Kapı zilinin çaldığını duyunca hızlıca aşağıya indim ve yüzüme gülümseme kondurarak EunJi'nin kapıyı açmasını bekledim. Yapabilirsin Bomi! Sadece kendin ol!
EunJi kapıyı açtı, kapıdan gamzeli bir MyungSoo girdi. Gülümsüyerek ilk önce bana sonra da EunJi'ye baktı. Sonra tekrar yüzü bana döndü. Kıyafetimi incelemeye başladı. Bir anda gözleri gözlerime kenetlendi. MyungSoo'nun yanındaki çocuk dikkatimi çekti. Çocuğa soru soran gözlerle baktım. Ne olduğunu anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
-Merhaba. Ben Lee Ho Won ama bana kısaca Hoya diyebilirsiniz. MyungSoo'nun en yakın arkadaşıyım.
Adı Hoya olan bu çoçuğun ayrı bir karizmatiği var. EunJi de kendini tanıtmaya başladı.
-Merhaba. Ben Jung Eun-Ji. MyungSoo Bey'in asistanıyım, memnun oldum.
-Çok güzel bir gülümsemeniz var EunJi.
Bu adam resmen EunJi'ye yavşıyor. Ama EunJi'nin de cidden güzel bir gülümsemesi var. Ah Tanrım! Herkes bana bakmaya başladı. Açıklama sırası bana geldiğini anladım.-Merhaba. Ben Yoon Bomi. MyungSoo ile hiçbir alakam yok. Ben sadece EunJi ile arkadaşım. Bu arada bende memnun oldum.
Birden ben dışında herkes gülmeye başladı. Çok komik.-Ah memnun oldum güzel bayan.
Deyip elimi öptü. Ya ama şimdi nasıl sevilmez ki bu çocuk?-Hmm. Ilk önce nereye gidelim?
Dedi MyungSoo. Ben pek onları umursamazken herkes bana bakıyor gibi hissediyorum. Çok garip.EunJi "Sinema. Ayrıca romantik filme gidelim" diye bağırdı.
-Ne romantik filmi en iyisi Korku!
Hoya ile aynı anda konuştuk. Nedense bana komik geldi."Gidelim o zaman" dedi MyungSoo ve hep birlikte dışarıya çıktık. Hoya'nın arabasına bindik Hoya ve MyungSoo önde biz EunJi ile arkada oturduk. EunJi'ye fısıldaşmaya başladım.
-Hoya sence nasıl biri?
-Beğendim neden sordun?
Normal bir sesle konuştu mecburen Hoya ve MyungSoo bize bakmaya başladı ama Hoya araba kullandığı için önüne döndü.-Neyi beğendin EunJi?
Eminim EunJi kekeleyecek ve MyungSoo da yalan söylediğini anlayacak!-Ş..şey Bomi kıyafetinin nasıl olduğunu sordu bende beğendiğimi söyledim.
Neden beni araya katıyor bu!-Bence de güzel olmuş yakışmış.
Bunları söyleyen Myung'du. Açıkcası şaşırmadım. Güzel olduğumu söyleyen tek o değildi.
Araba durduğunda alışveriş merkezine geldiğimizi yeni fark etmiştim. Hemen kapıyı açıp bizimkileri beklemeden alışveriş merkezine girdim. Yanıma geldiklerinde hangi tür film izliyeceklerini tartışıyorlardı.
-Ah hadi ama. Korku filmine gidelim. Romantik film de ne? Bomi bu ikisi romantik filme gidelim diye sıkıştırıyor! Bunları söyleyen Hoya'ya anlamsızca baktım. Sözü bitince konuşmaya daldım.
-Ben korku filmine gideceğim. İsteyenler benimle gelsin.
Sakin bir tonda söylemiştim. Bu kadar sakin olmama şaşırdılar.Yürümeye başladım. Sinema salonunun orda arkamı döndüm, MyungSoo ve EunJi'nin de takip ettiğini görünce yüzümde zafer sırıtışı oldu.-Hoya korku olan bir filme bilet al da girelim.
-O iş bende Bomi-sshi.
Hoya biletleri almaya giderken bende hemen filme girelim de bitsin diye hayal kuruyordum. Sinemaya gitmeyi sevmem. Kim sever ki? Yoksa ben mi anormalim. MyungSoo'ya ve EunJi'ye baktığımda bir şeyler konuştuklarını duydum. Onların konuşmalarını dinlediğimde işlerinden bahsediyorlardı galiba. Uykum gelmeye başlamıştı bile! Ah ne güzel. Hoya elinde 4 biletle gelip güzel bir şekilde sırıttı. Sırıtmanın neyi güzelse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Fanfiction6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.