp duruyordu.-Ağzını kapat.
Birşey demesini beklemeden Bom ve MyungSoo'yu eve çekiştirdim. EunJi bize mal mal bakmaya devam ediyordu.
-Bo-Bomi?
Bom ile aynı anda "-Efendim?" dedik ve bu cidden sinir bozucu bir durum.
EunJi bize daha kötü bakmaya başladı.
-Şöyle bakmayı kesecekmisin? EunJi?
-Ş-Şey. Bu bahsettiğin Bom mu?
Ben ne zaman EunJi'ye Bom'dan bahsettim lan? EunJi'ye ters ters bakmaya başladım. Bom hemen lafa atladı.
-Evet EunJi. Baksana nasıl bakıyor birde!
Duygu sömürüsü yapmaya başladı. Benim tanıdığım EunJi buna kanmaz, ama bu geçen zamanda Bom onu değiştirmiş olabilir.-Bu haftalarda Bomi cidden çok gariptin. Şimdi kardeşin karşına çıktı ve bize ben Bomi'yim diye kandırmaya çalışıyor.
Bunları Bom'a bakarak konuştu. Cidden artık ağlayacak konuma geldim. O tekligi kabul etmeyecektin işte! APTAL!
MyungSoo hiç konuşmadı. Bu cidden beni korkutuyor. Ben onun kadınıymışım. Komikmişsin MyungSoo kardeş.
MyungSoo Bom'un elinden tuttu ve "-hadi gidelim sevgilim." Dedi. Bom'a dedi bunları. Bana değil. Sinirlenmemek elde değil. Bunu bana söylemiyor ve gidip Bom'a söylüyor.
-Tamam sevgilim hadi gidelim. Dedi Bom.
EunJi söze atladı.-NE! Ne sevgilisi? Ne oluyor lan burda? Bomi sen hayırdır?
MyungSoo sırıttı.
-Benim tanıdığım Bomi değil el ele tutuşmak sevgilim bile demez. Bom!
Bom'un rengi değişmeye başladı.
-Çok uzun zaman oldu Bom.
EunJi ve Ben olaya sap kalmış gibi hissediyorum.
Cidden ne oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Fanfiction6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.